دانلود و خرید کتاب کتابچه قانون ده برابر گرنت کاردون ترجمه هانیه منشی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابچه قانون ده برابر اثر گرنت کاردون

کتاب کتابچه قانون ده برابر

معرفی کتاب کتابچه قانون ده برابر

کتابچه قانون ده برابر چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب قانون ده برابر نوشته گِرَنت کاردُون است. کاردون این قانون را تنها تفاوت بین موفقیت و شکست می‌داند.

درباره کتاب قانون ده برابر

این کتاب مجموعه‌ای از توضیحات، تعریف‌ها و نظرات کاردون درباره چگونگی رسیدن به موفقیت است

هدف اصلی کتاب قانون ده برابر این است که به خوانندگان نشان دهد هر فردی می‌تواند در هر کاری که انجام می‌دهد، موفق باشد. انسان همیشه هم برای موفقیت یا رسیدن به هر چیزی در زندگی خود، نیاز به پول ندارد. چیزهای مختلفی وجود دارند که می‌توانند به ما در راه موفقیت کمک کنند.

قانون ده برابر، به منظور کمک به مردم برای دستیابی به موفقیت تجاری تضمین‌شده، بیان شده ‌است. اگرچه ممکن است بیش از حد حرفه‌ای به نظر برسد، اما قانون ده برابر در واقعیت نسبتاً ساده و قابل‌فهم است. یکی از بهترین بخش‌های قانون، این است که لزوماً نباید در جنبه مالی به کار گرفته شود. علاوه بر این، قانون ده برابر در اینجا آورده شده ‌است تا به مردم در بهبود بخش‌های فیزیکی یا حتی اجتماعی آن‌ها کمک کند.

قانون ده برابر، بر آگاهی دقیق از اینکه چقدر تلاش و تفکر باید برای انجام کاری به شیوه‌ای موفق سرمایه‌گذاری شود، استوار است. با تعریفی که بیان شد، می‌توانیم قانون ده برابر را به عنوان قانونی که متشکل از دو بخش است، ببینیم.

در بخش اول، سطح تلاش موردنیاز برای تحقق اهداف را تعیین می‌کنیم. بخش دوم، شامل تنظیم افکار یک فرد است تا او بتواند جرئت کند، فراتر از آنچه قبلاً تصور می‌کرد غیرممکن است، رؤیاپردازی کند. اگر بخواهیم همین قانون را به زبان ساده شرح دهیم، قانون ده برابر به معنی تلاش سخت و رؤیای بزرگ است.

هیچ زمانی را برای بیش از حد فکر کردن و شک کردن به خودتان تلف نکنید و شروع به اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که موفقیت وظیفه شما است. این وظیفه شما است که به موفقیت دست پیدا کنید و آن را در چنگ خود بگیرید.

خواندن کتابچه قانون ده برابر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل قانون ده برابر  را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتابچه قانون ده برابر

اگر زمانی را صرف مطالعه تفاوت بین افراد موفق و نه چندان موفق کنید، متوجه خواهید شد که این تمایز هیچ ارتباطی با جغرافیا، اقتصاد و یا حتی تحصیلات ندارد. البته، این موارد می‌توانند در واقعیت بر نقطه نظرات تأثیر بگذارند و حرفی در مورد میزان موفقیت داشته باشند، اما آن‌ها قطعاً مواردی نیستند که موفقیت را تعیین می‌کنند. تنها کافی است به افرادی فکر کنید که هیچ تحصیلاتی نداشته‌اند، در محیط فقیری بزرگ شده‌اند و به نحوی موفق به کسب ثروت استثنایی شده‌اند. می‌توانید آن‌ها را خوش‌شانس بدانید، اما قبل از اینکه به همین سادگی نظر دهید، به یاد داشته باشید که شانس نیز نمی‌تواند، موفقیت را تعیین کند.

کلید موفقیت، در رویکرد متفاوت است. افرادی که موفق شده‌اند، طرز فکر متفاوتی نسبت به اکثر مردم دارند و به روش کاملاً متفاوتی فکر می‌کنند و عمل می‌کنند. لازم به ذکر است که آن‌ها قطعاً رویکرد بهتری نسبت به پول دارند. پس چه چیزی آن‌ها را موفق می‌کند؟ فصل دوم توانسته است موفقیت را تعریف کند و توانسته است به شما یاد دهد که چرا موفقیت مهم است و چگونه باید تبدیل به وظیفه شما شود. همه این‌ها مهم هستند اما شما چطور می‌توانید آن را بسازید؟

در بخش بعدی خواهید دید که چگونه موفق‌ترین افراد به موقعیت‌های دشوار و چالش‌ها نزدیک می‌شوند و بعد شما هم می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید از آن دانش استفاده کنید و مسیر خود را به سمت موفقیت تغییر دهید یا خیر.





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه