دانلود و خرید کتاب رؤیای بربادرفته حمیده سادات حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رؤیای بربادرفته اثر حمیده سادات حسینی

کتاب رؤیای بربادرفته

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رؤیای بربادرفته

رؤیای بربادرفته رمانی نوشته حمیده سادات حسینی، نویسنده معاصر ایرانی است که داستانی درباره شکست‌ها و دردسرهای یک دختر ایده ال‌گرا تعریف می‌کند.

خلاصه کتاب رویای بربادرفته

ترنج قهرمان داستان در پنجاه سالگی خاطراتش را در دوره جوانی و دانشجویی مرور می‌کند زمانی که از شهرستان در رشته مدیرت دانشگاه تهران قبول شد و همان روزهای اول عاشق میثم همکلاسی پر شر و شورش شد. پس از آن با او در یک تئاتر عاشقانه همبازی شد و همزمان در نویسندگی هم پیشرفت کرد و توانست جوایزی بگیرد اما روزگار برای او که عاشق میثم بود دردسرها و رنج‌هایی را رقم زد که در زندگی عاشقانه‌ناکام ماند.

خواندن کتاب رویای بربادرفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه فارسی از خواندن این رمان لذت خواهند برد

جملاتی از کتاب رویای بربادرفته

ایده‌آل‌گرا بودم، همیشه بهترین را می‌خواستم، دلم می‌خواست توی گوش دنیا زمزمه کنم و اون آرزومو برآورده کنم. ولی همه چی هم اونطور که من می‌خواستم نمی‌شد. ولی دلم ... دلم فقط یک تغییر یه تحول یه سونامی می‌خواست که زندگیمو عوض کنه خیلی خسته‌کننده و تکراری بود.

من فقط دلم می‌خواست چیزی که در درون من هست اون چیزی که مثل خوره توی وجودم افتاده بود رو یه طوری روشن کنم تا که شاید با روشن شدن اون، تغییری که می‌خواستم رو ببینم.

موسیقی گوش می‌کردم، فکر می‌کردم، گاه‌گداری می‌نوشتم اما نمی‌شد هیچ‌وقت.

سردرگمی اذیتم می‌کرد حس می‌کردم نفس کشیدنم بیهوده و بی‌جهت است. هیچ‌وقت، هیچ‌کس اون توانایی یا به نظر خودم اون حسی که در درون من بود رو نتونست بفهمه و ببینه، فکر می‌کردند شاید خیلی آدم معمولی‌ام.اما من خیلی با بقیه فرق دارم حداقل خودم از این مطمئنم من خیلی از چیزها رو خیلی وقت‌ها پیش فهمیدم و درک کردم. ولی من مثل بچه‌های دیگر نبودم هیچ‌چیز را نمی‌گفتم فرق من این بود من همهٔ مسائل را از همان بچگی در خودم مثل حل کردن قند در آب حل می‌کردم شاید به خاطر همین بود که نتوانستم استعداد یا حس‌هایم را نشان دهم همیشه دوست نداشتم زیاد حرف بزنم.

از حرف‌های بیهوده و الکی اصلاً خوشم نمی‌آمد. به خاطر همین می‌گفتند کم‌حرف و مظلوم است درصورتی‌که این‌طور نبود من سعی می‌کردم بیشتر گوش بدم راجع به حرف‌هایی که خوب بود فکر می‌کردم شاید فکر کنید که این برای من یک شعار است اما واقعاً این‌طور نبود و من کم‌حرف بودم بیشتر گوش می‌دادم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان