دانلود و خرید کتاب چرا شما نه؟ چگونه ثروتمند شویم؛ راهکارهای خردمندانه بزرگ‌ترین ثروت‌سازان جهان هورن پاتریشیاجی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا شما نه؟ چگونه ثروتمند شویم؛ راهکارهای خردمندانه بزرگ‌ترین ثروت‌سازان جهان اثر هورن پاتریشیاجی

کتاب چرا شما نه؟ چگونه ثروتمند شویم؛ راهکارهای خردمندانه بزرگ‌ترین ثروت‌سازان جهان

معرفی کتاب چرا شما نه؟ چگونه ثروتمند شویم؛ راهکارهای خردمندانه بزرگ‌ترین ثروت‌سازان جهان

«چرا شما نه؟چگونه ثروتمند شویم» کتابی نوشته هورن پاتریشیا جی است که نظرات چهارتن از پرآوازه‌ترین مربیان عرصه موفقیت، ناپلئون هیل، ژوزف مورفی، والاس، دی. واتلز و رابرت کولیر را دربر دارد و راهکارهای خردمندانه بزرگ‌ترین ثروت‌سازان جهان را معرفی می‌کند. به گفته پاتریشیا جی، امروزه بیش از دوازده‌میلیون موضوع ارجاعی و تقریباٌ نودهزار جلد کتاب به مضوضع موفقیت مالی اختصاص دارد و ثابت شده است هر چقدر از امنیت مالی کمتر برخوردار باشیم و هر چه به نهادهای بیرونی اعتماد و اطمینان کمتر داشته باشیم، بیشتر تمایل داریم خود زندگی‌مان را هدایت کنیم. در نتیجه علاقه عمومی به تفکر موفقیت مالی، رشد تصاعدی پیدا می‌کند. شما مسئول کم‌وکیف زندگی خود هستید. از خود بپرسید آیا زندگی امروزتان همان زندگی‌ای است که خواهانش هستید. آیا همه چیزهای خوبی را که می‌توانید تصور کنید، تجربه می‌کنید؟ آیا زندگی شما از فراوانی، غنا و ثروتی که همه ما شایسته و زیبنده آن هستیم، برخوردار است؟ آیا از توانمندی‌های بالقوه ذهنی، جسمی و معنوی برخوردارید؟ اگر حتی به یکی از این پرسش‌ها جواب نه داده‌اید، می‌توانید کاری کنید که شرایط را تغییر دهید. می‌توانید افکار و اعمالی را به ذهن خود راه دهید و کارهایی کنید که آنچه را میل دارید و شایسته آن هستید، به زندگی خود راه دهید. این پیام جالب کتاب چگونه ثروتمند شویم است. چگونه ثروتمند شویم نگاهی روح‌بخش به برخی از نوشته‌های بزرگ‌ترین نویسندگان الهام‌بخش در زمینه موفقیت، به‌ویژه موفقیت پولی است. نوابغ بنیانگذار جنبش «فکر نو» پیام‌های صریح و قدرتمند خود را با شما در میان می‌گذارند. مرشدان موفقیت مالی تاکنون در یک کتاب واحد به شکل کتاب حاضر، نظرات خود را با خوانندگان در میان نگذاشته‌اند. در این کتاب با جالب‌ترین نقطه‌نظرهایِ بهترین و جذاب‌ترین نویسندگان روبه‌رو می‌شویم. مطالب این نویسندگان هرکدام به شکلی نوشته‌های یکدیگر را تکمیل و تأئید می‌کنند. این نویسندگان از سلاطین ثروت و اکتشاف، اشخاصی مانند اندرو کارنگی افسانه‌ای و توماس ادیسون الهام گرفته‌اند و به سهم خود الهام‌بخش غول‌هایی همچون هنری فورد بوده‌اند.

نظرات کاربران

mohamad
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

کتاب شامل دو بخش اساسی هست. یک بخش مثل کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اما بسیار آشفته و درهم و بخش دوم بیشتر شبیه کتابهای دینی و اعتقادی هست. کلا راهکار یا چیز مشخصی بجز الهام بخشی از طریق جملات

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
بخش اول: فقر ریشه همه شرارت‌هاست، نه پول ثروت سلامتی است. فقر، ریشه همه شرارت‌هاست. والاس دی. واتلز
Javid Amini
فقر تا زمانی باقی می‌ماند که ما در درون خود آن را تقویت کنیم. ما زمانی به ثروت و آزادی می‌رسیم که ذهنمان آن‌ها را باور داشته باشد. ما فقیر هستیم زیرا چیز بهتری را سراغ نداریم. بهتر از فقیربودن را نمی‌شناسیم. ما فقیر باقی می‌مانیم، زیرا بیش از اندازه جاهل هستیم، بیش از حد ضعیف هستیم، بیش از اندازه گرفتار خرافات هستیم. ما از قدرت‌های خدادادی که در اختیار داریم بی‌خبریم. وقتی عرضه بی‌انتها و نامحدود را در ذهن خود باور کنیم و وقتی بدانیم که از این عرضه نامحدود تفکیک‌ناپذیر هستیم، در مسیر سرشاری و فراوانی قدم بر می‌داریم. (برگرفته از کتاب علم ثروتمند شدن به قلم والاس دی. واتلز، ۱۹۱۰)
Javid Amini
در همه اعصار اکثر بزرگان به‌نسبت ثروتمند بوده‌اند. آن‌ها یا خود کسب ثروت کردند یا ثروت به آن‌ها به ارث رسیده است. آن‌ها بدون پول نمی‌توانستند به جایگاه و مقام خود برسند. احتمال این‌که افرادی که فعالیت‌های جسمی طاقت‌فرسا دارند از میزان شرایط مطلوب بزرگان برخوردار شوند، کم است.
سمیه
علم برنامه‌ریزی برای موفقیت یکی دیگر از وسواس‌های تمدن کهنه، موضوعِ به ارث رسیدن است. هنوز هم هستند کسانی که می‌گویند: «من برای فقیربودن به دنیا آمده‌ام». آن‌ها تا وقتی از قانون عرضه سر در نیاورند، در فقر باقی می‌مانند. درحالی‌که افرادی وجود دارند که متولد شدند و از لحاظِ درک ضعیف هستند، شمار زیادی هستند که به‌سرعت مراتب و درجات موفقیت را پشت سر می‌گذارند تا به شرایط بهتر برسند. قدرتِ ثابت و ماندگار ماندن در یک قانون یا رابطه برقرار کردن با یک قانون دیگر در ماست، اما ندانسته شرایط کهنه را می‌پذیریم و در همان حالی که هستیم باقی می‌مانیم و این در حالی است که، در درون ما قدرتی برای از خواب بیدارشدن وجود دارد.
Javid Amini

حجم

۱۰۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۰۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان