دانلود و خرید کتاب نجات بزرگ امیلی سالینجر ترجمه مجتبی پورمحسن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نجات بزرگ


کتاب نجات بزرگ نوشته امیلی سالینجر و ترجمه مجتبا پورحسن یکی از کتاب‌های مجموعه باب اسفنجی است. باب اسفنجی با ظاهر منحصر به‌فرد خود از شخصیت‌های کارتونی محبوب بچه‌هاست. کتاب‌های این مجموعه فضای جذاب و خاصی برای کودکان خلق می‌کند و با زبانی طنزآلود نکات تربیتی زیادی آموزش می‌دهد. 

خلاصه کتاب نجات بزرگ

موضوع از این قرار است که باب اسفنجی این‌بار مسئول برگزاری جشن صد و هفدهمین سالگرد تاسیس رستوران کراستی کراب می شود و خیلی از این بابت خوشحال است، اما فقط چند دقیقه قبل از جشن باب اسفنجی و دوستانش در فریزر حبس می‌شوند و از طرف دیگر پلانکتون به دنبال دزدیدن دستورِ پخت کرابی پتی است. آیا آن‌ها نجات پیدا می‌کنند و می‌توانند سالگرد رستوران را جشن بگیرند و دستورپخت کرابی‌پتی را حفظ کنند؟

خواندن کتاب نجات بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

داستان نجات بزرگ برای کودکان و نوجوانانی که به ماجراهای تخیلی و هیجان انگیز علاقه دارند، جالب و سرگرم کننده است.

جملاتی  از کتاب نجات بزرگ

آقای خرچنگ به باب اسفنجی و آقای اختاپوس یادآوری کرد: امروز برای رستوران کراستی کراب روز بزرگی است. مطمئنم که پلانکتون تلاش می‌کند دستورِ پخت سری کرابی‌پتی را بدزدد. بعد آقای خرچنگ نقشه‌ی تونل‌های زیرزمینی را که به کراستی کراب متصل می‌شد به آن‌ها نشان داد. وقتی پاتریک با غرور حاضر شد، گفت: این نقشه را مطالعه کنید، خیلی مراقب باشید، آقای اختاپوس سر کار خوابت نبرد! من حتی سرویس ویژه‌ی امنیتی هم آوردم. باب اسفنجی هیجان زده گفت: «بله، بله آقای خرچنگ!»


نظرات کاربران

عاشق مطالعه
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

بسیار زیاد قشنگ

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان