دانلود و خرید کتاب قدرت والدین؛ مسئول بارآوردن کودکان جان شری ترجمه فاطمه اعلمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت والدین؛ مسئول بارآوردن کودکان اثر فاطمه اعلمی

کتاب قدرت والدین؛ مسئول بارآوردن کودکان

معرفی کتاب قدرت والدین؛ مسئول بارآوردن کودکان

امروز ما بیش از هر زمانی به نیاز کودکان به تایید شدن و دریافت عشق بدون شرط و آنچه برای رشد آنها به عنوان افرادی بالغ، شاد، مطمئن و مستقل لازم است، آگاهیم. همچنین از خطرات دادن آزادی بیش از حد به فرزندان آگاهیم و هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم کودکانی لوس و غیرقابل کنترل داشته باشیم.

بسیاری از روش‌های مستبدانه (مانند تنبیه بدنی) که ما با آنها بزرگ شده‌ایم روز‌به‌روز بیشتر زیر سوال می‌روند. با‌ ‌وجود این اطلاعات اندکی در مورد جانشین‌های موثری برای آنها وجود دارد. اغلب یک «والد مسئول بودن» و یک «والد دوست‌داشتنی بودن» در تقابل قرار می‌گیرند.

والدین چگونه می‌توانند در عین داشتن یک رابطه خوب و دوستانه با بچه‌هایشان، درست و غلط و رفتار خوب اجتماعی را نیز به آنها بیاموزند؟

کتاب «قدرت والدین» این سوال‌ها را با توضیح «یک روش میانه» پاسخ می‌دهد. روشی که می‌گوید چگونه می‌توانید فرزندان خود را به‌شکلی مثبت به انجام رفتار خوب تشویق کنید و به آنها بیاموزید که مسئولیت کارهای خود را بپذیرند و در عین حال با آنها رابطه‌ای لذت‌بخش و همراه با رضایت برقرار کنید.

هدف بلند‌مدت این است که به بچه‌ها کمک کنید تا رشد کنند و به بالغ‌هایی مسئول، بااعتماد به نفس و متکی به خود تبدیل شوند که در ضمن داشتن رابطه‌ای مناسب با خانواده، بتوانند در آینده رابطه شخصی خود را نیز شکل دهند.

نظرات کاربران

sh
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

عالی بود، یکی از بهترین و روان‌ترین کتاب های تربیت فرزند بود که تا حالا خوندم، ممنون از طاقچه که در طرح بی نهایت آورد.

مثبت
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

این کتاب بسیار بی نظیر و آموزنده است لطفا تو طلاقچه همگانی تا همه استفاده کنن. سپاس بیکران

عشق کتاااااب
۱۳۹۹/۰۲/۲۹

خیلی خوب بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
پدر و مادر بودن مثل حرکت با ترن‌هوایی شهربازی است. وقتی سوار می‌شوی، دیگر پیاده شدنی درکار نیست و هرگز نمی‌دانی چند لحظه بعد چه اتفاقی می‌افتد. تا دلت بخواهد افت‌وخیز دارد. نشستن در آن همان‌طور که باعث ترس و وحشت و حال به‌هم خوردگی می‌شود، می‌تواند احساسی از شادی، هیجان و سرخوشی را نیز ایجاد کند
fa bahrami

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۶۰۰
تومان