دانلود و خرید کتاب نشانه‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی الینا هیلتون ترجمه گروه مترجمین آینده‌پژوهی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نشانه‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی اثر الینا هیلتون

کتاب نشانه‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی

معرفی کتاب نشانه‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی


کتاب نشانک‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی تالیف الینا هیلتونن و ترجمه گروه مترجمین دفتر آینده‌پژوهی توسط انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی به چاپ رسیده است.

 کتاب نشانک‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی حاصل یک پروژه طولانی پایان‌نامه الینا هیلتونن از سال ۱۹۹۸ است که او تحصیلات تکمیلی خود در مقطع دکترا در مدرسه اقتصاد هلسینکی آغاز کرده بود. نوشتن این پایان نامه تا سال با فراز وفرودهایی همراه بود و سرانجام در سال ۲۰۱۰ به پایان رسید و الینا هیلتونن دکترای خود را دریافت نمود. کتاب نشانک‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی، موضوع برآورد تغییرهای آینده، توسط نشانک‌های ضعیف، و نقش نشانک‌های ضعیف، در یادگیری آینده های سازمانی (OFL) را دنبال می‌کند.

درباره کتاب نشانک‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی

به نظر می‌رسد، در منابع موجود، درباره مسئله تعریف نشانک‌های ضعیف، نظرهای متفاوتی وجود دارد. معنای این مفهوم، از محققی به محقق دیگر، تغییر می‌کند، و در نتیجه، این امر، می‌تواند درک نشانک‌های ضعیف، و استفاده از آن‌ها در سازمان‌ها را، به چالش بکشد. بعضی‌اوقات، نشانک‌های ضعیف، به عنوان موضوعات نوظهور، یا شگفتی‌سازها در نظر گرفته می‌شوند، و بعضی پژوهشگران، آن‌ها را، اولین نشانه‌های تغییر می‌دانند. این پایان‌نامه، مفهوم جدیدی را معرفی می‌کند: نشانه آینده. این مفهوم، یک تصویر جامع و کلی، از تغییر آینده فراهم می‌کند. نشانه آینده، این بحث را، با ارائه ابعاد مختلف تغییر، شفاف می‌سازد؛ نشانه‌ها، موضوع، و تعبیر آن‌ها. این پایان‌نامه، همچنین، فرایند تغییر (فرایند دلالت نشانه آینده)، انواع مختلف نشانه‌ها در آن، و نقش بازیگران، در فرایند تغییر را، شناسایی و ارزیابی می‌کند. یکی از نتایج این ارزیابی، این است که نشانه‌ها، همیشه منعکس کننده موقعیت درستِ موضوع نوظهور نیستند، بلکه مستلزمِ دستیابی، به منابع اولیه اطلاعات، هستند.

 خواندن کتاب نشانک‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ 

کتاب نشانک‌های ضعیف در یادگیری آینده‌های سازمانی در راستای «توسعه و تقویت مبانی آینده‌پژوهی» ترجمه و منتشر شده است، لذا خواندن آن را برای دوست‌داران مباحث مربوط به آینده‌محوری پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان