دانلود و خرید کتاب آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول عبدالمجید فلسفیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول اثر عبدالمجید فلسفیان

کتاب آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول

معرفی کتاب آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول

کتاب آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول، نوشته‌ی عبدالمجید فلسفیان، بررسی سوره‌های حمد و بقره در آثار استاد علی صفایی حائری است.

درباره‌ی کتاب آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول

آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول نمونه ای از برداشت های استاد صفایی از کشتزار قرآن است. این اثر که به دست عبدالمجید فلسفیان نوشته شده است، بررسی سوره‌های حمد و بقره در آثار استاد علی صفایی حائری را در بر می گیرد. آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول در پی ایجاد عطش برای مراجعه به متن کتاب تطهیر با جاری قرآن می باشد. به این امید که در عمق آن غور نمایند و این بنای نو را هر چه بیشتر رفعت بخشند.

کتاب آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول برای دوست‌داران علوم قرآنی خواندنی است. اگر می‌خواهید تحقیق و پژوهشی در قرآن انجام دهید، کتاب آیه‌های تلاوت شده؛ جلد اول منبع خوبی برای شما است.

درباره‌ی عبدالمجید فلسفیان 

سید عبدالمجید فلسفیان در سال ۱۳۳۸ در شهر دهدشت به دنیا آمد. او فعالیت و تحقیقات خود را به صورت متمرکز به قرآن و نهج البلاغه اختصاص داده و در زمینه نهج البلاغه دو کتاب «علی و پایان تاریخ» و «علی و جاری حکمت» را منتشر کرده است. او همچنین همکاری با دوستان و شاگردان زنده یاد استاد علی صفائی حائری (ع- صاد) برای نوشتاری کردن سخنرانی‌های ایشان در زمینه‌های مختلف معارف دینی را در کارنامه‌ی خود دارد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان