دانلود و خرید کتاب فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن دبی تراویس ترجمه هدیه جامعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن اثر دبی تراویس

کتاب فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن

نویسنده:دبی تراویس
امتیاز:
۳.۸از ۳۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن

فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن کتابی از دبی تراویس درباره شناسایی و برنامه‌ریزی رویاها در زندگی است. دبی تراویس در این کتاب تجربیاتش را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره کتاب فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن

شما در زندگی خود به جایی می‌رسید که باید برای مرحله بعدی زندگی که پیش رویتان است تصمیم‌گیری کنید. تصمیم بگیرید که باقی راه را به همان سبک و سیاق گذشته بروید یا تغییر مسیر دهید. اگر چرخش و تغییر را انتخب کنید باید برایش برنامه‌ریزی داشته باشید و مهم‌تر از همه جرئت و جسارت رویاپزدازی داشته باشید. در این کتاب دبی تراویس به شما می‌آموزد که  چطور جرئت رویاپردازی برای فصل بعدی زندگی تان را داشته باشید و چطور رویاهایتان را دنبال کنید. او در این کتاب علاوه بر پرداختن به رویاها به شما هفت راه برای یافتن اشتیاق در زندگی و ده فرمان برای موفقیت در مسیر رسیدن به رویاها می‌دهد. 

خواندن کتاب فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی با موضوع رشد فردی و موفقیت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب فصل بعدی زندگی ات را طراحی کن

ترس از ناشناخته‌ها، ترس از امتحان راهی جدید، ترس از هرگونه تغییر برای همه‌مان اتفاق افتاده است. قرارگرفتن سرِ دوراهی می‌تواند به‌شدت ترسناک باشد؛ اما بیایید ترس را کنار بگذاریم.

ترس واقعی می‌تواند ما را ناتوان کند و مانع حرکتمان شود؛ اما درعین‌حال می‌تواند ما را رو به جلو هل دهد و وادار به عمل کند. اگر در حیاط‌خلوتتان با شیر درنده‌ای گیر افتاده باشید، ممکن است لحظه‌ای خشکتان بزند و بی‌حرکت بمانید؛ اما بعد، ترس باعث می‌شود قبل از آنکه طعمهٔ شیر شوید، از آنجا بیرون بدوید! ترس واقعی این کار را می‌کند.

ترس واقعی آن ترس جسمیِ ناخوشایندی است که وقتی فرزندتان مریض می‌شود یا وقتی اجاره و نوبت وامتان عقب می‌افتد و با احتمال ازدست‌دادن خانه‌تان مواجه می‌شوید یا وقتی احساس سردی به شما نهیب می‌زند که شریک‌زندگی‌تان دارد به شما خیانت می‌کند و رابطه‌تان احتمالاً روبه‌پایان است، شما را فرامی‌گیرد. ترس را نمی‌توان کنترل کرد؛ اگر بانک اعلام کند ملکی را که به گرو گذاشته‌اید، ضبط می‌کند، ترس آن‌قدر شب‌ها بی‌خوابتان می‌کند تا اینکه بالاخره راه‌حلی برای کنترل اوضاع پیدا کنید. می‌توانید برای بهبودی فرزند بیمارتان تمام تلاشتان را بکنید؛ اما بهبودی او دست خدا و دکترهاست، نه شما. حتی نمی‌توانید ترس خیانت احتمالی شریک‌زندگی‌تان را کنترل کنید. ترس در این شرایط شما را دربرمی‌گیرد؛ اما درنهایت با احساس‌هایی دیگر جایگزین خواهد شد.









نظرات کاربران

کتاب ناب
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

واقعا فکر نمیکردم توصیه های یه زن پنجاه و چند ساله انقدر خوب و تاثیرگذار باشه، هیچکس تاحالا انقدر واضح در مورد دوران میانسالی و مشکلاتش حرف نزده بود و اینکه توو اون دوران هم میشه شاد بود و دنبال

- بیشتر
Z Pourmandi
۱۳۹۹/۰۲/۲۹

کتاب تجربیات یک زن ۵۰ ساله بود که بعد از رفتن فرزندانش از خانه و کسب موفقیت‌های فراوان در کارش، احساس کرده بود نیاز دارد دنبال رویای جدیدی برود. کتاب انگیزشی خوبی بود. نکات خوبی می‌توان لابلای داستان‌های گفته شده پیدا کنید. اگر

- بیشتر
مریم
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

کتاب و چند روزی میشه دارم میخونم. انتظار بیشتری داشتم متاسفانه یه ایرادی که کتاب های اینچنینی دارن اینکه حرفاشون جدید نیست و قبلا تو کتاب های دیگه هم خوندیم البته این ایراد به خیلی از کتاب های انگیزشی وارد

- بیشتر
esrafil aslani
۱۴۰۰/۱۲/۰۷

"این کتابی است برای افرادی که می‌پرسند: 'چه چیزی در آینده در انتظارم است؟' برای افرادی که آرزو دارند تغییری اساسی در زندگیشان ایجاد کنند، اما احساس می‌کنند شرایط و ابزارش را ندارند؛ برای تمام افرادی که تصور می‌کنند زندگی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۱)
گاهی اوقات تنها کاری که باید برای مقابله با مشکل پیش‌آمده بکنید، این است که بفهمید داشتن چنین احساس‌هایی طبیعی است و همه با چنین لحظاتی مواجه می‌شوند. ما تنها نیستیم.
فرزانه رضایی
خودم کسی را که هستم، خیلی دوست ندارم؛ پس چطور می‌توانم انتظار داشته باشم دیگران دوستم داشته باشند.»
کتاب ناب
اگر چهل‌هزار دلار در بانک دارید، تمام آن را روی ایدهٔ جدیدتان سرمایه‌گذاری نکنید. اگر شکست بخورید و تمام پس‌اندازتان را ازدست بدهید، زمان بسیار کمی برای جبران پول ازدست‌رفته دارید. باید حساب کنید و ببینید توانایی ازدست‌دادن چه مقدار پول را دارید و روی همان مقدار ریسک کنید.
کتاب ناب
اگر از لاک خود بیرون بیایید و از منطقهٔ امنی که برای خود ساخته‌اید، بیرون بزنید، مطمئناً به‌سوی یک سری دنیاهای ناشناخته هدایت خواهید شد.
Z Pourmandi
اگر به‌فکر رابطه‌ای دائمی با کسی هستید ابتدا با او به سفر بروید. سفر بهترین و بدترین خصلت‌های انسان‌ها را آشکار می‌کند؛ خصوصاً بدترینشان را.
کتاب ناب
درست وقتی انتظارش را ندارید، زندگی فرصتی را پیش‌رویتان قرار می‌دهد. بنابراین آماده باشید!
fariba313
اگر به‌خاطر ترس از شکست تلاش نکنید، هرگز نمی‌فهمید چه چیزی را از دست داده‌اید.
کتاب ناب
فرقی نمی‌کند چندساله باشید، هرگز برای شروع دوباره دیر نیست.
Z Pourmandi
مشکل اشتباه‌کردن نیست؛ بلکه ترس از اشتباه‌کردن است.
Z Pourmandi
«اگر بعد از یک سفر طولانی و سپری کردن چندین شب در هتلی ارزان‌قیمت و دعوایی که هنگام گیرکردن در بزرگ‌راه در شبی طوفانی باهم داشتید، هنوز هم او را دوست داری، احتمالاً آماده‌ای تا با او زیر یک سقف زندگی کنی.»
کتاب ناب

حجم

۲۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان