دانلود و خرید کتاب کار عمیق و درست حسابی کال نیوپورت ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار عمیق و درست حسابی اثر کال نیوپورت

کتاب کار عمیق و درست حسابی

معرفی کتاب کار عمیق و درست حسابی

کال نیوپورت در کتاب کار عمیق و درست حسابی از مجموعه می‌گوید که «تمرکز» در دنیای پرآشوب امروز، حلقه مفقوده موفقیت است. مترجم این کتاب فاطمه فراهانی است. این کتاب از زمان انتشار در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و آمازون قرار گرفته است.

درباره کتاب کار عمیق و درست حسابی

اغلب، افرادی را که چندین کار همزمان انجام می‌دهند، تحسین می‌کنیم. دوست داریم خودمان هم با انجام همزمان و یا سریع چندین کار، بازدهی‌مان را بیشتر، و در وقتمان صرفه‌جویی کنیم. اما مشکل بزرگی در این نگرش وجود دارد؛ هیچ نتیجه مهم و قابل افتخاری با این شیوه به دست نمی‌آید! چرا بدون کار عمیق و متمرکز، نمی‌توان به نتایج آن‌چنانی رسید؟ در اقتصاد فعلی، روز به روز به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز پیدا می‌کنیم و همزمان، روز به روز داشتن تمرکز و کار عمیق سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. اینگونه است که داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید به بهترین شکل ممکن تمرکز کنید و فعالیت‌هایتان را به بهترین شکل انجام دهید.

خواندن کار عمیق و درست حسابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای همه در هر سن و جایگاهی خوب است چون مسلما همه ما در بخشی از زندگی روزمره نیاز به تمرکز و انجام کار عمیق داریم.

درباره کال نیوپورت

کال نیوپورت استاد دانشگاه علوم رایانه‌ای در دانشگاه جورج تون است. او به عنوان نویسنده‌ای که روی تاثیر فناوری بر جامعه متمرکز است، شناخته می‌شود. کال بیش از ۶ کتاب و چندین تحقیق و نظریه در مورد کار عمیق و کم کردن دیجیتال در زندگی دارد.

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

نادر
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

بسیار کتاب مفید و کاربردی است. واقعا برای همه ضروری است که این کتاب را مطالعه کنند.

saeed Nekoopoor
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

این کتاب رو تعریفشو خیلی شنیدم اما دیگه خیلی این کتاب خلاصه شده فک کنم سبکتو زیاد از همه جاش زده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
استدلال‌های روانشناسی به ما می‌گویند که وقتی شما تمرکز خود را روی یک کار قرار می‌دهید باعث می‌شود به اندازه زمان اوقات فراغت از آن لذت ببرید. اما وقتی بخواهیم زمانی مشخصی را برای اوقات فراغت خود داشته باشیم باید سعی کنیم تا از آن لذت ببریم! از طرفی هم آزمایش‌های علمی دانشمندان نشان می‌دهد وقتی شما بتوانید از کاری که می‌کنید لذت ببرید، دیگر نیازی نیست که زمانی را برای به اجبار خوشحال بودن، صرف کنید. همه این موارد نشان می‌دهد عمیق بودن زندگی را برای فرد ارزشمند می‌کند و او امید بیشتری برای زندگی پیدا می‌کند. چون می‌داند کاری هست که می‌تواند با انجامش از آن لذت ببرد. همه این‌ها به خاطر معجزه عمیق بودن اتفاق می‌افتد.
Meysam
در واقع گفتن کلماتی مثل تحقیق و پژوهش خیلی هیجان‌انگیز است ولی وقتی بخواهید به صورت حرفه‌ای آن را انجام دهید، سخت و استرس‌زا خواهد بود. به همین دلیل اساتید معتبر و برجسته به تعداد انگشت شمار وجود دارد.
zahra HadiA
افزایش مشغله، افراد را به سمت مشاغل نمایانگر بهره‌وری سوق می‌دهد
zahra HadiA
افراد در انجام کارهایی که به نیروی بازو نیاز دارد بیشتر متمرکز می‌شوند و عوامل بیرونی کمتر حواسشان را پرت می‌کند. اما وقتی بخواهیم کارهای شرکتی و تحقیقی انجام دهیم، عوامل حواس‌پرتی از زمین و زمان روی سرمان خراب می‌شود، به خصوص که مجبوریم دائم با اینترنت درگیر باشیم.
Parisa Gh

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان