دانلود و خرید کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند محمد خیاط زنجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند اثر محمد خیاط زنجانی

کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند

انتشارات:بنیان مرصوص
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند

کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند، اثر محمد خیاط‌زنجانی، کتابی عالی و بی‌نظیر درباره‌ی تمام نکاتی است که دانشجویان مقطع دکتری و داوطلبان کنکور باید به آن آگاه باشند. 

درباره‌ی کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند

تحصیل و ادامه‌ی آن تا مقاطع بالاتر، کاری بسیار جذاب است. افراد زیادی را می‌بینیم که تحصیل در مقطع دکتری را یکی از آرزوهای زندگی و پیشرفتی بزرگ برای خودشان می‌بینند. به همین دلیل، محمد خیاط‌زنجانی کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند را تالیف کرده است. او در کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند تمام نکاتی را که لازم است یک فرد داوطلب کنکور یا دانشجوی رشته‌ی دکتری بداند، نوشته است. از ساده‌ترین و نکات اولیه مانند جلسات مصاحبه دکتری تا تنظیم رساله و جلسه‌ی دفاع و ... 

کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند به دانشجویان و داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری، کمک می‌کند تا با آگاهی کامل از شرایطی که پیش رویشان است و آنچه که نیاز است فراهم کنند، در مسیر تحصیلات عالیه و تکیمل آن گام بردارند. 

کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند، ویژه‌ی داوطلبان کنکور و دانشجویان مقطع دکترا است. 

بخشی از کتاب آن‌چه دانشجوی دکتری باید بداند

یکی از موضوعات اصلی در جلسه مصاحبه، پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد شماست. از یک طرف موضوع پایان‌نامه و سطح آن در امتیازهای پژوهشی شما موثر است و از سوی دیگر به طور معمول از اصلی‌ترین سوال‌های مصاحبه توضیحات شما در خصوص محتوای پایان نامه است. به همین دلیل توصیه می‌شود با تسلط کامل در محتوا و موضوع پایان نامه در جلسه شرکت نمایید.

از سوالات اصلی دیگر که معمولا در جلسه مصاحبه از آن سوال می‌نمایند این است که هدف شما از تحصیل در دوره دکتری چیست؟ چرا که ورود در دوره تحصیلی دکتری مسالهمحور است. به این معنا که هر دانشجوی دکتری لازم است از ابتدای ورود به این دوره مساله‌ای مطابق با رشته تحصیلی خود در نظر داشته که همین مساله می تواند موضوع رساله این دوره باشد.

از دیگر مواردی که در جلسه مصاحبه به آن توجه می شود توانمندی‌های زبانی است که می‌تواند در زبان‌های مختلف متناسب با رشته تحصیلی باشد. به طور مثال یک دانشجوی دکتری علوم قرآنی و حدیث باید تسلط نسبی به قواعد و ترجمه زبان عربی داشته باشد البته به طور معمول این تسلط زبان در متون تخصصی است به همین دلیل معمولا کتابی از کتب اصلی رشته را در اختیار دانشجو قرار داده تا بخشی از آن را ترجمه کرده و توضیح دهد. البته در این بخش از داوطلب، انتظار ترجمه لغت به لغت ندارند و ارائه مفهوم کلی کفایت دارد همچنین اگر دانشجو معنای لغتی را نداند می‌تواند پرسش کند. در بیشتر موارد هدف سنجش توانمندی و مهارت داوطلب در ترجمه متون است.

فهرست

  • فصل اول: مصاحبه دکتری
  • فصل دوم: ثبت نام در دکتری
  • فصل سوم: آشنایی با دوره های دکتری آموزش محور و پژوهش محور
  • فصل چهارم: دوره آموزش مقطع دکتری
  • فصل پنجم: اخذ مدرک زبان دکتری
  • فصل ششم: آزمون جامع
  • فصل هفتم: مقاله از نگارش تا انتشار
  • فصل هشتم: رساله دکتری از پروپزال تا دفاع رساله
  • فصل نهم: مراحل پس از دفاع از رساله
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۷,۴۰۰
تومان