دانلود و خرید کتاب دلقک خصوصی جیمز فین گارنر ترجمه رضا اسکندری‌آذر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دلقک خصوصی اثر جیمز فین گارنر

کتاب دلقک خصوصی

انتشارات:نشر هیرمند
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دلقک خصوصی

کتاب دلقک خصوصی نوشته جیمز فین گارنر نویسنده و طنز‌پرداز اهل شیکاگو با ترجمه رضا اسکندری آزاد منتشر شده است. این کتاب یک اقتباس از یک فیلم سینمایی است. با اسم بمیر بمیر عزیزمن. (!Die Die, My Darling)

درباره کتاب دلقک خصوصی

این کتاب با اسم اصلی Honk Honk, My Darling منتشر شده است. کتاب اقتباسی از یک فیلم سینمایی است اما زاویه دید داستان تغییر کرده است. خود نویسنده از کتابش با عنوان نوآر دلقکی نام می‌برد و آن را سبک خاصی می‌داند که خودش ابداع کرده است. داستان فضایی خاکستری و طنز‌آلود دارد و نویسنده با نگاه دلقک در داستان همراه می‌شود. جیمز فین گارنر نویسنده کتاب دلقک خصوصی در ایران با کتاب «قصه‌های از نظر سیاسی بی‌ضرر» شناخته می‌شود.

خواندن کتاب دلقک خصوصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به سینمای نوآر و وهم‌انگیز و جنایی جذاب است و با روایتی تصویری خواننده را با خودش همراه می‌کند.

بخش‌هایی از کتاب دلقک خصوصی

کیف پولش را بیرون آورد، دو تا پنج‌دلاری ازش بیرون کشید و بی‌هیچ احترامی انداخت طرفم، اما من هر طور بود روی هوا قاپیدم‌شان. هنوز در برخی موارد می‌توانستم از خودم تروفرز واکنش نشان بدهم. ده دلار این روزها ارزش سابق را نداشت، اما به کار دلقک ازکارافتاده‌ای که حتی به شپش‌های ته جیبش هم مقروض بود، می‌آمد. «باشه، مأموریتو قبول می‌کنم. با این کار یه سگ تازی واسه خودت دست‌وپا کردی.»

نظرات کاربران

fatemeh
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

داستانش درمورد یه دلقکی هست که بخاطر دلایلی ک مطرح هم نمیشه فعلا بیکار و علافه و بهش پیشنهاد میشه یکی رو برا ی نفری پیدا کنه و ب اصطلاح ی کارآگاه خصوصی میشه... ترجمه اش عالیه، من از نویسنده اش

- بیشتر
کاربر ۱۳۰۸۱۶۴
۱۳۹۹/۰۷/۱۲

خیلی عالی

محمد
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

دلقکی که استخدام میشه تا یه کارآگاه خصوصی بشه و در عوضش پول خوبی بگیره. لحن کتاب ساده و بنظرم انگار یه شباهتایی به نثر بوکوفسکی داره. یه دلقک وسط شهری که انگار هرج و مرج توش چیز عجیبی نیست و

- بیشتر
Aydin
۱۴۰۲/۰۸/۱۶

داستان طنز تلخ و خوبی داره. برای استراحت بین کتاب‌های جدی خوبه :)

آیهان
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

یه داستان لوس و بی‌مزه که با خودشیرینی های بیمورد مترجم بی‌مزه ترم شده شخصیت پردازی هم که صفر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۷۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۳۰%
تومان