دانلود و خرید کتاب توانمندی‌های پویا کنستانس هلفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توانمندی‌های پویا اثر کنستانس هلفت

کتاب توانمندی‌های پویا

معرفی کتاب توانمندی‌های پویا

توانمندی‌های پویا اثر کنستانس هلفت، سیدنی فینکل‌اشتاین و چند تن دیگر از نویسندگان و اساتید حوزه مدیریت و کسب‌وکار است. این کتاب درباره درک تغییر راهبردی در سازمان‌ها  و توانمندی‌های پویای سازمانی سخن می‌گوید.

 درباره کتاب توانمندی‌های پویا

 این کتاب به صورت مشترک در حوزه توانمندی‌های پویا در سازمان ها نوشته شده است و هر فصل ان را یکی از نویسندگان قلم زده است. این کتاب دربار ه توانمندی‌های پویای سازمانی درمحیط رقابتی در قرن بیست و یک  صحبت می‌کند.  پویایی و تلاطم محیطی، شدت عدم اطمینان موجود در فضای کسب و کار و حجم روزافزون اطلاعات و دانش مرتبط با ابعاد متنوع آن، از جمله ویژگی‌های اساسی این محیط در اقتصاد دانش‌محور است.

این کتاب متشکل از مقالات نویسندگان آن است که به‌صورت متمرکز و یکپارچه با تلفیق دیدگاه‌های خود (که جزء نظریه‌پردازان اصلی رویکرد توانمندی‌های پویا بوده‌اند) آن را تدوین کرده‌اند. هرچند که هر فصل از این کتاب توسط یکی از نویسندگان به رشته تحریر درآمده اما از نظرات یکدیگر نیز در تدوین فصول خود بهره برده‌اند.

این کتاب تلاش کرده تا به پرسش‌های نظری و تجربی بسیاری که در حوزه رویکرد توانمندی‌های پویا بدون پاسخ مانده است پاسخ داده و تعاریف بنیادی این حوزه را روشن نماید.

کتاب توانمندی‌های پویا از هشت فصل تشکیل شده است. در فصل اول به تبیین مفهوم و مبانی اصلی توانمندی‌های پویا پرداخته شده و با جمع‌بندی نظرات صاحب‌نظران مختلف یک تعریف جامع و فراگیر از توانمندی‌های پویا که دربرگیرنده تعاریف مختلف موجود از توانمندی‌های پویا باشد را ارائه نموده است. در فصل دوم با توجه به ماهیت محیط کسب و کار و ناکامل بودن بازار توانمندی‌های پویا برای مبادله آن‌ها در بازار، به تبیین مفهوم تجمعی بودن توانمندی‌های پویا و نقش مدیران در شکل‌گیری و توسعه این توانمندی‌ها در درون سازمان پرداخته است. در فصل سوم به تبیین نقش و کارکردهای فرایندهای سازمانی در شکل‌گیری توانمندی‌های پویا در سازمان و همچنین تأثیرگذاری توانمندی‌های پویا بر فرایندهای سازمانی پرداخته شده است. در فصل چهارم بر اساس تجزیه و تحلیل دو مطالعه موردی به تشریح نقش مدیران اجرائی در عملکرد سازمان از طریق توانمندی‌های پویا پرداخته شده است. در فصل پنجم نیز به تشریح توانمندی‌های رابطه‌ای به‌عنوان یکی از توانمندی‌های پویا پرداخته شده است و محرک‌ها و پیامدهای این توانمندی و همچنین فرایند مدیریت دانش در همکاری‌های بین سازمانی تشریح شده است. در فصل ششم توانمندی اکتساب به‌عنوان یک نوع توانمندی پویا مطرح شده و مکانیزمی برای تصمیم‌گیری در خصوص اکتساب و همچنین فرایند اجرای آن ارائه شده است. در فصل هفتم به تبیین تأثیر توانمندی‌های پویا بر عملکرد شرکت از طریق بررسی رشد شرکت به‌عنوان معیار عملکرد آن پرداخته شده است و نهایتاً در فصل هشتم نیز به جمع‌بندی و مسیرهای احتمالی آتی روند تکامل رویکرد توانمندی‌های پویا پرداخته شده است.

 خواندن کتاب توانمندی‌های پویا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبین این کتاب دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مدیریت راهبردی، مدیریت فناوری و نوآوری، MBA و... هستند. همچنین این کتاب می‌تواند برای مدیران ارشد سازمان‌ها به‌ویژه برای تصمیم‌گیری در خصوص اکتساب‌ها و ادغام‌ها مرجع مفیدی باشد.




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۵۵۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان