دانلود و خرید کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید استیو هاروی ترجمه هنگامه خدابنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید اثر استیو هاروی

کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید

معرفی کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید

کتابچه مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتابی به همین نام، نوشته اِستیو هاروی است. این کتاب درباره آنچه مردان واقعا در مورد عشق،روابط،صمیمیت و تعهد می‌اندیشند صحبت می‌کند.

درباره کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید

هر مردی در زندگی خود به سه چیز نیاز دارد :پشتیبانی، وفاداری و رابطه. همچنین زنان موجودات پیچیده‌ای هستند که نیازهای بسیار گوناگونی دارند. انتظار زنان از مردان این است که آنچه می‌خواهند و نیاز دارند را برایشان فراهم کنند، بدون اینکه زنان از این خواسته یا نیاز حرفی بزنند. مردان نیاز دارند کسی هوایشان را داشته باشد، اینگونه حس می‌کنند پادشاه سرزمین خود هستند. هر مردی وقتی از در خانه بیرون می‌رود، خود را آماده نبرد کرده است. مردان همواره باید مراقب و در کمین باشند. اگر از مردان تشکر کنید و بگویید قدر زحماتشان را می‌دانید، آنها بیشتر و سخت‌تر تلاش می‌کنند. مردان نیاز دارند این کلمات را بشنوند. دلگرمی دادن باعث می‌شود بخواهند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند.

اگر دوست دارید درباره دنیای مردان خیلی بیشتر از این‌ها بدانید می‌توانید کتابچه مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید را که چکیده‌ای از مهم‌ترین نکات کتاب استیو هاروی است را بخوانید. هاروی در این کتاب به عنوان یک نمایده از طرف دنیای مردانه شما را با راز و رمزهای مردان آشنا می‌کند. 

خواندن کتابچه مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره استیو هاروی 

استیو هاروی متولد ۱۹۵۷ نویسنده، مجری و تهیه کننده مشهور آمریکایی است. او در برنامه‌هایش سعی می‌کند روابط انسان‌ها را به چالش بکشد. کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد سعی کرد بگوید مردان تغییر نمیکنند و برای تعامل با آن‌ها باید خوب شناختشان و متناسب با شناخت با آن‌ها رفتار کرد.

 بخشی از کتابچه مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید

برخی جملات خاص هستند که مردان با شنیدنش دنبال جای امنی برای قایم شدن می‌گردند، جمله "باید با هم حرف بزنیم"، یکی از آنهاست. تفسیری که مردان از این جمله دارند یکی از این دو است: اینکه خطایی از آنها سر زده است، و دوم اینکه زن می‌خواهد متکلم وحده باشد. مرد این نکته را متوجه می‌شود که زن از دستش عصبانی است و می‌خواهد با حرف زدن نظرش را به مرد منتقل کند، اما چیزی که نمی‌خواهند تحملش کنند آن سخنرانی یک ساعته پر از خشم و عصبانیت است. چیزی که باعث می‌شود مردان دنبال فرار از صحبت کردن با زنان باشند این است که زنان انتظار دارند وقتی با مردی حرف می زنند او همان نوع واکنشی را نشان بدهد که دوستان همجنس خانم نشان می‌دهند.

اما این را بدانید که چنین رفتاری در دی اِن اِی مردان وجود ندارد، مردان اهل خالی کردن خود با حرف زدن نیستند. به نظر مردان اگر قرار است اینگونه با ایشان صحبت کنید بهتر است سراغ دوستان همجنس خودتان بروید، بالاخره آنها برای همین کار ساخته شده‌اند. به گفته اِستیو هاروی، مردان به هیچ‌وجه برای صحبت کردن ساخته نشده‌اند. کاری که مردان برایش ساخته شده‌اند، درست کردن اوضاع و رتق و فتق امور است. به مردان آموخته شده که به محافظت، اقرار به دوست داشتن و فراهم ساختن نیازهای مادی زنان بپردازند. چیزهایی مثل برقراری ارتباط کلامی و گوش دادن کارهایی نیست که در سنین رشد به پسربچه‌ها یاد بدهند. وقتی هم بچه هستند کسی به حرفهایشان گوش نداده و بهشان آموزش برقراری ارتباط کلامی نمی‌دهد. بلکه بهشان یاد داده می‌شود صبح که شد از جایشان بلند شوند و مرد باشند.

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه