دانلود و خرید کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق سکینه رنجبر تکله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق اثر سکینه رنجبر تکله

کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق

کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق، اثری پژوهشی از سکینه رنجبر است که تاثیر چند عامل مختلف روانی را بر بیماری‌های قبلی عروقی، بررسی می‌کند. 

درباره‌ی کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق

سکینه رنجبر در کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق به بررسی چند عامل روانی بر بروز اختلالات و بیماری‌های قلبی عروقی پرداخته است: این عوامل عبارتند از: رابطه بین شکایت جسمانی و اختلالات قلب و عروق، رابطه بین وسواس- اجبار و اختلالات قلب و عروق، رابطه بین بین پرخاشگری و اختلالات قلب و عروق، رابطه بین اضطراب و اختلالات قلب و عروق،  رابطه بین افسردگی و اختلالات قلب و عروق، رابطه بین افکار پارانوئید و اختلالات قلب و عروق، رابطه بین ترس مرضی و اختلالات قلب و عروق، رابطه بین روانپریشی و اختلالات قلب و عروق و رابطه بین بعد حساسیت رابطه بین فردی و اختلالات قلب و عروق.

کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق برای افرادی که با بیماری‌های قلبی عروقی دست و پنجه نرم می‌کنند، کتابی مفید است. اگر پژوهشی در زمینه‌ی بیماری‌های قلبی عروقی انجام می‌دهید، کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق برای شما مناسب است.

بخشی از کتاب بررسی عوامل روانی بر روی اختلالات قلب و عروق

از قرن هفدهم تا اوایل قرن بیستم بیشتر مردم جامعه غربی ناخوشی و بیماری را امری می‌دانستند که فقط برای برخی از افراد اتفاق می افتد و برای پیشگیری از ابتلای به آن و محافظت افراد در مقابل بیماری امکانات کمی وجود داشت. هنگامی که آنها بیمار می‌شدند به سادگی می‌پذیرفتند تا به منظور درمان خود در جستجوی مراقبت‌های پزشکی باشند. متأسفانه، همیشه دارو نمی‌توانست به آنها کمک کند.

گرچه میزان شیوع بیماری قلبی با افزایش سن به ویژه پس از ۴۵ سالگی زیاد می‌شود. در سال‌های بیش از سنین کهنسالی، تعداد بسیار بیشتری از مردان نسبت به زنان، به بیماری‌های قلبی مبتلا می‌شوند و بر اثر آن می‌میرند. (AHA ۱۹۹۴، مستون و هرد ۱۹۸۸) اگرچه زنان کمتر به این بیماری مبتلا می‌شوند، در صورت ابتلا احتمال مرگ آنان بیشتر است، ارتباط میان بیماری قلبی و عوامل فرهنگی اجتماعی در داده‌های مربوط به میزان مرگ و میر در گروه‌های قومی مختلف آمریکا مشهور است.

بخش از نقش سن، جنس عوامل فرهنگی در تفاوت‌های موجود در خطر بیماری‌های قلبی مربوط به تفاوت‌های شیوه و عوامل زیستی است. داشتن فشار خون بالا برای مدتی طولانی عامل خطرزای مهمی برای بیماری‌های قلبی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۷,۸۰۰
تومان