دانلود و خرید کتاب زبان‌درازی عشق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان‌درازی عشق اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب زبان‌درازی عشق

معرفی کتاب زبان‌درازی عشق

کتاب زبان‌درازی عشق اثر محمد جولایی تهرانی و موسی زمان‌زاده دربان است. زبان درازی عشق به مفهوم عشق در بالابردن کارایی زبانی افراد در ارتباط عاشقانه می‌پردازد و برررسی عشق از نگاه بزرگان و نظریه‌پردازان از ویژگی‌های این مجموعه است.

درباره کتاب زبان‌درازی عشق

در این مجموعه زیبایی یار اشاره و تصویر چنان به نمایش در آمده است که با شاخ و برگش همه عالم به رقص درآیند و به عبارتی در آن از عشق و عاشقی سخن به میان رفته است تا سردی بی‌عشقی از بین برود و پرندگان زیبا به سماع مشغول شوند و عاشقان واقعی شادی کنند و از معشوق بگویند این کتاب با استفاده از اشعار مولانا حقیقت عشق را نشان می‌دهد و می‌خواهد عاشق را به شادی حقیقی نزدیک کند.

کتاب زبان‌درازی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دو گروه پیشنهاد می‌کنیم:

گروه اول کسانی که با موقعیت عشق روبه‌رو شده‌اند و خود را در این دنیا تنها می‌بینند. زبان درازی عشق با بررسی رویکردی جامع از نویسندگان و اندیشمندان به مقوله عشق، کمک می‌کند خواننده در میان هجوم احساساتش تنها نماند.

گروه دوم کسانی هستند که می‌خواهند از عشق بنویسند و نیازمند شناخت تجربیات مشترک انسانی هستند. عشق در شکل جامع و گسترده در این کتاب مرور شده‌ است و نویسنده تازه‌کار می‌تواند از دریای تجربیات پیشینیان بهره ببرد

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۱۶۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۹۰۰
۱۲,۹۵۰
۵۰%
تومان