دانلود و خرید کتاب آداب استفاده از تلفن همراه و رایانه علیرضا مصباح‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آداب استفاده از تلفن همراه و رایانه اثر علیرضا مصباح‌فر

کتاب آداب استفاده از تلفن همراه و رایانه

انتشارات:انتشارات تیک
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آداب استفاده از تلفن همراه و رایانه


کتاب آداب استفاده از تلفن همراه و رایانه به قلم علیرضا مصباح فر است. امروزه کسب مهارت‌ها و آداب استفاده از تلفن همراه و رایانه به اندازه فراگیری خواندن و نوشتن، کسب و کار و ... مهم است. در این مجموعه سعی شده به صورت ساده به مهارت‌ها و آداب استفاده از این وسایل پرداخته شود.

درباره کتاب آداب استفاده از تلفن همراه و رایانه

در ﻋﺼﺮ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ اﻧﺪازه‌ای ﺗﻐﻴﻴﺮات ﺳﺮﻳﻊ اﺗﻔﺎق ﻣی‌اﻓﺘﺪ، ﻛﻪ اﻓﺮاد ﻳﻚ ﻧﺴﻞ ﻧﻴﺰ ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻤﻮاره آداب اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺟﺪﻳﺪ را ﻓﺮاﮔﻴﺮﻧﺪ و ﺑﻪ دﻳﮕﺮان ﻧﻴﺰ آﻣﻮزش دﻫﻨﺪ. ﻳﻜﻲ از ﺗﻐﻴﻴﺮاﺗﻲ ﻛﻪ در ﺟﻮاﻣﻊ روی ﻣﻲ دﻫﺪ، اﺳﺘﻔﺎده از وﺳﺎﻳﻞ و ﺗﺠﻬﻴﺰات ﺟﺪﻳﺪ است. ﺗﺎ ﺳﻪ دﻫﻪ ﻗﺒﻞ، اﺳﺘﻔﺎده از وﺳﺎﻳﻠﻲ همچون ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه و راﻳﺎﻧﻪ ﻣﻄﺮح ﻧﺒﻮد و ﺿﺮورﺗﻲ ﺑﺮای ﻛﺴﺐ آداب اﺳﺘﻔﺎده از اﻳﻦ وﺳﺎﻳﻞ ﻧﻴﺰ وﺟﻮد ﻧﺪاﺷﺖ؛ وﻟﻲ ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻫﻲ ﺑﻪ آﻣﺎر ﻧﻔﻮذ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه و ﻛﺎرﺑﺮان راﻳﺎﻧﻪ و ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ارﺗﺒﺎﻃﻲ ﻛﻪ اﻳﻦ وﺳﺎﻳﻞ در ﺟﺎﻣﻌﻪ دارﻧﺪ آﻣﻮزش آداب اﺳﺘﻔﺎده از اﻳﻦ وﺳﺎﻳﻞ ﺿﺮورت ﻣﻲ ﻳﺎﺑﺪ.

خواندن کتاب آداب استفاده از تلفن همراه و رایانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب آداب استفاده از تلفن همراه و رایانه را به کسانی که علاقه دارند در زمینه فرهنگ استفاده از تلفن همراه و رایانه اطلاعاتی کسب کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره علیرضا مصباح فر

علیرضا مصباح فر متولد ۱۳۴۹ و ‌دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی و کارشناسی ارشد سنجش و اندازه گیری ( روان‌سنجی ) است ، در مسئولیت‌های اداری شامل مدیریت مرکز ناتوانی های ویژه یادگیری، کارشناس مسئول آموزش و پرورش کودکان استثنایی ، مدیر مدارس ایرانی مستقر در کشور امارات عربی متحده و رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان یزد انجام وظیفه نموده است. وی تألیف بیش از ۶ کتاب و۲۰ پروژه تحقیقاتی را به عهده داشته است. از جمله کتاب‌های او می‌توان به پررش مهارت‌های اجتماعی، پژوهش دانش‌آموزی و.. اشاره کرد. مصباح فر به عنوان مدرس در دانشگاه‌های تربیت مدرس، پیام نور و امام حسین (ع)و مراکز تربیت معلم هم فعالیت داشته و تاکنون هم این فعالیت‌ها ادامه دارد.

 

نظرات کاربران

Daneshe.Ketab.Khandan
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

نه . اصلا راضی کننده نبود . پیشنهاد نمی کنم . انگار که یک فرد عامی , خواسته باشه حتما دیگران رو نصیحت کنه , هرچند واقعا اطلاعاتی چندانی نداشته باشه . از ۹۹ درصد مطالب کتاب پیشاپیش آگاه هستید

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان