دانلود و خرید کتاب فراموشم نکن! ادموند لیم ترجمه محسن چینی فروش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فراموشم نکن!

کتاب فراموشم نکن! نوشته ادموند لیم با ترجمه محسن چینی فروش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. این کتاب رویکردی تربیتی دارد و سعی دارد به کودکان آموزش بدهد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب فراموشم نکن!

در کتاب فراموشم نکن! کودکی خاطرات خودش با مادربزرگش را تعریف می‌کند، کم‌کم علائم آلزایمر که در مادربزرگ نمایان می‌شود را می‌گوید و بعد از رفتار‌هایی که باید با افراد مبتلا داشت را مرحله به مرحله توضیح می دهد. کتاب فراموشم نکن! جنبه آموزشی و تربیتی برای ارتباط با کهنسالان دارد.

خواندن کتاب فراموشم نکن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و‌ آموزش و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه آموزشی بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

Elham jannesari
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

این موضوع یکی از بدکرداری های این روزگاره. خیلی غم انگیزه که همه ی خاطرات زندگیت بخاطر بیماری ای به اسم آلزایمر به مرور از یادت برن. اما خب خوشبختانه قلب آدم یه خونه ی گرم و همیشگیه که هیچ

- بیشتر
کاربر ۱۴۴۸۷۱۶
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

به نظرم بهتر بود تعداد صفحات کتاب بیشتر شده و متنی که در یک صفحه جمع شده بود، به دو یا سه صفحه منتقل شود و تصویرسازی بیشتر و بهتر بشود.

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۰۵/۲۹

خوب ولی غم انگیز😞💔

اوتاناوآرمیتا
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

کتب احساسی و زیبایی بود۰

ف.ن
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

مادربزرگ‌ها فراموشی قصه‌هاشون داستان رو دوست داشتم 🍀

یک عدد فروردینی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

واقعا داستان را که میخوانید حس و حال عجیبی به دست می‌آورید من که خوندم دلم رفت پیش پدر بزرگی که از بین ما رفته خواهشا داستان را بخوانید ❤️❤️

Negar Najafian
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

برای آشنایی با آلزایمر نمونه خوبیه!

کاربر ۲۴۱۶۴۰۵
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

بسیار عالی

taghi abadi
۱۳۹۹/۰۳/۳۰

آموزنده و تاثیرگذار برای بچه ها

JONEOR
۱۳۹۹/۰۸/۲۱

این کتاب فوق العاده عالی بود واقعا لذت بردم ۵ستاره کمه🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟اینم بقیه ستاره هاش ممنون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان