دانلود و خرید کتاب چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟ ویلیام آر. جانسون ترجمه حسین جاجرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟ اثر ویلیام آر. جانسون

کتاب چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟

معرفی کتاب چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟

کتاب چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟ نوشتهٔ ویلیام آر. جانسون و ترجمهٔ حسین جاجرمی و جواد بزرگی است. انتشارات دیده بان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟

کتاب چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟ پس از مقدمهٔ نویسنده و در فصل نخست دربارهٔ معنای «ضد اطلاعات» سخن گفته است. فصل دوم به این پرسش پاسخ می‌دهد که چه کسی وارد ضد اطلاعات می‌شود و چرا؟ در این فصل درمورد آنچه دربارهٔ افسران ضد اطلاعات عجیب است و آنچه به‌عنوان ویژگی‌های این افراد شناخته می‌شود، می‌خوانید.

فصل‌های دیگر این کتاب نیز به موضوعاتی همچون اجرای قانون، تجهیزات پشتیبانی، بازجویی و افسانهٔ شکنجه، مدیریت پلی‌گراف، مدیریت مراقبت‌های فیزیکی و فنی، منابع دوبل و... پرداخته شده است.

چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟ نوشتهٔ ویلیام آر. جانسون ۱۸ فصل دارد.

خواندن کتاب چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ اطلاعات و جاسوسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب چگونه یک افسر ضداطلاعات باشیم؟

«در یکی از فیلم‌هایی که راجع به جنگ جهانی دوم ساخته شده، نشان داده شده‌است که یکی از افراد سادیستی گشتاپو چشمان یک غیرنظامی قهرمان عضو مقاومت فرانسه را درمی‌آورد. و یا در فیلمی دیگر در رابطه با انقلاب‌های آمریکای لاتین، مردها و زن‌ها به حدی کتک زده‌می‌شوند که از حال می‌روند و با یک سطل آب خونی به هوش می‌آیند و از پشت به سمت سلولهایشان کشیده می‌شوند، سپس به اتاق بازجویی منتقل می‌شوند و باز کتک می‌خورند. درواقع، فیلم‌هایی که به‌صورت درام، شکنجه را به تصویر می‌کشند به حدی محبوب هستند که انسان نمی‌داند سادیسمی واقعی کیست، شخصیت‌های فیلم یا تماشاچیان؟! اما این فیلم‌ها، با هر هدف اخلاقی و تبلیغاتی، تا جایی که بحث بازجویی حقیقی در میان است، بی‌معنی و گنداب هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان