دانلود و خرید کتاب تغییر؛ چطور وقتی تغییر سخت است، تغییر کنیم! (خلاصه کتاب) چیپ هیث
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغییر؛ چطور وقتی تغییر سخت است، تغییر کنیم! (خلاصه کتاب) اثر چیپ هیث

کتاب تغییر؛ چطور وقتی تغییر سخت است، تغییر کنیم! (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب تغییر؛ چطور وقتی تغییر سخت است، تغییر کنیم! (خلاصه کتاب)

گاهی به خودمان نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که لازم است برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایمان تغییراتی ایجاد کنیم. به خصوص وقتی صاحب کسب‌وکاری باشیم. اما معمولا ایجاد تغییر به سادگی که فکر می‌کنیم پیش نمی‌رود. نهایتا یک هفته درگیر آن هستیم و بعد فراموشش می‌کنیم. راه‌حل چیست؟ وقتی از تغییرات در سطح یک شرکت یا کسب‌وکار صحبت می‌کنیم، در مورد انگیزه ‌بخشی به بیش از ۱۰ نفر می‌گوییم که به نظر کاری غیرممکن می‌آید. این میکروکتاب به شما می‌گوید که چطور تغییرات را تبدیل به عادت‌هایی ماندگار کنید و چطور کارمندانتان را برای حرکت به سمت تغییر مشتاق کنید. چیپ هیث، استاد دانشکده کسب‌وکار هاروارد در رشته رفتار سازمانی است. او مقالات ارزشمندی نوشته و دوره‌های تخصصی در زمینه رفتار سازمانی و مذاکرات استراتژیک برگزار می‌کند. او همچنین یکی از نویسندگان محبوب در فَست کُمپانی است. دن هیث، روزنامه‌نگار، محقق و نویسنده است و با برادرش چیپ دو کتاب نوشته است. او به عنوان محقق با دانشکده کسب‌وکار هاروارد کار می‌کند و مشاور شرکت‌هایی چون فیلیپس و مایکروسافت است.
معرفی نویسنده
چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌ همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تالیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

نظرات کاربران

hojjat
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

شفافیت مقاومت را از بین می برد. برای ایجاد تغییر دانستن کافی نیست باید از احساس خود نیز کمک بگیریم مثل ترس و یا هر حس دیگری. کتاب مفید و مختصری بود که ارزش خوندن و کسب دانش لازم برای تغییر کسب

- بیشتر
Masoud Booshadi
۱۳۹۸/۰۶/۱۰

یکی از کتاب‌هایی که باید حتما بخونم.

hooyar
۱۳۹۹/۱۰/۰۷

از کتاب های کاربردی و خوب هست

melina
۱۴۰۱/۰۴/۱۲

خوب بود،خوشم اومد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
چرا ایجاد تغییرات، حتی زمانی که تغییر به نفعمان است، سخت است؟ ایجاد تغییر به این دلیل سخت است که همیشه یک تنش اساسی بین ذهن منطقی (که به منفعت بلندمدت علاقه‌مند است) و ذهن احساسی (که لذت‌های آنی را ترجیح می‌دهد) وجود دارد. برای اینکه بتوانید تغییری ایجاد کنید باید راهی برای راضی کردن همزمان هر دو جنبه ذهن‌تان پیدا کنید. معمولا بهترین راه برای انجام این کار این است که مسیر پیش روی هر دوی آنها را به شکلی روشن ترسیم کنید تا به جای اینکه هر کدام اهداف مختلفی را دنبال کنند، به صورت هماهنگ با هم کار کنند.
msadeq

حجم

۳۵٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۳۵٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان