دانلود و خرید کتاب بیانیه عباس باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیانیه اثر عباس باقری

کتاب بیانیه

نویسنده:عباس باقری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیانیه

«بیانیه» مجموعه اشعار شاعر معاصر ایرانی، عباس باقری است. باقری زاده ۲۵ فروردین ۱۳۴۴ است و همه سال‌های زندگی را در زابل، زادگاهش سپری کرده است. او از سال ۱۳۵۱ شروع به نوشتن دغدغه‌های اجتماعی‌اش در روزنامه‌ها و مجلات در قالب شعر نمود. باقری مدرک دکترای هنر دارد و حوزه شعر سپید ازچهره‌های نام‌آشنا محسوب می‌شود. آثار او تاکنون به زبان‌های فرانسوی، عربی، انگلیسی، اردو، چینی و روسی ترجمه شده است: وطن همین جاست همین درختزارِ مؤدب همین بوستانِ خوش‌آب‌ورنگ همین جای بازیِ الّاکلنگ. همین جا که از چمن‌های مبهوتش آرامش برمی‌چینم و دلِ کویری‌ام را به شب‌پره‌های لال و چراغ‌های منحنی‌اش می‌سپارم همین جا که درخت‌های مضطربش را گیسو به مقراضِ بردگی کوتاه کرده‌اند همین جا که زنبق‌ها و تاج خروس‌هایش روبه‌روی هم از خاک مبعوث می‌شوند اما، کلمه‌ای با هم حرف نمی‌زنند.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
چه می‌خواهد بگوید وقتی همهٔ کلمه‌های امیدوار را به سمساری برده‌اند و به جای آن‌ها اقتصادِ وعده را روانهٔ بازار کرده‌اند تا نرخِ تورّم دلتنگی همچنان سه‌رقمی بماند. * آمده است به که بگوید؟!... مگر کسی پشتِ در مانده است که جوابِ این همه پرسش را بدهد؟...
زینب هاشم‌زاده
آمده است که چه بگوید؟! دیگر کلمه‌ای نمانده است که دمیدنِ آفتاب را به رخِ سایه‌ها بکشد از دیوارِ علایقِ مردم بالا برود و درهای باغِ فردا را به روی دست‌های چشم‌انتظار بگشاید.
زینب هاشم‌زاده

حجم

۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان