دانلود و خرید کتاب انواع عشق الکساندر اویلا ترجمه فرشید قهرمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انواع عشق اثر الکساندر اویلا

کتاب انواع عشق

معرفی کتاب انواع عشق

انواع عشق، شیوه‌ای عمیق، دقیق و کاربردی همراه با آزمون تشخیص فرد مناسب شما نوشته الکساندر آویلا است. آویلا معتقد است تنها چیزی که باعث می شود ما انتخاب درستی در ازدواج و عشق داشته باشیم خودشناسی است و جملاتی مثل «تا زیر یک سقف نروی نمی توانی فرد مقابلت را کامل بشناسی» و.... اشتباه محض است.

 درباره کتاب انواع عشق

الکساندر آویلا در این کتاب کابردی آزمونی را معرفی می‌کند که بر مبنای خودشناسی شکل گرفته است شناختی که برای رسیدن به آن باید واقعیات را در خودمان و فرد مقابل ببینیم. و از اصرار بر این که «او باید آن‌گونه شود که من می‌خواهم» اجتناب کنیم و به‌عبارتی از یک عمر اصرار بر تغییر یکدیگر که منجربه استفاده از روش‌های تنبیه، توهین، تهدید، تحقیر و تمسخر می‌شود به‌صورت جدی بپرهیزیم. در این کتاب همچنین بر موضوع نعهد و مسئولیت‌پذیری که ملاک های مهمی در بلوغ عاطفی هستند، تاکید شده است.

در این کتاب مباحثی درباره خودشناسی، دیگرشناسی، انواع شخصیت‌ها و شیوه‌ای که آویلا در این کتاب برای شناخت و انتخاب شریک مناسب معرفی می‌کند یعنی شیوه «انواع عشق» خواهید خواند.

یک تمایز مهم کتاب انواع عشق با سایر کتاب‌های مرتبط در این است که این کتاب توسط یکی از پژوهشگران بنام در حوزه‌ی درمانی به نگارش در آمده است. وی این کتاب را با عنایت به آزمونی به نگارش درآورده که سال‌ها وی و همکارانش در جهت افزایش اعتبار آن تلاش نموده‌اند.

خواندن کتاب انواع عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

جوانان در شرف ازدواج و انتخاب شریک زندگی و کسانی که به تازگی شریک زندگی خود را انتخاب کرده اند.

جملاتی از کتاب انواع عشق

بهترین تأثیرگذاری در اولین دیدار

روان‌شناسان اجتماعی به این نتیجه رسیده‌اند که مردان و زنان هنگام ملاقات با هم در شصت ثانیه‌ی اول دیدارشان قضاوت‌هایی اولیه درباره‌ی هم می‌کنند. هدف شما با استفاده از شیوه‌ی انواع عشق این است که از این شصت ثانیه استفاده کنید تا اثر مناسبی روی فرد مقابل داشته باشید.

در این چند روش قدرتمند که استفاده از آنها ساده است به شما آموزش می‌دهم تا در همین زمان کوتاه بهترین تأثیر را روی فرد مقابل بگذارید.

- همین‌طور که از روزت لذت می‌بری، بدون این‌که حرفی بزنی با حالت‌های چهره‌ات با او در ارتباط باش

پژوهشگران کشف کرده‌اند که رفتارهای غیرکلامی مثل حالات چهره،سرعت تنفس و نوع راه رفتن در واکنش‌های ما نسبت به همدیگر نقش مهمیدارند. رفتارهای غیرکلامی شما بدون این‌که از آن آگاهی داشته باشید، اطلاعات زیادی در اختیار دیگران قرار می‌دهد.

بهترین راه برای این‌که روی رفتارهای غیرکلامی خود کار کنید این است که پیش از هر چیزی روی ذهن‌تان کار کنید. هنگامی که بیرون از خانه هستید، آرامش داشته باشید و از زمان‌تان لذت ببرید. هنگامی که از محیط پیرامون‌تان لذت می‌برید، رفتارهای غیرکلامی‌تان به‌سرعت این حس لذت و آرامش را نشان می‌دهند و دیگران به سادگی آن را درک می‌کنند.

دقت کنید هنگامی که رفتارهای غیرکلامی‌تان را تغییر می‌دهید، دیگران چگونه واکنش نشان می‌دهند. آیا به شما لبخند می‌زنند یا نگاهی همراه با کنجکاوی دارند؟ آیا به شما نزدیک می‌شوند و سر صحبت را باز می‌کنند؟ روی حالاتی تمرکز کنید که واکنش مناسبی را در دیگران ایجاد می‌کند.

نظرات کاربران

$@D@£
۱۳۹۸/۰۸/۲۴

چرا انقدر گرون؟!

Benjamin
۱۴۰۱/۱۲/۲۱

قبل از ازدواج حتما بخونید.

m.m
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

خیلی جالبه👌

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۵٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳۵۵٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان