دانلود و خرید کتاب همه‌چیز نابود شده است مارک منسون ترجمه خاطره باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه‌چیز نابود شده است اثر مارک منسون

کتاب همه‌چیز نابود شده است

نویسنده:مارک منسون
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب همه‌چیز نابود شده است

همه چیز نابود شده است چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام نوشته مارک مَنسُون است. منسون در این کتاب داستانی درباره امیدواری تعریف می‌کند.

 درباره کتاب همه‌چیز نابود شده است

آیا همه چیز نابود شده است و دیگر هیچ امیدی نیست؟ پیام نهفته در کتاب این است که گرچه شاید اوضاع به هم ریخته و از دست رفته به نظر برسد، اما اوضاع ما از همیشه و از هر نسلی در تاریخ، بهتر است و همه چیز دارد روز به روز بهتر می‌شود. با اینحال آن نوع امیدواری که امروزه بین مردم رایج است، برای سلامت کلی ما کارایی ندارد. چراکه موجب ایجاد نوعی حس آزادی دروغین و امید واهی می‌شود.

برای تغییر این رویه ما باید بیاموزیم که چگونه ارزش‌های مثبت ایجاد کنیم و برای خودمان محدودیت‌هایی وضع کنیم که ما را قادر به یافتن آزادی حقیقی سازند.

هدف از کتاب همه چیز نابود شده است، باز کردن چشمان ما به روی بخشندگی دنیای مدرنی که در آن زندگی می‌کنیم، و بازسازی درک کلی ما از عناصر مختلف زندگی‌مان است. از جمله تعاریفی که برای کلماتی مثل "شادی"، " آزادی"، و از همه مهمتر "امید" ارائه می‌دهیم. حقیقت تلخ این است که برخلاف مفهوم کلی زمان و هستی، همه مشکلات، چالش‌ها، و دردسرهای ما، و درمقیاس بزرگ‌تر کل موجودیت ما، ناچیز است. شجاعت و مانورهای پرشور، بسیار فراوان دیده می‌شوند، اما قهرمان واقعی کم است.

این کتاب هریک از ما را به چالش می‌کشد تا به درون خودمان بنگریم، با خودمان صادق باشیم، و در عین روراستی متوجه باشیم که خواسته‌ اصلی‎مان حس صداقت و دُرستی است، یعنی انگار آنچه انجام می‌دهیم مهم است. مارک مَنسُون به این نکته هم اشاره می‌کند که چطور به جای گشتن به دنبال علت و یک دلیل یا باور قاطع، ما به نسلی تبدیل شده‌ایم که نمی‌تواند به آرامش یا سعادت دست یابد. چراکه ما در سطح فردی و اجتماعی علت‌های ارزشمندی را جست‌وجو نمی‌کنیم. ما به خاطر فرهنگمان، امیدواری را از دست داده‌ایم و به همین دلیل هم همه چیز نابود شده است.

 خواندن کتاب همه چیز نابود شده است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب همه چیز نابود شده است را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه