دانلود و خرید کتاب لابیرنت مجتبی مظلومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لابیرنت اثر مجتبی مظلومی

کتاب لابیرنت

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب لابیرنت

لابیرنت؛ جریان‌نوشت اثر مجتبی مظلومی روایت‌های نویسنده از نوشتن یک فیلم‌نامه یا داستان است.

 درباره کتاب لابیرنت

داستان کمی پیچشده و واقعا شبیه لابیرنت است. اول داستان فکر می‌کنید با یک زندانی روانی طرف هستید که قرار است داستان خودش را تعریف کند. جلوتر که می‌روید نویسنده برای شما از مردی جوان می‌گوید که قرار است شاهد زندگی یک قاتل سریالی باشد و بعد از آن متوجه می‌شوید با نویسنده‌ای طرف هستید که ظاهرا دارد با خودش کلنجار می‌رود که داستانش را چطور شروع کند. خلاصه لابیرنت داستانی پیچیده است از نوشتن یک داستان یا روایت که خواننده را پا به پای نویسنده درگیر خود می‌کند.

خواندن کتاب لابیرنت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر طالب داستان‌ها  وروایت‌هایی هستید که ذهن شما را به تکاپو بیاندازند و شما را حسابی درگیر خود کنند این داستان را بخوانید.

 بخشی از کتاب لابیرنت

بحث بر این بود که من می‌خواستم فیلمنامه‌ای از این روایت بنویسم که متأسفانه ناتمام ماند و هیچ‌وقت نوشته نشد ولی من متوجه این مطلب شدم که همان تصاویر و لوکیشن‌های فیلمنامه مثل این‌که به دنیای داستانی من پرتاب شده همان عناصر رنگ و صورت‌بندی‌های کادر به داستان ما رخنه کرده و من به‌دنبال راهی برای شناخت چرایی ایجاد این عناصر در ذهن خودم بودم که کار به این‌جا رسید و حالا برگردیم به روایت خودمون – داشتم به این فکر می‌کردم که یه سروسامانی به روایت بدیم و داستان کمی به جلو بره – ولی شما که اول و آخر این ماجرا رو می‌دونید این چه لطفی می‌تونه برای شما داشته باشه، جزئیات بله هنوز از جزئیات چیزی نگفتم اصلاً هنوز داستانی برای شما تعریف نکردم صرفاً یک روایت سه‌خطی براتون نوشتم و شما درگیر این روایت شدید – بذارید یک نکتهٔ دیگه‌ای بگم من حدود یک‌ساله درگیر این فضای داستانی هستم و بار اولی که این روایت تو ذهنم کلید خورد دوست داشتم خودم به‌عینه این روایت رو تجربه کنم (یعنی این ماجرا یک تجربهٔ عینی برای خودم بشه و من بعد از گذشت این ماجراها بشینم و برای اطرافیان این داستان رو تعریف کنم این اولین واکنش من به این روایت بود) سیاهی مطلق. داخلی – دفتر کار کارآگاه ـ دوربین با حرکت بسیار بسیار آهسته از پشت سر کارآگاه شروع به حرکت کرده است و ما شاهد این هستیم که کارآگاه بدون کم‌ترین حرکتی محو تصاویر روی مانیتور هست. دوربین همین‌طور آرام‌آرام درحال چرخش هست و ما در نهایت پشت مانیتور قرار می‌گیریم و صورت بسیار متفکر کارآگاه در مرکز این تصویر قرار دارد. سیاهی مطلق.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

حجم

۱۰۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان