دانلود و خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود استر هیکس ترجمه شهکام جولایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر شهکام جولایی

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

انتشارات:انتشارات جویا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

بخواهید تا به شما داده شود کتابی نوشته استر و جری هیکس، زوج نویسنده کتاب‌های انگیزشی است.  آنها در این کتاب به شما کمک می‌کنند، یاد بگیرید چه کنید تا خواسته‌هایتان برآورده شود.

درباره کتاب بخواهید تا به شما داده شود

 استر و جری در سال ۱۹۸۶ باهم موسسه آبراهام را تاسیس کردند. و کارگاه‌های گوناگونی درباره قانون جذب از طریق این موسسه ترتیب دادند. آنها کلاس‌هایی هم با نام تعالیم آبراهام برگزار می‌کردند که این کتاب برگرفته از همان تعالیم است.

این کتاب درباره قانون جذب و تاثیرات شگفت‌انگیز آن و نقش خواست و اراده بشر در تحقق رویاها نوشته شده است.

در این کتاب مجموعه‌ای از فرایندها را می‌آموزید تا با بخش «غیرمادی» وجود خود ارتباط برقرار کنید. فرایندهایی که به شما در دستیابی به هرچه می‌خواهید کمک خواهد کرد. کاربرد این فرایندها باعث بیداری ذهن خواهد شد و اشتیاق برای زندگی شاد در شما بیدار می‌شود.

استر و جری در این کتاب به شما یادآوری می‌کنند که از جایی آمده‌اید که سرشار از فراوانی و برکت بوده، اکنون هم می‌توانید نیروهای برتر را به سوی خود جذب کنید و بگذارید در تمام جنبه‌های زندگی شما جاری شوند یا می‌توانید در برابر آنها مقاومت کنید. درنتیجه از منبع خلقت که سراسر عشق و برکت و فراوانی است دور بمانید.

پیام این کتاب کاملا ساده در عین حال تکان‌دهنده است. شما از منبع بی‌پایان عشق و سعادت آمده‌اید.

 خواندن کتاب بخواهید تا به شما داده شود را به چه کسانس پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره استر و جری هیکس

استر هیکس متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در ایالت یوتا است. او در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد و با همکاری او، کتاب‌های بسیاری در زمینه قانون جذب منتشر کرد. از کارهای او در نسخه اصلی فیلم راز که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، استفاده شده است. استر هیکس یک نویسنده و سخنران الهام‌بخش است اما بیشتر او را به خاطر آموزه‌های آبراهام هیکس «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیر فیزیکی» می‌شناسند. آثار دیگر هیکس عبارتند از:قانون جاذبه (اکتبر ۲۰۰۶)، آغاز جدید من: کتاب راهنمای بقای شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، آغاز جدید ۲: یک کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیروی از شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس (۱۹۹۱).

 بخشی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود

خوب است بدانید شما نیز خالقی هستید که پا به این جهان گذاشته‌اید تا نشاط و شادی هدایت انرژی مبدأ را به سوی هدفی که در زندگی دارید هدایت کنید. در آن جهان به شما گفته شده بود که هر چیز بخواهید به شما داده خواهد شد و می‌دانستید خالق عالم در وجود شما حضور دارد و به انجام رسیدن آروزهایتان کمک خواهد کرد.

این مطالب را نیز می‌دانستید:

- با داشتن احساس نشاط یا احساس سعادت در حال حرکت و نزدیک‌شدن به خواسته‌های خود هستید.

- در فرایند حرکت به سوی آرزوهایتان، همیشه احساس نشاط خواهید کرد.

- در این جهان و این کرهٔ خاکی، اختیار کافی دارید تا ارتعاشات خود را برای جذب چیزهای شگفت‌انگیزی که می‌خواهید به‌کار گیرید.

- از آن‌جا که آسایش و سعادت پایه و اساس این جهان شگفت‌انگیز است فرصت کافی دارید تا از طریق ارایه افکارتان به تجربه‌های دلخواه خود برسید.

- رفاه و آسایش فراوان است بنابراین برای حرکت به سوی آن نباید نگران خطرات باشید.

- تنوع این جهان به شما کمک خواهد کرد تا زندگی بخصوصی را برگزینید.

- کاری که باید بکنید هدایت افکارتان است و با انجام این زندگیتان متحول خواهد شد.

- شما بخشی از انرژی مبدأ هستید که فناناپذیر است و این انرژی همه نیکی و خیر است.

- شما به آسانی می‌توانید آسایش و سعادت را به زندگی خود جذب کنید بطوری که خیر و برکت دایم به سوی شما بیاید.

- شما نمی‌توانید نه از مبدأ عالم دور شوید و نه ارتباط خود را با او بگسلانید.

- از طریق عواطف و احساسات خود می‌توانید درستی جهت افکار خود را پیدا کنید. احساسات شما می‌گویند به طرف خواستهٔ خود می‌روید یا دارید از آن دور می‌شوید.

- از طریق احساستان لحظه به لحظه می‌فهمید که آیا اجازه پذیرش به جریان سعادت را داده‌اید یا نه.

- باید بدانید که به ثمر رسیدن افکارتان زمان می‌خواهد، بنابراین باید فرصت کافی برای ارزیابی، تصمیم‌گیری و لذت‌بردن از فرایند خلاقیت را قایل شوید.

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

f.star
۱۳۹۹/۰۲/۱۴

من اصل این کتابو خریدم و خیلی توی زندگیم تاثیر داسته ، پیشنهاد میکنم تمرین هاشو انجام بدید

سحر
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

کتاب ‌کاربردی هست البته برای اونهایی که اعتقاد ندارن به قانون جذب اثر نداره،حتما باید باورش کنی تا بهش برسی ...

کاربر ۱۳۷۱۹۹۱
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

کتاب واقعا خوب و کاربردی فقط یه کوچولو روی ترجمه باید بیشتر کار میکردند ولی روی هم رفته کتاب با ارزش یه ممنون

شکوه
۱۴۰۰/۰۳/۲۶

این کتاب واقعا حالمو خوب کرد .ایکاش زودتر خونده بودمش .مرسی از طاقچه

کاربر 2234000
۱۳۹۹/۰۷/۱۵

فوق العاده و بی نظیره حرف نداره عالی یه

بهار
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

کتاب خیلی خوبیه.. به من خیلی کمک کرد.

Aram
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

استر و جری هیکس ❤ اصلا کتاب هاشون رو از دست ندید

کاربر 1771588
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

به عمل کار برآید، به سخن دانی (و البته تصور کردن) نیست

کاربر 8562855
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

عالی

rostami
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

عالییییی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
هیچ دلیلی وجود ندارد که رفاه و سعادت وارد زندگی شما نشود. مگر آن‌که روحیه‌اتان بد باشد یا خشمگین و نگران باشید
leila heidari
می‌خواهیم نکته اصلی را که درک آن ضروری است بفهمید تا این حرفها برایتان معنی پیدا کند. سعادت جاری است! به سوی شما می‌آید. پشت در خانه‌اتان منتظر است. هر آنچه آرزو دارید، چه بر زبان آورده باشید یا نه، به سوی شما فرستاده شده است. خالق آنها را شنیده و درک کرده و به آنها پاسخ گفته است. اکنون باید راه جذب آن را به سوی خود احساس کنید
Farshad HF
«هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که احساس خوبی داشته باشم. باید سعی کنم راهی پیدا کنم تا این احساس در من بیدار شود. روزم را با مراقبه شروع می‌کنم و خودم را با مبدأ انرژی عالم هماهنگ می‌کنم و بعد در طول روز از هر فرصت برای تعریف و تمجید چیزهایی که می‌بینم استفاده می‌کنم. اگر چیزی دیدم که خوب نبود زبان به انتقاد و عیب‌جویی باز نمی‌کنم. فکرم را با یک چیز خوب مشغول می‌کنم تا فکر انتقاد و ملامت از ذهنم بیرون رود. در طی ۳۰ روز تلاش از فردی که بالاترین میزان مقاومت درونی را دارد مبدل به فردی می‌شوید با حداقل انرژی منفی و تردید و مقاومت و دوروبریهایتان از اتفاقات خوب و مثبتی که برایتان می‌افتد متعجب می‌شوند. وقتی شما را نظاره می‌کنیم درست مثل آن است که پشت دری ایستاده‌اید و در سوی دیگر در، تمام چیزهایی که می‌خواهید، ثروت، شغل عالی، رفاه، سلامتی، خوشی، موقعیت جمع شده‌اند و منتظر لحظه‌ای هستند که در را باز کنید. آنها درست از لحظه‌ای که آرزو کرده‌اید آن‌جا جمع شده‌اند. کافی است در را باز کنید. همه اینها به سوی شما سرازیر می‌شوند. بعد باید فکری کنید برای این همه خوشی!
بهار
گاهی اوقات اجازه می‌دهید که ذات حقیقی شما در شما جریان یابد و گاهی اوقات اجازه نمی‌دهید. این کتاب برای آن نوشته شده که همیشه اجازه دهید ذات حقیقی شما در شما جاری شود و با خود واقعیتان که از خدا سرچشمه می‌گیرد ارتباط برقرار کنید.
Farshad HF

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان