دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ برنامه‌ی طناب‌زنی عالی بادی لی ترجمه مهدی عباس‌زادگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ برنامه‌ی طناب‌زنی عالی اثر بادی لی

کتاب ۱۰۱ برنامه‌ی طناب‌زنی عالی

معرفی کتاب ۱۰۱ برنامه‌ی طناب‌زنی عالی

کتاب ۱۰۱ برنامه‌ی طناب‌زنی عالی نوشته بادی لی و گریگ گلسمن با ترجمه مهدی عباس زادگان و فاطمه مسعودی مقدم منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای تمام افراد جامعه تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح ورزش طناب زنی را بررسی می‌کند.

درباره کتاب ۱۰۱ برنامه‌ی طناب‌زنی عالی

تکنیک‌های پرش از روی طناب نسبت به سایر فعالیت‌های ورزش حرفه‌ای به سادگی آموخته می‌شود و از این رو افراد به صورت فردی یا گروهی، در سنین مختلف و با تناسب اندام متفاوت می­‌توانند در آن شرکت کنند. بیشترین اثربخشی طناب‌بازی به عنوان ورزش، در حالتی‌ است که با دیگر فعالیت‌های هوازی نظیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن به شکل روزمره همراه شود.

طناب زنی در حال حاضر به عنوان یک رشته ورزشی مستقل، پویا و ترکیبی از مهارت­‌های متنوع به صورت ریتمیک و با مهارت­‌های آکروباتیک همراه با موسیقی، به صورت یک نفره ، دونفره و گروهی در دو بخش نمایشی و سرعتی اجرا می­‌شود. صاحب نظران، مربیان و همچنین ورزشکاران موفق، از طناب زنی به عنوان یک ورزش پایه و مکملی برای سایر ورزش ها مثل ژیمناستیک، شنا، دوچرخه سواری، کشتی، فوتبال، بسکتبال، والیبال و ورزش های رزمی استفاده می­‌کنند. به طوری که اکثر ورزشکاران مطرح در سطح المپیک موفقیت خود را مربوط به تمرینات طناب زنی می­‌دانند. این کتاب یک راهنما برای تمام کسانی است که می‌خواهند در این ورزش موفق شوند.

خواندن کتاب ۱۰۱ برنامه‌ی طناب‌زنی عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش و کسانی که دوست دارند زندگی پرنشاط‌‌ ‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم



نظرات کاربران

علی عزیزی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵

به نطر من این کتاب صرفا برای فروش نوشته شده و اصلا ملاحظه خواننده رو نکرده چون شکل کم داره و شکلایی که داره اصلا خوب نیست دوما اینکه اصلا منبع خوبی واس اموزش نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان