دانلود و خرید کتاب اجرای استراتژی در سازمان ها مهسا کمالی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اجرای استراتژی در سازمان ها اثر مهسا کمالی پور

کتاب اجرای استراتژی در سازمان ها

معرفی کتاب اجرای استراتژی در سازمان ها

کتاب «اجرای استراتژی در سازمان ها» نوشتۀ مهسا کمالی پور و حسین رضایی دولت آبادی است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اجرای استراتژی در سازمان ها

به نظر شما چرا اغلب بسیاري از شرکت‌های بزرگ و موفق در مدت‌زمان کوتاهی موفقیت خود را از دست می‌دهند و به یک شرکت معمولی و یا حتی پایین‌تر تبدیل می‌شوند؟

امروزه وجود استراتژی در حوزۀ کسب‌وکار و برای شرکت‌ها امری ضروری است، اما عنصر کافی براي موفقیت نیست. گام مکمل آن، اجرای استراتژی است که در کنار یک استراتژی عالی، می‌تواند موفقیت شرکت را تضمین کند. اجرای استراتژی در دنیای امروز به موضوعی مهم در مدیریت تبدیل شده است؛ چراکه اگر برنامه تدوین شده اجرا و پیاده‌سازی نشود، تدوین و طراحی برنامه استراتژیک کاری عبث و بیهوده خواهد بود.

یک استراتژی هر چه‌قدر هم که خوب تدوین شده باشد اگر اجرا نشود، با نداشتن یا حتی بد بودن آن استراتژی هیچ تفاوتی نخواهد کرد. معمولاً مدیران به کمک استراتژیست‌ها برنامه‌های استراتژی بسیار جذابی را تدوین و طراحی می‌کنند؛ ولی بزرگ‌ترین نگرانی مدیران، اجرای استراتژی تدوین شده است و بسیاری از استراتژی‌ها بوده‌اند که یا فقط در ذهن‌ها و بر روی کاغذ باقی‌مانده‌اند و یا در مرحله عملی‌سازی به‌خوبی اجرانشده‌اند. دلیل هم این است که اجریي موفق استراتژی به ترکیب عوامل بسیاری ازجمله شناخت و تشخیص مسائل سازمان، تعهد در اجرا توسط مدیران و کارکنان، وجود منابع لازم، نوع فرهنگ سازمان، نوع ساختار سازمان، روحیه وفاداری، ارتباط، مشارکت، رهبری بستگی دارد و این اجرای موفق استراتژی‌هاست که تفاوت میان کسب‌وکارهای موفق و ناموفق را پدید می‌آورد و برخلاف تصور بسیاری از مدیران، دلیل موفقیت سازمان‌های برتر، داشتن اجرای خوب یک استراتژی در کنار یک استراتژی مناسب تدوین شده است.

کتاب اجرای استراتژی در سازمان‌ها در ۵ فصل تنظیم شده است. فصل اول آن به معرفی استراتژی و مسائل پیشِ روی اجرای استراتژی اختصاص دارد. فصل دوم به بررسی تعهد و هماهنگی به‌عنوان دو اهرم اساسی در اجرای استراتژی می‌پردازد. فصل سوم به اجرای استراتژی در کسب‌وکارهای آینده اشاره می‌کند. فصل چهارم کسب‌وکارها باهدف تعالی عملیاتی و اجرای استراتژی در آن‌ها را معرفی می‌کند و درنهایت فصل پنجم اجرای استراتژی در کسب‌وکارهای مشتری‌مدار توضیح داده شده است.

خواندن کتاب اجرای استراتژی در سازمان ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به صاحبان کسب‌و‌کار و علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اجرای استراتژی در سازمان ها

«اگر مجموعه‌ای از آگاهی‌ها و اطلاعات منظم درباره یک یا چند موضوع را (علم) بنامیم و مهارت به‌کارگیری علم در صحنه عمل نیز (هنر) باشد، استراتژی یا راهبرد؛ آگاهی‌های منظمی است که نحوه به‌خدمت‌گرفتن قدرت سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی را برای رسیدن به هدف‌های موردنظر نشان می‌دهد؛ بنابراین، استراتژی علم است؛ اما همه کسانی که از علم استراتژی آگاهی دارند، قادر نیستند آن را به کار گیرند، فقط کسانی که مهارت کافی در این زمینه دارند، می‌توانند از استراتژی استفاده کنند، پس به یک معنا، استراتژی نوعی هنر است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان