دانلود و خرید کتاب پرواز آخر محمدمهدی بهداروند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرواز آخر اثر محمدمهدی بهداروند

کتاب پرواز آخر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرواز آخر

کتاب پرواز آخر نوشته دکتر محمدمهدی بهداروند، یادداشت‌های این نویسنده دربارهٔ شهید احمد کاظمی فرمانده دلاور هشت سال دفاع مقدس است.

درباره کتاب پرواز آخر

پرواز آخر مجموعه‌ای از یادداشت‌ها، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و خاطرات فرماندهان و مدیران دفاع مقدس درباره شهید احمد کاظمی است.

خواندن کتاب پرواز آخر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر شما را با یکی از دلیرمردان جنگ تحمیلی و قهرمانان ملی آشنا می‌کند پس اگر به خواندن سرگذشت‌نامه شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی علاقه دارید، این کتاب را بخوانید.

جملاتی از کتاب پرواز آخر

احمد کاظمی را در جنگ بیشتر به اسم می‌شناختم ولی احساس عجیبی به او داشتم. البته احساس من با عقل امتزاجی داشت که خود حکایت دیگری دارد. اسم او را چندبار در قرارگاه و از زبان فرماندهان می‌شنیدم. دوست داشتم روزی ببینمش ولی نشد. عاقبت روزها، ماه‌ها و عملیات‌ها سپری شدند و جنگ با پذیرش جام زهر به پایان رسید ولی خبری نشد. با فرماندهان زیادی حشرونشر داشتم. چشم من از احمد کاظمی محروم بود؛ علی‌رغم این که احمدهای زیادی را می‌شناختم.

احمد را به نام فرمانده لشکر نجف اشرف وفرماندهی نیروی هوایی و زمینی و اصلاً او را به‌عنوان فرمانده نمی‌شناختم؛ چون فرماندهی شأنی برای او نبود، بلکه این او بود که به فرماندهی شأن می‌داد.

احمد قهرمان ملی نظام جمهوری اسلامی بود که اختصاصی به مجموعه سپاه پاسداران نداشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه