دانلود و خرید کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی (جلد بیست و ششم) حمیدرضا شاکرین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی (جلد بیست و ششم) اثر حمیدرضا شاکرین

کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی (جلد بیست و ششم)

معرفی کتاب پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی (جلد بیست و ششم)

«پرسش‌گری» از آغاز آفرینش انسان، رخ‌‌نمایی کرده، بر بال سبز خود، فرشتگان را فرانشانده، بر برگ زرد خود، شیطان را فرونشانده و در این میان، مقام آدمیت را نشان داده است.

در راستای ترویج فرهنگ دینی، اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، تاکنون بیش از دویست هزار پرسش دانشجویی را در موضوعات مختلف اندیشه دینی، مشاوره، احکام و... پاسخ داده است.

آنچه پیش‌‌رو دارید، مجموعه‌‌ای از پرسش‌‌ها و پاسخ‌‌های راز آفرینش است که توسط حجه‌‌الاسلام والمسلمین شاکرین (زیدعزّه) با همکاری جمعی از محققین محترم اداره مشاوره نگاشته شده است.

نظرات کاربران

|قافیه باران|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

در این کتاب سی سوال پیرامون آفرینش انسان و جهان مطرح شده... بعضیهاشون خیلی خوب بودن و برای خود من هم سوال بود اما متاسفانه اکثر جوابها مختصره و قانع کننده نیست ( به دلیل رعایت اختصار و کم حجم

- بیشتر
RezaSabri.ir
۱۳۹۶/۰۴/۱۷

مجموعه کتاب های پرسش و پاسخ نشر معارف همیشه خوب هستند

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
قبل از آفرینش حضرت آدم، موجوداتی همانند فرشتگان وجود داشتند که یکجا و بدون دردسر مرتبه خاصی از کمالات را دارا بوده‌اند. اما خداوند انسان را با این ویژگی آفرید که تحول و تکامل خویش را با تلاش، برنامه‌ریزی و اراده خویش ساماندهی کند.
|قافیه باران|
اگر علم تنها راه نجات و ایده‌آل اعلای حیات آدمیان است، چرا میلیون‌ها انسان در زیر گلوله‌ها و بمب‌های حاصل از پیشرفت‌های علمی نابود شده‌اند؟ آیا واقعه هیروشیما و امثال آن نتیجه علم بدون ایمان نبوده است؟
|قافیه باران|
هر حرکت و عمل مثبتی که با انگیزه تقرب به سوی خدا انجام گیرد، عبادت است و عبادت منحصر به مناسک خاصی چون دعا و نیایش نیست. همه فعالیت‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و... در صورتی که هماهنگ با نظام ارزشی و انگیزه‌های الهی باشد، عبادت است و انسان می‌تواند در همه احوال ـ حتی خوردن و خوابیدن و مرگ و زندگی ـ یکپارچه خدایی و در جهت تکامل و تقرب به خدا قرار گیرد
|قافیه باران|

حجم

۱۱۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۱۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۸۰۰
تومان