دانلود و خرید کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم کلی کوزو ترجمه شهین پیش بین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم

کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم نوشته کلی کوزو است که شهین پیش‌بین آن را ترجمه کرده است. این کتاب کمک میکند در شرایط متفاوت بتوانیم بهترین تصمیم را برای زندگیمان بگیریم.

درباره کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم

 برای لحظه‌ای به این موضوع فکر کنید که گاهی ما به احساسات خود اعتماد نداریم پس سعی می‌کنیم آن‌ها را سرکوب کنیم. به جای آن که به دنبال خواسته‌های قلبی خود برویم، در محدوده امن خود باقی می‌مانیم. به آن بخش‌هایی از خود که قابل پذیرش نمی‌دانیم، اعتماد نکرده و در نتیجه روی آن‌ها سرپوش می‌گذاریم. ندای درون خود را نادیده می‌انگاریم و در بیرون از خود به دنبال پاسخ می‌گردیم. این کتاب کمک می‌کند بتوانید برای زندگی درست تصمیم بگیریم.

خواندن کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند برای زندگیشان آگاهانه تصمیم بگیرند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم

من تا پیش از دیدن دبی، کارهای دگرگون‌کنندهٔ متعددی را انجام داده بودم – کتاب‌هایی خوانده بودم و عبارات تأکیدی را تکرار می‌کردم، در کارگاه‌هایی شرکت کرده بودم و مانتراهایی را بر روی آینهٔ حمام می‌چسباندم. در مراسم تولد دوباره۷ شرکت کردم، مراسمی که طی آن در آلونک بدوی کوچکی عرق ریختم تا هاله‌ام توسط شمن سرخپوستی پاک گردد و نزد تعداد زیادی روشن‌بین و طالع‌بین رفتم که بیش از حدی بود که در نظر داشتم. به دنبال کسی بودم تا به من سر و سامانی داده و به پرسش‌هایم پاسخ دهد. هر چند که در این مسیر با انواع و اقسام صاحبان خرد روبرو شدم، باز هم احساس می‌کردم که تحول اساسی و پایداری در زندگی‌ام رخ نداده است. پیشرفتی اندک و موقتی داشتم و سپس دوباره به عادات کهنه‌ام باز می‌گشتم. هنگامی که برای اولین بار در کارگاه فرایند سایه شرکت کردم، زندگی خود را با نگاهی کاملاً متفاوت به تماشا نشستم. به جای آن که خود را قربانی تجارب گذشته‌ام ببینم، تازه فهمیدم که تمامی این تجارب هدایایی به همراه دارند. تمامی زخم‌هایی که در طی مسیر زندگی‌ام برداشته بودم دارای خرد بودند و من می‌توانستم از آنچه در زندگی بر سر من آمده بود بهره ببرم یا آن‌ها از من بهره می‌بردند.

نه تنها تجارب گذشتهٔ من، بلکه بخش‌هایی از من نیز که همواره به چشم بد یا ناقص به آن‌ها نگاه می‌کردم برایم هدایایی به همراه داشتند. من همواره برای کامل بودن تحت فشار بودم. در تمامی عمر خود در تقلای آن بودم که باهوش، موفق، با استعداد، خلاق و بامزه تلقی شوم. از نظر من غیر ممکن بود که ضعیف، محتاج، خودخواه، آسیب‌پذیر یا احمق باشم. به زعم من، هیچ کس مرا دوست نداشت. همهٔ آن بخش‌های وجودم که تماماً انسانی و طبیعی بودند، تکه‌تکه شده و از هم دور افتاده بودند؛ اما من هنوز ترجیح می‌دادم به زدن ماسک دختر خوب ادامه دهم؛ دختر قوی، مستقل و کمال‌گرایی که همه چیز را تحت کنترل دارد و دارای موفقیت‌هایی فراتر از انتظار است.

ممکن است فکر کنید که چرا من باید بخواهم که با ضعف، نیازمندی، خودخواهی و حماقت خود مواجه شوم؟! چه اشکالی دارد که این بخش‌ها را جدا سازم و آن‌ها را به جایی دور پرت کنم؟

نظرات کاربران

فرهنگ
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

این کتاب رو از روی عنوان قضاوت کرده بودم و فکر نمی کردم‌ اینقدر عمیق و جذاب باشه. من تمام کتاب های بنیاد رو تقریبا می خونم و این جزو آخری هاش بود اما شگفت زدم کرد. انگار خلاصه تمام

- بیشتر
کاربر ۲۲۳۸۹۸۹
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

کتاب بسیار عمیقی است بعد از مطالعه این کتاب فقط یک جمله به نظرم می رسد دنیا به شکل جدیدی از نگاهم جاری است و از همه مهم تر اینکه راهکار های عملی خوبی ارائه میکند

مشکات
۱۴۰۰/۰۶/۰۲

کتاب خوبی بود.هدف این بود که زندگی و مسائل مختلف را از زاویه دیگری ببینیم. حقیقت وجودی خود را با تمام کمالات و حتی نقصان ها بپذیریم و احساسات و ندای درونی خود را سرکوب نکنیم. زندگی ای را در پیش بگیریم

- بیشتر
آیسان فلاح
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

کاشکی تو طاقچه بی نهایت بود

Zohreh
۱۴۰۱/۰۷/۱۷

جذابیت این کتاب آدم را شگفت‌زده می‌کند در حدی که مشتاق خواندن بدون وقفه ادامه آن می‌شوی. کتاب جالبی که قصد داشت بگوید، ما همه چیز برای انتخاب در درون خود داریم و دگرگونی وقتی اتفاق می‌افتد که ما به

- بیشتر
Elizee
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

واقعا تمام کتابهای انتشارات بنیاد عمیــق و کاربردی هستن 🌱

کاربر ۹۲۳۲۳۱
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

طاقچه نمیخای گردونه بزاری؟ منتظرم گردونه بیاد کلی خرید کنم

آ سید مهدی
۱۳۹۹/۰۲/۰۲

من از پشتیبانی سایت‌شون پرسیدم این کتاب به صورت الکترونیک عرضه میشه؟! گفت نه نمیشه حالا یک ماه نشده عرضه شده!!! این حجم از ناهماهنگی، بی برنامگی، به هرجهتی بودن واقعاً چه معنی داره.... امان از بی توجهی به همراهان..

زهرا
۱۳۹۹/۰۵/۲۱

SMRH11997SGHDP سی درصد تخفیف

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹۰)
اگر به دنبال چیزهایی هستید که دنیا می‌گوید ارزشمندند، لازم است که گامی به عقب برداشته تا از خود بپرسید که آیا این چیزها واقعاً برای شما مهم هستند یا نه.
Elizee
هرگاه شما خود را بشناسید و به خود عشق بورزید، احساس نمی‌کنید که خطری تهدیدتان می‌کند یا در رقابت با دیگران قرار دارید. این امر زندگی را بسیار ساده‌تر می‌سازد.
کاربر ۱۹۹۷۵۵۳
اگر زمانی که در کلاس سوم دبستان بودید و در جلوی کلاس ایستادید تا چیزی بخوانید، به تته‌پته افتادید و همکلاسی‌هایتان به شما خندیدند، ممکن است آن را چنین تعبیر و تفسیر کنید: من احمق هستم یا در معرض دید بودن خطرناک است.
سهیلا
زمانی که ما نتوانیم با کسی در مورد آنچه هستیم و آنچه احساس می‌کنیم بی‌پرده صحبت کنیم، رابطه‌مان از نظر یکپارچگی دچار مشکل می‌گردد. نگه داشتن سخنان ناگفته در یک رابطه، موجب دور افتادن از یکدیگر شده و زندگی ما را از صمیمیت و ارتباط واقعی تهی می‌سازد.
مشکات
زمانی که مرا ملاقات کرد، ده سال را به این امید سپری کرده بود که اوضاع و شرایط، خودشان تغییر کنند و این بدترین حالت تفکر آرزومندانه است.
مریم قنبری
انسان ماشینی است که معنا می‌سازد. هرگاه در زندگی ما اتفاقی رخ دهد، چه بر روی آن کنترلی داشته باشیم یا نداشته باشیم، معنایی به آن می‌چسبانیم.
سهیلا
اگر شما خود را غنی و ثروتمند نبینید، قادر نخواهید بود ثروت و فراوانی را بیافرینید. اگر شما خود را دوست‌داشتنی نبینید، قادر نخواهید بود عشق را متجلی سازید. اگر شما خود را لایق و توانا نبینید، هیچ کس دیگری نیز شما را چنین نخواهد دید.
Zohreh
تمامی زخم‌هایی که در طی مسیر زندگی‌ام برداشته بودم دارای خرد بودند
سهیلا
به خاطر داشته باشید، زندگی برای شما اتفاق نمی‌افتد بلکه به نفع شما اتفاق می‌افتد.
Anahid
به مواردی فکر کنید که به خود اجازه داده‌اید آنچه را که ناپسند است بپذیرید. به مواردی فکر کنید که به آنچه که دوست نداشتید، تن در داده‌اید. به مواردی فکر کنید که صدایتان را در گلو خفه کرده‌اید. به مواردی فکر کنید که قدرت خود را به دیگری واگذار کرده و ناتوان بر جا مانده‌اید.
سهیلا

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

قیمت:
۸۸,۲۰۰
تومان