دانلود و خرید کتاب راهنمای جامع موفقیت برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای جامع موفقیت اثر برایان تریسی

کتاب راهنمای جامع موفقیت

معرفی کتاب راهنمای جامع موفقیت

در کتاب راهنمای جامع موفقیت اثر برایان تریسی، نظرات برجسته‌ترین متخصصان جهانی درباره‌ی رمز موفقیت در تجارت و زندگی شخصی را می‌خوانید.

درباره کتاب راهنمای جامع موفقیت

 برایان تریسی در این کتاب با مرور زندگی کاری و شخصی افراد موفق به صورت گام به گام  کسانی را که در صدد شروع کردن کاری هستند، راهنمایی می‌کند تا بتوانند پله پله اهداف کوتاه مدت و بلندمت خود را در کسب و کار عملی کنند.

خواندن کتاب راهنمای جامع موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

همه افرادی که قصد دارند کار تازه‌ای شروع کنند و علاقه‌مندند که با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌گذاری‌ گام به گام به موفقیت برسند می‌توانند از راهنمایی‌های کاربردی تریسی در این کتاب استفاده کنند.

جملاتی از کتاب راهنمای جامع موفقیت

یکی از اسطوره‌ها درباره کارفرمایی این است که کارفرما ریسک‌پذیر است. اما این حرف ابدآ درست نیست. کارفرمایان موفق در واقع از ریسک اجتناب می‌کنند. کارفرمایان موفق می‌خواهند از فعالیتهای خود به سود برسند. آنها کاری می‌کنند که میزان ریسک موجود را به حداقل برسانند. هر قدر بتوانند به دقت ریسک خود را کنترل کنند بر امکان رسیدن به سود می‌افزایند و در کارشان به موفقیت می‌رسند. شما به عنوان یک کارفرما، رفتن به دنبال سود باید در کانون توجه‌تان قرار داشته باشد.

وقتی به این نتیجه برسید که می‌خواهید از پاداش موفقیت در کار کارفرمایی برخوردار باشید، قدم بعدی برای شما این است که همه جزئیات تجارتی را که فکر می‌کنید باید به آن بپردازید 

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر سیدمیراحمد هاشمی
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

خواندم ولی تقریبا تکراری بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۳۸۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان