دانلود و خرید کتاب فروش رقابتی متیو دیکسون ترجمه مریم نیکپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش رقابتی اثر متیو دیکسون

کتاب فروش رقابتی

معرفی کتاب فروش رقابتی

کتابچه فروش رقابتی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب فروش رقابتی نوشته متیو دیکسون و بِرِنت آدامسون است. در این کتاب شما با شیوه به دست گرفتن کنترل مذاکره‌ با مشتری آشنا می‌شوید.

درباره کتاب فروش رقابتی

کتاب فروش رقابتی درباره‌ی فرایندِ فروش ِدشوار است. مشتریان می‌خواهند که فروشنده‌ها آنها را با ابراز ایده‌های جدید و مبتکرانه به تفکر وادارند تا از این راه به مشتری کمک کنند موفقیت بیشتری به دست آورد. امروز، چگونه می‌فروشید، برابر یا حتی مهم‌تر از آن است که چه چیزی می‌فروشید.

تداوم موفقیت نیروی فروش در کارش، به اهمیت جریان تولیدات بستگی دارد. با عرضه‌ی ارزش‌های والاتر از طریق دورنماهایی که مشتریان خودشان نمی‌توانند به تنهایی کشف کنند یا تغییر و گسترش دهند، فرضیات مشتری را به چالش بکشید.

توانایی گفت‌وگوی درست با دیگر خطوط شرکت، عامل کلیدی و مهمی است. درست همان اندازه که در مورد فرایند فروش صدق می‌کند، ضروری است مشکلات شرکای داخلی خود و دورنماها و دیدگاه‌های خاصی را که بخش شما قادر به ارائه‌شان است بدانید. به این ترتیب، می‌توانید با عرضه راه‌حل‌های‌تان به آنها کمک کنید. این ویژگی‌هاست که به شما و تیم‌تان جایگاه می‌بخشد. از مهارت و تبحر خود بهره بگیرید تا به دیگران کمک کنید در نقش‌شان ماهرتر شوند و همه برنده باشند. کتاب فروش رقابتی به شما کمک می‌کند تا این ویژگی‌ها را بشناسید و در تیم خود آنها را تقویت کنید.

خواندن کتابچه فروش رقابتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه مدیریت و موفقیت در کسب و ‌کار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل فروش رقابتی را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه