دانلود و خرید کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟ توماس جی. استانلی ترجمه سپهر توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟ اثر توماس جی. استانلی

کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟

انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟

چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟ کتابی نوشته دکتر توماس جی. استانلی استاد دانشگاه و از افراد موفق و پیشرو در عرصه کار و تجارت و اقتصاد است. 

درباره کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟

 توماس جی. استانلی با تشریح نحوهٔ زندگی ثروتمندان در مقابل آرزومندانی که در رقابت با آنان تظاهر به ثروتمند بودن می‌کنند، پرداخته است. او ابعاد مختلف تلاش، سخت کوشی، صرفه جویی، و زندگی پایین‌تر از حد امکانات ثروتمندان که موجب موفقیت آنان می‌شود را یکایک برشمرده است. از دیدگاه او آرزومندان منابع مالی و فرصت‌های خود را با تقلید بیهوده از ثروتمندان از دست می‌دهند، و امکان رشد و پیشرفت را از خود سلب می‌کنند.

نویسنده با تکیه بر تحقیقات و مطالعات ملی و جامع خود با ذکر مثال‌های متعدد به استناد تجارب دقیق به آموزش بهترین راه‌های ممکن برای راهنمایی جوانان در این زمینه پرداخته است. نویسنده به آنان یادآور شده که باید با کوشش و فعالیت مستمر، صرفه‌جویی کنند، بدون آن‌که دچار توهم و خوش‌باوری بی‌حاصل شوند در زندگی حرفه‌ای خود مسیر درست را پیش بگیرند.

او تاکید می‌کند که بکارگیری اصول صحیح تجارت و خودداری از اسراف و رقابت بیهوده با ثروتمندان، می‌تواند موجب موفقیت و تولید ثروت شود و افراد از این راه به خود، خانواده و کشورشان کمک کنند این کتاب علیرغم آنکه دارای جنبه‌های تحقیقی و آموزشی است جذاب و روان نوشته شده. دکتر استانلی با ذکر مثال‌های طنزآمیز و آموزنده به خواننده یادآور می‌شود که همیشه فرصت‌هایی برای دستیابی به ثروت و استقلال مالی وجود دارد. البته اگر از رقابت بی‌حاصل با ثروتمندان، زندگی پرمصرف تجملی و اسراف دست بردارند و از پندارهای بیهوده و رو آوردن به رویا بجای برخورد با واقعیت پرهیز کنند.

 خواندن کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب های حوزه موفقیت در زندگی و کسب وکار 

درباره توماس جی. استانلی

دکتر توماس جی. استانلی، برجسته‌ترین مرجع درباره ثروتمندان امریکا، محقق و مشاوری محترم، نویسندهٔ کتاب‌های معتبر در این خصوص است. تالیفات او دربارهٔ ثروتمندان امریکا برندهٔ جوایز متعددی شده است.

دکتر استانلی نویسندهٔ کتاب میلیونر خانهٔ کناری و تفکر میلیونر است. این کتاب‌ها مجموعاً بیش از ۱۷۰ هفته جزو فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بوده‌اند. کتاب زن میلیونر خانهٔ کناری او به عنوان کاندیدای نهایی بهترین کتاب سال در مورد تجارت به وسیلهٔ سازمان‌های انتشاراتی مستقل و به عنوان پرفروش‌ترین کتاب تجاری در چندین فهرست مختلف انتخاب شد. سه کتاب اول دکتر استانلی بازاریابی نزد دولتمندان، فروش به دولتمندان، و کار شبکه‌ای با دولتمندان و مشاورانشان، تماماً به عنوان کتاب‌های برجستهٔ تجاری کاندیدا شدند. و تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه از آثار او در سطح جهان به فروش رفته است.

دکتر استانلی بیش از چهل مقاله دربارهٔ ثروتمندان امریکا تألیف کرده، بسیاری مقالات این نویسنده در سطوح مختلف بازتاب بسیار زیادی داشته است. او در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی از جمله تادی شو ۲۰/۲۰ و شو اپرا وینفری برای طرح دیدگاه‌ها و تحقیقاتش شرکت کرده است. در سطح ملی مقالاتش مورد توجه وسایل ارتباط جمعی و جراید کشور قرار گرفته. از جمله نشریات معروف وال استریت جورنال، نیویورک تایمز، فوربس، فورچون، تایم، مانی مگزین، یو اس نیوز و ورلد ریپورت، و یو اس ای تودی را می‌توان نام برد.

 بخشی از کتاب چگونه ثروتمند شویم و ثروتمند بمانیم؟

مربی من، استاد شهیر بازاریابی، دکتر بیل داردن اغلب به دانشجویان دورهٔ لیسانس خود می‌گفت:

در بازار آمادهٔ رقابت با بعضی از استعدادهای واقعی شوید. آن‌هایی که واقعاً در امریکا طلایی هستند، برای وزارت خارجه کار نمی‌کنند. و نه حتی در لابراتوارهای علوم دارویی. ذهن‌های بزرگ در شغل بازاریابی کار می‌کنند، و روش‌هایی ابداع می‌کنند که ما را قانع کنند که مثلاً فلان داروی مسکن همورویید بر دیگری برتری دارد ... آن شویندهٔ پاک‌کننده، سفیدها را سفیدتر می‌کند ـ بنابراین مادران را مطمئن می‌کند که کماکان عشق و تحسین همسران و کودکانشان را به سوی خود جلب خواهند کرد.

او هنگام گفتن این سخنان کاملاً جدی بود.

اگر امروز هنوز بیل با ما بود و از او می‌خواستیم که کوشش‌های بازاریابی را در ارتباط با صنعت نوشیدنی‌ها ارزیابی کند، احتمالاً به ما می‌گفت، آشکارا، بعضی از بهترین ذهن‌های خلاق در امریکا در بازاریابی نوشیدنی‌ها فعالیت می‌کنند. چه طرز دیگری می‌توان آن را تشریح کرد؟ کالای بی‌رنگی را در نظر بگیرید، آن را نوشیدنی بنامید، به آن طعم بدهید، شاید به آن رنگ هم بزنید، زمانی هم از آن بگذرد، مردم را قانع کنید که برای هر بطری آن پول بپردازند. مسلماً این نبوغ است.

نظرات کاربران

niko cyrex
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

کتابی آموزنده و کاربردی حتی در زندگی روز مره که می تواند با تک تک کلمات بر روی بعضی افراد تاثیر بگزارد

مهران
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

نام دیگر کتاب ادای ثروتمندان را در نیار هستش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۷۵۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان