دانلود و خرید کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده محمد بلوریان تهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده اثر محمد بلوریان تهرانی

کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده

هرچند که از بازاریابی خدمات کمتر از بازاریابی کالا، سخن به میان آمده؛ اما نباید از ارزش و اهمیت این موضوع غافل بود. دکتر محمد بلوریان تهرانی، مباحث مرتبط با این نوع بازاریابی را در کتابی با عنوان بازاریابی خدمات به زبان ساده، به قلم تحریر درآورده است.


درباره کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده

دکتر محمد بلوریان تهرانی در کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده، ابتدا مفاهیم اولیه مرتبط با بازاریابی را تشریح و عناصر تشکیل‌دهنده بازار را معرف کرده است. در ادامه درخصوص تفاوت میان بازاریابی کالا و خدمات بحث شده و انواع خدمات معرفی شده‌اند. با عبور از این مباحث ساده، بازاریابی خدمات با توجه به مدل لاولاک مورد بحث قرار گرفته است. به انواع تقسیم بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه‌سازی نیز پرداخته شده است. در فصل‌های بعدی از مباحثی همچون انتظارات مشتریان از واحدهای مختلف خدماتی و رضایت مشتریان سخن به میان آمده است. کیفیت خدمان، باشگاه مشتریان و ..... نیز از دیگر مباحث مطرح شده در کتاب پیش‌رو هستند.

خواندن کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده اثر محمد بلوریان تهرانی برای صاحبان کسب‌وکارهای خدماتی و مدیران بازرگانی این شرکت‌ها ضروری به‌نظر می‌رسد. بدون شک توجه به موارد یاد شده در این کتاب به شرکت‌های خدماتی کمک می‌کند تا جایگاه ویژه‌ای از خود در ذهن مشتریان بنا کنند و موفق‌تر از سایر رقبای خود ظاهر شودند.

جملاتی از کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده

بازاریابی مجموعه مطالعات، بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌هایی است که از مرحله تحقیقات و پژوهش‌ها به‌منظور شناسایی نیازها و انتظارات مشتری یا مصرف کننده شروع شده و متعاقب آن با تولید کالا یا خدماتی که بتواند آن نیازها و انتظارات را پاسخ دهد و عملیات توزیع یا پخش، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، قیمت‌گذاری و ... ادامه یافته و درنهایت تا مرحله فروش و خدمات پس از فروش و فعالیت‌های لازم برای ایجاد و حفظ رضایت در مشتری و نگه‌داری و حمایت از او امتداد می‌یابد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

محمدخان۰۰۸۱
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

من فکر میکنم مطالعه عمیق و درک مطالب و البته بکارگیری اونها در زمینه کاری بسیار بسیار راه گشا و قابل توجه هست.حین خوندن کتاب ایده های باورنکردنی و جالبی به ذهنم اومد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۸۰۰
تومان