دانلود و خرید کتاب راز قدرت رندا برن ترجمه یلدا بلارک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز قدرت اثر رندا برن

کتاب راز قدرت

نویسنده:رندا برن
انتشارات:سبزان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز قدرت

کتاب راز قدرت نوشته رندا برن است که با ترجمه یلدا بلارک منتشر شده است. این کتاب به بیان راه‌هایی برای دست‌یابی به قدرت عشق، حقیقت، سلامتی و هرآنچه می‌خواهید می‌پردازد.

درباره کتاب راز قدرت

راز، قانون جاذبه را آشکار کرد، یعنی قدرتمندترین قانونی که بر زندگی‌مان حاکم است اما کتاب قدرت ماهیت یافته‌های مرا بعد از زمان انتشار راز در بر دارد. در این کتاب خواهید فهمید تنها کاری که باید بکنید، تغییر دادن روابط، ثروت، سلامت، خوشبختی، شغل و کل زندگی‌تان است. در واقع زندگی رویایی‌تان؛ یعنی هر آنچه که دوست دارید انجام دهید یا داشته باشید، بیش از آن چه فکر کنید، به شما نزدیک است زیرا قدرت رسیدن به خواسته‌های‌تان در درون شما وجود دارد! در این کتاب می‌خواهم راه رسیدن به یک زندگی خارق‌العاده را به شما نشان دهم. با خواندن کتاب راز قدرت مطالبی شگفت‌انگیز را درباره خود، زندگی‌تان و جهان خواهید فهمید. زندگی به مراتب راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. وقتی به روش کار زندگی و قدرتی که در درون خود دارید، پی ببرید، جادوی زندگی را تجربه خواهید کرد و آن زمان زندگی خارق‌العاده‌ای خواهید داشت

خواندن کتاب راز قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی با سرعت موفق شوند و به آرزوهایشان برسند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب راز قدرت

هر عمل بخشیدن و اعطا کردن، عکس‌العمل دریافت کردن را ایجاد می‌کند و چیزی که دریافت می‌کنید، همواره برابر با همان چیزی است که به دنیا داده‌اید. هر چیزی که به دنیا بدهید، باید به شما بازگردد. این قانون ریاضی و فیزیک دنیاست.

چیزهای مثبتی بدهید تا چیزهای مثبتی دریافت نمایید؛ اگر چیزی منفی ارائه دهید، چیزی منفی خواهید گرفت. اگر کارهای مثبتی انجام دهید، رویدادهای مثبتی در زندگی برای‌تان اتفاق خواهد افتاد. بالعکس اگر کارهای منفی انجام دهید، اتفاقات بدی برای‌تان روی خواهد داد. چطور باید چیزهای مثبت یا منفی به دنیا بدهید؟ از طریق افکار و احساساتتان!

در هر لحظه، یا افکار مثبت یا افکار منفی دارید. یا احساسات منفی یا احساسات مثبت به دنیا می‌دهید. و چه این افکار و احساسات مثبت باشند و چه منفی، تعیین می‌کنند که چه چیزی را باید در زندگی دریافت کنید. شرایط و رویدادهایی که تک تک لحظات زندگی شما را می‌سازند، از طریق افکار و احساسات خودتان به سوی شما جذب می‌شوند. اتفاقات و حوادث زندگی بدون برنامه و بطور اتفاقی پیش نمی‌آیند؛ بلکه هر چیزی را بر اساس داده‌ها و کارهای‌تان، دریافت می‌کنید.

"ببخشید تا به شما ببخشند... چراکه با معیار سنجش شماست که اعمالتان را می‌سنجند."

هر آن‌چه که ببخشید، همان را دریافت خواهید کرد. اگر به دوست‌تان در زمان اسباب کشی کمک کنید، این کمک و حمایت به سرعت نور در زندگی به نحوی به کمک‌تان خواهد آمد.

اگر نسبت به اعضای خانواده عصبانی شوید، این خشم در شکل‌های مختلف به زندگی‌تان بازخواهد گشت.

شما زندگی‌تان را با افکار و احساسات‌تان می‌سازید. هر اندیشه و احساسی که داشته باشید، رویدادها و تجربیات زندگی را برای‌تان می‌سازد. اگر فکر کنید که "امروز، روزی سخت و پر از اضطراب دارم،" افراد، شرایط و رویدادهایی را به سوی خود جذب می‌کنید که روزتان را پر از اضطراب و سختی می‌کنند.

اگر فکر کنید "زندگی‌ام بسیار خوب است،" افراد، شرایط و رویدادهایی را به سوی خود جذب خواهید کرد که واقعاً زندگی خوبی را برای‌تان می‌سازند.

نظرات کاربران

kimia
۱۳۹۹/۱۱/۰۸

واقعا دوست دارم این کتابو بخونم و زندگیمو متحول کنم تا حدودی توی مسیر قانون جذب و شکر گذاری پیش رفتم و کاملا اثرات مثبتشو حس میکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان