دانلود و خرید کتاب کتاب کار غلتک فومی کارل نئوپف ترجمه میترا خادم‌الشریعه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب کار غلتک فومی اثر میترا خادم‌الشریعه

کتاب کتاب کار غلتک فومی

معرفی کتاب کتاب کار غلتک فومی

کتاب کتاب کار غلتک فومی نوشته کارل نئوپوف با ترجمه میترا خادم الشریعه و الهام شهاب پور منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای تمام افراد جامعه تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق استفاده از غلتک فومی را بررسی می‌کند.

درباره کتاب کتاب کار غلتک فومی

ما شاهد ادعاهای زیادی در مورد وسایل و ابزارهای تناسب اندام هستیم، اما اغلب آن‌ها زمانی که توسط کارشناسان بررسی می‌شوند، چیزی نیستند که از آ‌‌‌‌‌ن‌ها انتظار می‌­رود. ادعاهای متعددی مطرح شده است که غلتک فومی باعث افزایش جریان خون می‌شود.

مطالعه ای که در ژورنال تحقیقات آماده­‌سازی و قدرت چاپ شده، نشان می­‌دهد که غلتک فومی دارای چنین قابلیتی است و ارزش امتحان کردن را دارد: اعضایی از بدن که با غلتک فومی ماساژ داده شده اند، افزایش جریان خون شریانی را نشان می‌­دهند.

در یک دوره زمانی، غلتک‌های فومی به طور انحصاری در فیزیوتراپی (توان‌بخشی) استفاده می‌­شدند. در واقع، دکتر مُشه فلدنکرایس اولین فردی بود که در اواخر دهه ۱۹۵۰ از این غلتک ها برای اهداف درمانی استفاده کرد (به عنوان مثال، جهت بهبود راستای بدن، کاهش گرفتگی عضلات و آموزش آگاهی بدن).

مشتریان مختلفی با شرایط فیزیکی متفاوت از مالتیپل اسکلروزیس یا بیماری ام اس گرفته تا کسانی که مشکلات معمولی ارتوپدی داشتند، از غلتک های فومی (فوم رولر) استفاده نموده‌اند. خوبی غلتک فومی این است که تقریبا همه می توانند از آن استفاده کنند. این کتاب روش استفاده از این وسیله را آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب کتاب کار غلتک فومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش و کسانی که دوست دارند زندگی پرنشاط‌‌ ‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان