دانلود و خرید کتاب نمکدون شهرام جوادی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نمکدون اثر شهرام جوادی‌نژاد

کتاب نمکدون

معرفی کتاب نمکدون

کتاب طنز نمکدون نوشته شهرام جوادی‌نژاد از نویسندگان سابق مجله گل آقا است. این کتاب در هر بخش داستانی  از دنیای معاصر را به زبان طنز بیان می‌کند و سعی می‌کند مشکلات رفتاری انسان‌ها را به چالش بکشد.

درباره شهرام جوادی‌نژاد

طنز نویسی را با گل آقا آغاز کرد . نزدیک به ده سال با اسامی مستعار  یوزباشی، دکتر بعد از این سابق، منظومه شمسی خانوم،  راحت الحلقوم، با این مجله همکاری کرد . در جشنواره مطبوعات و طنز شهری برنده جایزه شد . یکسال با روز نامه شرق و مدتی با هفته نامه پزشکی سپید همکاری داشته است.

خواندن کتاب نمکدون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام علاقه‌مندان به طنز و طنزپردازی مناسب است و می تواند یک نمونه موفق در این سبک را به خواننده نشان بدهد.

بخش‌هایی از کتاب نمکدون

یک روز جوانی که از زندگی سرخورده شده بود، تصمیم گرفت در جستجوی خوشبختی ترک دیار کند. در همین راستا یک کوله‌پشتی و یک دستگاه ‌ام پی تیری پلیر با خود برداشت و راهی دوردست‌ها شد! رفت و رفت تا به کوهی رسید، از کوه بالا رفت. در قله‌ی کوه پیرمردی با محاسن سفید و ردایی بلند نشسته بود و پرندگان خشمگین بازی می‌کرد.

جوان رو به پیرمرد کرد و گفت: «‌ای پیر دانا، من در جستجوی خوشبختی ترک آشیانه‌ی خود کرده‌ام. مرا پندی ده یا حقیقت خوشبختی را بر من عیان کن.»

پیر دانا گفت: «حالا چرا مثل آدم حرف نمی‌زنی؟ من اسم دارم. نام من کارلوس هوشنگ پرز است! بعدش هم من این‌جا پند مفتی به کسی نمی‌دهم. نقد می‌دهی یا کارت می‌کشی؟»

جوان پاسخ گفت: «خیلی نیست ولی کارت می‌کشم!»

پیر دانا گفت: «هرچه هست برو پرداخت کن. دستگاه پوز بانک شکوفایی اقتصاد، پشت آن تخته‌سنگ است!»

نظرات کاربران

مهندس
۱۳۹۹/۰۵/۱۸

با نویسنده تفاهمات ذهنی بیمارگونه ای دارم...حس میکردم نوشته های خودم هست....

پردیس
۱۳۹۹/۰۸/۲۱

بی مزه و بی‌نمک بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
جوان رو به مرغ کرد و گفت: «ای مرغ تخم‌طلا، من در جستجوی خوشبختی هستم.‌» مرغ تخم‌طلا گفت: «پسورد شب!» جوان پاسخ داد: «شب وصل است و یار از من چغندر پخته می‌خواهد!‌» مرغ گفت: «به تخم‌های من خیره شو. این‌ها همه طلای ۲۴ عیار است. ظرفیت اسمی ماتحت من دو تخم در دقیقه است که الان به‌علت یک‌سری مشکلات، با پنجاه درصد ظرفیت اسمی کار می‌کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیست‌وپنج درصد کاهش نشان می‌دهد. اگر حاضر شوی شرافتت را به من بدهی یک تخم طلا به تو می‌دهم تا در باغچه بکاری تا درخت تخم طلا سبز شود.» جوان گفت: «هرگز حاضر نیستم شرافتم را بدهم.» مرغ تخم‌طلا گفت: «ولی بی‌شعور اگر پول داشته باشی دیگر کسی سراغ چیزهای دیگر را نمی‌گیرد و همه به تو احترام می‌گذارند و خوشبخت می‌شوی.» جوان گفت: «هرگز!» و راه کوه دوم در پیش گرفت.
Freshte Amin
فرض کنید که در یک «اقیانوس‌پیمای» نوک‌مدادی متالیک قدیمی سپر دوبل در اقیانوس منجمد شمالی مشغول تحقیق روی «میزان علاقه‌مندی خرس‌های قطبی ماده به استیک مدیوم با سس فلفل» هستید و همه‌چیز طبق برنامه و به‌خوبی و خوشی پیش می‌رود. یک روز عصر که از تحقیق برگشته‌اید و در حال نوشیدن یک فنجان چای داغ و گوش دادن به آهنگ «لب گاراژ بودم یارم سوار شد» هستید، متوجه علائم هشداردهندهٔ یک سونامی سهمگین می‌شوید.
مهندس

حجم

۱۵۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۱۵۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان