دانلود و خرید کتاب فوق ستاره فروش شوید برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فوق ستاره فروش شوید

برایان تریسی ( -۱۹۴۴ )، سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های پرفروش روانشناسی است. در «فوق ستاره فروش شوید» با این نکته آشنا می‌شویم که اگر هدف شما به عنوان کسی که در کار فروش است، فروش هرچه بیش‌تر و کسب درآمد هرچه بیش‌تر است، تبدیل شدن به یک فروشنده فوق ستاره و ماندن در حد متوسط، به یک اندازه زمان می برد؛ پس انتخاب با شما است. برایان تریسی در این کتاب، ۲۱ ایده از قوی‌ترین ایده هایی را که تا به حال برای تاثیرگذاری در فروش یافته با مخاطبانش در میان می‌گذارد. او معتقد است وقتی شروع به استفاده از آنها بکنید، به اوج رشته کاری‌تان خواهید رسید. سرفصل‌های کتاب عبارت است از: بلندپروازی/ شجاعت/ تعهد/ حرفه ای بودن/ آماده بودن/ یادگیری مداوم/ مسئولیت پذیری/ فروش رابطه‌ای/ فروش مشاوره‌ای/ فروش آمیزشی /اعتبار ویژه/ با ایرادهایی که گرفته می شوند ، درست برخورد کنید/ فروش را نهایی کنید/ از ارزشمندترین سرمایه تان آگاه باشید/ از زمانتان درست استفاده کنید/ قانون۲۰-۸۰ است/ قیف فروش/ هدف‌های روشنی برای درآمد و فروش است/ محدوده فروشتان را درست مدیریت کنید/ هدف راز موفقیت در فروش
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

نسا
۱۳۹۵/۰۱/۰۴

این کتاب برای افرادی که شغلشون با فروش در ارتباط بسیار موثره.راهکارهای ساده و عملی آموزش میده

Samir
۱۳۹۷/۰۷/۲۳

کتاب انگیزشی و کاربردی می باشد. این کتاب همانند دیگر کتب تالیف برایان تریسی واقعا ستودنی است.

سعید دونقطه دی
۱۳۹۷/۰۳/۲۶

کتاب خیلی جذاب و کارایی بود خوندن این کتاب رو به دوستان پیشنهاد میکنم با تشکر از برنامه جذاب طاقچه

soroushams
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

این کتاب را کامل خواندم کتاب های زیادی در زمینه فروش باید بخوانید و پذیرید خیلی از مطالب تکراری هست ولی سعی کنید نکته از هر کتاب بگیرید و اجرا کنید فکر نکنید الزاما همه نکات یک کتاب باید اجرا بشه

- بیشتر
zeroday attack
۱۳۹۵/۰۹/۲۵

کتاب خوب و کاربردی هست، از ایشون ✋

کاربر ۱۵۵۷۷۲۱
۱۳۹۹/۰۵/۱۸

عالی بود

هادی شبگرد
۱۳۹۹/۰۱/۲۴

ب اختصار و اصول کنجکاو سازی رو رعایت بفرمایید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۱)
«اگر می‌خواهید به موفقیت عظیم دست پیدا کنید، عادت کنید در تمام مدت زندگی‌تان کارهایی را که از آن می‌ترسید، انجام بدهید.»
علیرضا ملایی
رالف والدو امرسون می‌گفت این عبارت زندگی او را متحول ساخت: «اگر می‌خواهید به موفقیت عظیم دست پیدا کنید، عادت کنید در تمام مدت زندگی‌تان کارهایی را که از آن می‌ترسید، انجام بدهید.»
sara.m.shzi
همه کسانی که در رأس حوزه فعالیت شما قرار دارند، روزگاری اصولاً در این فعالیت نبودند. هر کسی که در صف بوفه زندگی در ردیف اول ایستاده، زمانی در آخر صف قرار داشته است. در اینجا سؤالی مطرح می‌شود: چگونه می‌توانید در صف مقدم بوفه زندگی قرار بگیرید؟ جواب این است که باید دو اقدام کلیدی انجام بدهید. اول، داخل صف شوید! و دوم، در خط باقی بمانید!
sara.m.shzi
قانون بزرگ درباره سرنوشت بشر، به خصوص در کار فروش، همان قانون علت و معلول است. این قانون می‌گوید برای هر چیزی که اتفاق می‌افتد، علتی وجود دارد. اگر دنبال هدف خاصی هستید (معلول) ، می‌توانید آن را به دست آورید. کافی است کسی را پیدا کنید که آن کار را با موفقیت انجام داده (علت) ، و بعد ببینید که او برای رسیدن به این موفقیت چه کرده است.
sara.m.shzi
به خاطر داشته باشید، محدودیتی در موفقیت شما وجود ندارد. شما جز محدودیتی که شخصا برای خود قائل می‌شوید، محدودیتی ندارید.
sara.m.shzi
گلن فورد، بازیگر سالهای قبل سینما، می‌گفت: «اگر کاری را که از آن می‌ترسید انجام ندهید، ترس زندگی شما را در اختیار می‌گیرد.»
sara.m.shzi
رمز موفقیت شماره سه: با اشخاص با صلاحیت معاشرت کنید. با اشخاص موفق و مثبت همنشینی کنید. با مردان و زنانی معاشرت کنید که می‌خواهند در زندگی خود به جایی برسند. از مردمان منفی، انتقاد کننده و پر گلایه دوری گزینید. این اشخاص شما را به زمین می‌کوبند و مانع از پیشرفت شما می‌شوند.
sara.m.shzi
صداقت اولین فصل کتاب درایت است. ــ توماس جفرسون
sara.m.shzi
هدفهایتان را اولویت‌بندی کنید. زندگی موفق بستگی به این دارد که ابتدا کارهای مهم را انجام بدهید. به راستی که یکی از علل ناتوانی در دستیابی به هدفها این است که ابتدا کارهای کم اهمیت را انجام می‌دهیم. ــ رابرت جِی. مک کین
sara.m.shzi
کار ما این نیست که آنچه را از دور کورسو می‌زند شناسایی کنیم. کار ما این است که به آنچه به روشنی در اختیار ماست رسیدگی کنیم. ــ توماس کارلایل
sara.m.shzi

حجم

۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان