دانلود و خرید کتاب مهارت‌های سخنرانی برایان تریسی ترجمه ابوذر کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های سخنرانی اثر ابوذر کرمی

کتاب مهارت‌های سخنرانی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهارت‌های سخنرانی

توانایی سخن گفتن در جمع یکی از نیازهای ضروری انسان اجتماعی امروز است. خوب سخن گفتن باعث می‌شود که دیگران به شما احترام بیشتری بگذارند، شما را دوست و همنشین خود کنند و برایشان ارزشمندتر باشید. همچنین این توانایی مردم را متقاعد می‌کند که شما نسبت به کسانی که خوب حرف نمی‌زنند، استعداد و هوش بیشتری دارید. این مهارت کارایی‌های زیادی دارد و حتی می‌تواند برای شما بسیار پولساز باشد. در این کتاب دوازده بخشی، برایان تریسی برای شما از شیوه‌های پرورش قدرت سخرانی صحبت می‌کند و مهارت‌های سخنرانی را برایتان شرح می‌دهد. هنرهای سخنوری و خطابه، برنامه‌ریزی و آمادگی برای سخن‌رانی، تقویت اعتمادبه نفس، داشتن تسلط برای ارائه مطالب و.... موضوعاتی هستند که در این اثر خواهید خواند.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
به احتمال زیاد این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که کار نیکو کردن از پر کردن است. بعضی‌ها تا جایی پیش می‌روند که می‌گویند کار نیکو کردن از کار بی‌عیب کردن است. ولی واقعیت این است که کار نیکو کردن از کار معیوب کردن است.
jk
مجری‌ها از فرایند «حساسیت زدایی روش‌مند» استفاده می‌کنند. این بدان معناست که اگر شما کاری را بارها و بارها انجام دهید، بالاخره حساسیت خود را نسبت به آن از دست می‌دهید. وقتی به طور مکرر در مقابل دیگران سخن بگویید، عاقبت ترس و نگرانی‌تان از بین می‌رود.
A.D
همهٔ تلاش او در سخنرانی، تلاشی عملی بود. او هیچ گاه فقط برای اینکه صدایش شنیده شود، سخن نگفت. آبراهام لینکلن، در مدح هنری کلی
jk

حجم

۳۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۳۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان