دانلود و خرید کتاب بهداشت کودک میریام استوپارد ترجمه حمید سورگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بهداشت کودک

کتاب بهداشت کودک  از مجموعه کتاب‌های کلید تربیت کودکان و نوجوانان اثر دکتر میریام استوپارد، متخصص برجسته تعلیم و تربیت کودکان، و ترجمه حمید سورگی، ساسان واثق و محمدرضا شگرف نخعی است که از سوی انتشارات صابرین به چاپ رسیده است.

کتاب‌های این مجموعه با هدف آموزش شیوه‌های عملی به والدین نوشته شده‌اند. در نتیجه هر کتاب از فصل‌های متعددی تشکیل شده است که هر فصل به توضیح یک روش کلیدی می‌پردازد.

درباره کتاب بهداشت کودک

زمانی که کودک شما بیمار است، باید بدانید چه کار باید انجام دهید. آیا خودتان می‌توانید او را بدون خطر در خانه درمان کنید؟ یا از آنچه دقیقآ در مورد کودک روی داده، مطمئن نیستید و برای تعیین علت بیماری به پزشک نیاز دارید؟

در این کتاب، بیش از ۸۰ ناراحتی و بیماری دوران کودکی بر اساس دستگاه‌های بدن، در فصل‌های جداگانه، جای داده شده‌اند؛ برای مثال شما می‌توانید برونشیت را در فصل دستگاه تنفسی پیدا کنید و خون‌دماغ و گل‌مژه را در فصل چشم، گوش، بینی، حلق و دهان بیابید. همه اطلاعات این کتاب با واژه‌های ساده‌ای بیان شده‌اند که درک آنها آسان است. والدین به گونه‌ای منطقی و روشن و قدم به قدم به سوی مسیرهای عملی احتمالی سوق داده می‌شوند.

این کتاب جنبه‌های مفید زیادی دارد؛ برای مثال با شناخت علائم بیماری‌ها به بعضی از افراد کمک می‌کند و به بعضی دیگر نکات کاربردی مراقبت از یک کودک مریض را ارائه می‌کند.

خواندن کتاب بهداشت کودک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

والدین و مربیان کودک و نوجوان می‌توانند از مطالب این کتاب بهره ببرند.

جملاتی از کتاب بهداشت کودک

گروهی از والدین هستند که در مراقبت از کودک بیمار خود، تجربه‌های ناخوشایندی دارند و این تجربه‌ها برای گروهی از آنان به همراه آشفتگی‌های ذهنی و تنش‌هـای روحی است. اما با این وجـود، هریک از ما زمانی مجبـور خواهیـم شد که مراقبت از کودک بیمار خود را تجربه کنیم.

راز رسیدن به موفقیت در این امر، کسب آگاهیهای لازم و درک کامل و جامعی است از آنچه باید انجام دهیم و اینکه بدانیم چه وقت باید از افراد متخصص کمک بگیریم.

در این کتاب، پیرامون موضوعات مختلفی بحث شده است و اطلاعات اساسیِ مبسوطی به مخاطبان ارائه شده است تا هنگام مراقبت از کودک بیمار خود و مواجهه با هر مانعی، به آنها یاری رساند.

نگهداری و مراقبت از یک کودک بیمار، همواره برای والدین نگرانی‌هایی به همراه دارد. گاهی والدین در ضرورت اینکه پزشک را در جریان بیماری فرزند خود قرار دهند یا خیر، دچار تردید می‌شوند، که البته در بعضی از موارد، قرار گرفتن در چنین شرایطی برای آنان بسیار پُرتنش می‌باشد. گاهی نیز والدین به سادگی متوجه می‌شوند که کودکشان در آستانه ابتلا به بیماری قرار گرفته است. برای مثال هنگامی که کودک شادابی گذشته‌اش را از دست می‌دهد، یا کم‌غذا می‌شود و یا وابستگی‌اش به مادر افزایش می‌یابد، احتمال دارد که در شرف ابتلا به بیماری قرار گرفته باشد. 

به طور معمول، والدین قادر نیستند که نوع مشکل یا بیماری کودک یا میزان خطرناک بودن آن را از روی علائم‌موجود تشخیص دهند. به طور قطع، یک کودک بیمار، بیش از هر زمان دیگری به آغوش گرم و پُرمهر والدین خود نیازمند است و نگرانی‌های والدین در کاهش آرامش روانی کودک مؤثر است. البته بیشتر والدین می‌دانند که هنگام وارد آمدن صدمات جدی به کودکشان، باید فوری به پزشک مراجعه کنند، اما در بسیاری از مواقع دیگر، خطرناک بودن وضعیتی که برای کودک پیش آمده است، کاملا روشن نیست و چون والدین قادر نیستند که میزان خطرناک بودن علائم بیماری را تشخیص دهند، دچار ترس و نگرانی می‌شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان