دانلود و خرید کتاب افسران حفاظت حرفه ای ۱ عادل شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب افسران حفاظت حرفه ای ۱

کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ مبانی و اصول امنیت و حفاظت، اثر عادل شیرازی و عارف شیرازی، مسائل مرتبط با امور حفاظت و امنیت را به طور کامل بررسی می‌کند. 

درباره‌ی کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ مبانی و اصول امنیت و حفاظت

کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای، مبانی و اصول امنیت و حفاظت نوشته‌ی عادل شیرازی و عارف شیرازی، به مبانی و اصول امنیت و حفاظت می‌پردازد. مسائل مرتبط با امور حفاظت و امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا هر مامور و افسر و همچنین مدیران امنیتی و حفاظتی باید بر این مباحث اشراف کامل داشته باشند. در کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ مبانی و اصول امنیت و حفاظت موضوعات حفاظت از دارایی، تکامل حفاظت، نقش افسران حفاظت، رهبری تیم حفاظتی و برنامه ریزی به طور مفصل مورد بررسی قرارگرفته است. در انتهای هر فصل نیز به منظور یادگیری بهتر، از مطالب ارائه شده تعدادی سوال به صورت چهار گزینه‌‌ای و صحیح و غلط ارائه شده است.

کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ مبانی و اصول امنیت و حفاظت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 مطالب کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ مبانی و اصول امنیت و حفاظت برای تمامی کارکنان سازمان اطلاعاتی ایران جهت حفظ امنیت ملی کاربرد دارد. 

بخشی از کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ مبانی و اصول امنیت و حفاظت

حفاظت از دارایی از طریق کاهش ریسک عموماً شامل مفهوم حفاظت چندلایه است که از آن با عنوان دفاع عمیق نیز یاد میشود. در این زمینه دارایی در مرکز قرار می‌گیرد و لایه‌های متحدالمرکزی از حفاظت حول آن را فرا می‌گیرند هر لایه هم به صورت مشخص و انفرادی، هم به صورتی بخشی از کل در حفاظت کلی دارایی نقش دارد. اصول پشت حفاظت چندلایه شامل بازدارندگی، آشکارسازی، تاخیر، دفاع و واکنش است هر یک از این مفاهیم حفاظت چندلایه می‌تواند به خودی خود عمل کند با این حال کامل‌ترین حالت حفاظت زمانی تامین می‌گرددکه تمام این لایه‌ها با هم ترکیب گردند.

بازدارندگی شامل دلسرد کردن افراد و گروه‌ها از حتی تلاش برای حمله به داراییست. این مسئله می‌تواند از طریق راه‌های مختلف مانند قرار دادن نشانه‌ها، محافظ، نور، دوربین و یا افراد صورت گیرد. نشانه‌ها در محیط یک شرکت به افراد خاطی هشدار می‌دهد و مجازاتی را برای تخطی فراهم می‌آورد، علاوه بر این افزایش نشانه‌ها می‌تواند شامل افزودن حفاظ، نور و دوربین باشد. در یک نقش حفاظتی شخصی به نظر میرسد که بازدارندگی می‌تواند از طریق حلقه‌ای از ماموران حفاظتی متخصصین حول یک فرد شناخته شده صورت گیرد. در برخی از شرایط نادر نشان دادن لایه‌های بیشتر حفاظت می‌تواند یک بازدارنده بهتر و مقرون به صرفه‌تر باشد. 

فهرست

  • مفاهیم و تئوری‌های حفاظت از دارایی
  • تکامل حفاظت از دارایی
  • نقش افسران حفاظت حرفه‌ای
  • مامور حفاظتی به عنوان رهبر
  • برنامه‌ریزی کلی برای متخصصین امنیت و حفاظت
  • منابع

 



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان