دانلود و خرید کتاب بهترین خودمان باشیم سلا متپاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین خودمان باشیم اثر سلا متپاد

کتاب بهترین خودمان باشیم

نویسنده:سلا متپاد
انتشارات:نشر ثالث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهترین خودمان باشیم

کتاب بهترین خودمان باشیم، اثری از موسسه‌ی سلامتپاد است که به بانوان کمک می‌کند تا بتوانند با قدرت باورنکردنی ذهنشان، آینده‌شان را به دست گیرند و قله‌های آرزوهایشان را یک به یک فتح کنند. انتشارات ثالث کتاب بهترین خودمان باشیم را چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب بهترین خودمان باشیم

در دنیا هزاران هزار زن زندگی می‌کنند که تفاوت‌های بسیاری دارند. هیچ دو نفری را نمی‌توان یافت که دقیقا مشابه هم باشند، حتی در موارد بسیار جزیی و کوچک. اما وجه اشتراک همه‌ی افراد، چه زن و چه مرد، رسیدن به موفقیت است. در چنین فضایی که معیارهای سختی برای موفقیت از پیش تعیین شده‌اند، هر فردی باید تلاش کند تا بهترین خودش را ارائه دهد. یعنی در مسیری قرار بگیرد که با وجود تمام چالش‌ها، اما در نهایت برایش لبخند به ارمغان بیاورد و باعث شود که نسبت به پیشرفت و پیروزی خودش احساس خوبی داشته باشد. 

در کتاب بهترین خودمان باشیم با مطالعه‌ی موارد و نکات بسیاری که گفته شده و هم‌چنین مثال‌های بسیار، یاد می‌گیریم که قدرت ذهن ما چقدر زیاد است و چطور می‌توانیم این نیرو را در جهت صحیح رسیدن به اهداف و تلاش‌های خودمان به کار بگیریم. 

کتاب بهترین خودمان باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمام بانوانی که فکر می‌کنند نیاز دارند تا مسیری را که برایشان احساس رضایت شخصی به ارمغان می‌آورد، پیدا کنند کتاب بهترین خودمان باشیم را جذاب و کاربردی میابند. 

درباره‌ی سلامتپاد

تیم «لیدی‌پاد» با پیشینه‌ای درخشان و سال‌ها تجربه در کنار کارشناسان و مربیان مجرب در زمینهٔ ورزش و تغذیه، در ادامهٔ فعالیت حرفه‌ای خود، با هدف تلاش برای ایجاد سبک زندگی سالم و شادتر برای زنان، مجموعهٔ سلامتپاد را راه‌اندازی کرد. سلامتپاد قصد دارد با ایجاد یک مسیر دوطرفه میان سلامت ذهن و جسم، کمک کند که همهٔ زنان در کنار یکدیگر، به افرادی شاد، قوی و الهام‌بخش بدل شوند؛ خوشحالی را تجربه کنند، قوی و مستقل رو به جلو حرکت کنند و هیچ‌چیز جلودار رشد آن‌ها نباشد. سلامتپاد با شعار سالم زیستن در تمام مراحل زندگی و با آرزوی داشتن سهمی کوچک در سلامتی و شادی بانوان سرزمینش، فعالیت خود را آغاز کرده است و این مسیر را با همراهی مخاطبان خود، پرقدرت ادامه می‌دهد.

جملاتی از کتاب بهترین خودمان باشیم

قدرت ذهنی، کم‌وبیش در همهٔ ما وجود دارد. برای افزایش این قدرت کافی است کمی بیش‌تر «تمرین» کنیم و وقت و انرژی بگذاریم.

وقتی از قدرت ذهن حرف می‌زنیم، منظورمان پیش از هر چیز، مهار «احساسات»‌، سروسامان‌دادن به «فکرها» و دل‌مشغولی‌ها و در پیش گرفتن «رفتاری مثبت» و مناسب در موقعیت‌های گوناگون زندگی است.

همان‌طور که میان ما آدم‌هایی هستند که بدنشان مستعد است تا سریع‌تر و راحت‌تر از دیگران قدرت فیزیکی خود را بهبود بخشند، آدم‌هایی هم هستند که زودتر از دیگران می‌توانند قدرت ذهنشان را افزایش دهند. عوامل متعددی برای پیشرفت قدرت ذهن وجود دارد...

نظرات کاربران

Miral
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

کتاب خیلی خوبی برای مباحث Self love و Self care محسوب میشه مخصوصا که ایرانی هست و مثال هاش خیلی قابل لمس تر هست تا کتب خارجی! و میتونه برای تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس مفید باشه و

- بیشتر
zara angel
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

کتاب بسیار خوبیه. برای بار دوم می خوام بخونمش.

کاربر ۲۹۵۵۷۴۰
۱۴۰۱/۰۵/۲۹

کتاب واقعا خوبی بود من ابتدا کتاب صوتی را خریداری کردم ولی علاقمند شدم که نسخه چاپی آن را هم داشته باشم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۵۰۰
تومان