دانلود و خرید کتاب قصه های شیرین جنگل نگار شادلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های شیرین جنگل اثر نگار شادلو

کتاب قصه های شیرین جنگل

معرفی کتاب قصه های شیرین جنگل

کتاب قصه‌های شیرین جنگل نوشته نگار شادلو ماجراها  و قصه های مشهور عامیانه از زبان حیوانات است که کودک را با فضایی متفاوت از زندگی شهری آشنا می‌کند و به او کمک می‌کند طبیعت را درک کند.

درباره کتاب قصه‌های شیرین جنگل

کتاب قصه‌‌های شیرین جنگل مجموعه‌ای داستان از زبان حیوانات و کتاب‌های معروف است. در این کتاب حیوانات رفتار انسانی دارند و در دنیایی مانند دنیای انسانها زندگی می‌کنند و عمل می‌کنند. حیوانات علاوه بر اینکه با همدیگر صحبت می‌کنند با انسان‌ها هم تعامل دارند و در کنار هم زندگی می‌کنند. این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا هم تخیلشان رشد کند و هم با طبیعت ارتباط برقرار کنند.

خواندن کتاب قصه‌های شیرین جنگل را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم

این کتاب انتخاب مناسبی است برای والدینی که دوست دارند کودکشان قصه‌های مشهور و عامیانه بخواند و  درگیر داستان‌های پیچیده‌تر و جدی‌تری بشود.

بخش‌هایی از کتاب قصه‌های شیرین جنگل

طاووسی و کلاغی بر درختی چناری نشسته بودند و با هم حرف می زدند.

طاووس نگاهی به پای سرخ کلاغ انداخت و گفت: پاهای رنگین تو مناسب پرهای رنگارنگ من است و تو اشتباه کرده‌ای آن را صاحب شده‌ای و من هم به اشتباه پاهای سیاه تو را تصاحب کرده‌ام!

کلاغ، پاهای سیاه طاووس را نگاه کرد و گفت: اینطور نیست دوست من! پاهای سرخ من مال خودم است و در تصاحب آن اشتباه نکردم! تو اشتباه کرده‌ای که پرهای زیبا و رنگین مرا برداشته‌ای و من مجبور شده‌ام خودم را با پرهای سیاه تو بپوشانم!

در همین هنگام کبوتری که بر درخت سیبی در آن نزدیکی نشسته بود و حرف‌های آن دو را می‌شنید به آن‌ها گفت: این همه حرف بیهوده نزنید! خداوند بزرگ همه چیز را که به یک نفر نداده! او به هر کس به اندازهٔ لیاقتش چیزهایی داده و همه هم باید از آنچه دارند راضی و شکرگزار باشند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان