دانلود و خرید کتاب تعیین هدف؛ چگونه یک برنامه‌ی عملی خلق کنید و به اهدافتان برسید سوزان بی ویلسون ترجمه اکبر عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعیین هدف؛ چگونه یک برنامه‌ی عملی خلق کنید و به اهدافتان برسید اثر سوزان بی ویلسون

کتاب تعیین هدف؛ چگونه یک برنامه‌ی عملی خلق کنید و به اهدافتان برسید

معرفی کتاب تعیین هدف؛ چگونه یک برنامه‌ی عملی خلق کنید و به اهدافتان برسید

شما یک هدف را فقط برای سرگرمی دنبال نمی‌کنید، بلکه به این دلیل آن را دنبال می‌کنید که باور دارید رسیدن به آن هدف نیازی خاص را ارضا می‌کند، مسئله‌ای را حل می‌کند یا این‌که منافعی به همراه دارد. اگر نمی‌توانید توضیح دهید که چرا می‌خواهید به هدف برسید، به احتمال زیاد در جهت اشتباه حرکت می‌کنید. در کتاب «تعیین هدف» نوشته سوزان ویلسون و مایکل سینگر دابسون، چگونگی هدف‌گذاری در زندگی را خواهید آموخت. شما با مطالعه این اثر، فرامی‌گیرید که چگونه تعیین هدف کنید، چگونه برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنید و چگونه منابع و توانایی‌های خودرا برای رسیدن به آن بسنجید و تقویت کنید. چیزی که دراین‌ راه از شما حمایت می‌کند، کیفیت درک شما از خودتان است. اگر درک کنید چرا باید به هدفی برسید، می‌توانید هدف را دنبال کنید یا آن را تغییر دهید تا به چیزی که واقعا به خواسته شما نزدیک‌تر است برسید. درک علت رسیدن به هدف، به شما قدرت و استقامت می‌دهد. اگر اهدافتان چالش‌برانگیز هستند، رسیدن به آنها نیاز به کار سخت و پذیرش ریسک دارد. اگر هدف واقعا برای شما مهم نباشد یا اگر هدفی را انتخاب کرده باشید که واقعا «چرایی» انتخاب آن را نمی‌دانید، رسیدن به نظم شخصی لازم برای انجام کارهای ضروری برایتان خیلی دشوار خواهدبود.
مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران
جیم ران
نظام مدیریت زندگی
آنتونی رابینز
دوازده ستون موفقیت (کتاب اول)
جیم ران
بهتر از خوب انگیزه پیدا کنید
زیگ زیگلار
نترسید، انجام دهید
ریچارد برانسون
چگونه نقاط ضعفم را به نقاط قوت تبدیل کنم؟
‌‫ه‍رول‍د. اچ. ب‍ل‍وم‌ ف‍ی‍ل‍د
پنج دقیقه ان‌. ال‌. پی؛ هر روز تمرین کنید و مثبت بیندیشید
کارولین بویز
ضربه‌های شفابخش
جک کنفیلد
امسال تکرار نخواهد شد
دارن هاردی
استثنا باشید!
دارن هاردی
مبانی موفقیت
جک کنفیلد
۳۰۰ راز ناگفته برای بالا بردن سطح زندگی
داتچامو زاکاری
دوازده ستون موفقیت
جیم ران
مدیریت زمان: شیوه‌های کاربردی برای بهره‌گیری موثر از وقت‌
برایان تریسی
حقیقت راستین موفقیت؛ آنچه یک درصد برتر آدم‌ها انجام می‌دهند و به شما نمی‌گویند
گریسن وین
توصیه‌های جادویی برای موفقیت
زیگ زیگلار
اصول موفقیت
برایان تریسی
۵۲ شنبه تا موفقیت: مسیر یک‌ساله برای دست‌یابی به موفقیت و خوشبختی
مهتاب علیمرادی
تصمیم‌گیری
استیفن. پی. رابینز
جهشی به سوی تفکر (تغییر زندگی در ۹۰ روز)
جان مکسول

نظرات کاربران

Fatima
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

کلا فقط 30 صفحه اول کتاب راجع به هدف و هدف گذاری بود. به نظرم چگونه یک مدیر موفق باشیم برای اسم این کتاب مناسبتره.چون بعد از 30 صفحه همش در مورد راهکارهای مدیریتی و به هدف رسیدن مدیرها و

- بیشتر
Hossein Bahrami
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

به جز فصول اولیه کتاب بیشتر مسائل مربوط به هدف گذاری گروهی وتیمی هستش و بیشتر مناسب مدیران هست.

Alimohammad yaser Ghafori
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

سلام!من ازافغانستان هستم امکان خریداین کتاب برای من نیست لطفارایگانش رابگزارید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
در این کتاب خواهید آموخت که چگونه یک هدف را تعیین کنید، چگونه برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنید و چگونه منابع و توان مورد نیاز برای رسیدن به هدف را کسب کنید. چیزی که باعث حمایت شما می‌شود کیفیت درک از خودتان است. اگر درک کنید که چرا باید به هدفی برسید، می‌توانید هدف را دنبال کنید یا این‌که آن را تغییر دهید تا به چیزی که واقعاً به خواسته‌های شما نزدیک‌تر است، تبدیل شود. درک علت رسیدن به هدف به شما قدرت و استقامت می‌دهد. اگر اهدافتان چالش‌برانگیز باشند (البته همین‌طور هم باید باشند)، رسیدن به آن‌ها نیاز به کار سخت و پذیرش ریسک دارد. اگر هدف واقعاً برای شما مهم نباشد یا هدفی را انتخاب کرده باشید که دلیل انتخاب آن را نمی‌دانید، رسیدن به نظم شخصی، برای انجام کارهای ضروری برایتان خیلی دشوار خواهد شد.
مادربزرگ علی💝
ده رهنمود در راستای اهداف مؤثر عبارتند از: ۱. اهداف مؤثر به صورت کتبی نوشته می‌شوند: بسیاری از ما درباره کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم رؤیاپردازی می‌کنیم، اما چه تعداد از ما یک قلم برمی‌داریم و چیزهایی را می‌نویسیم که می‌خواهیم به آن‌ها برسیم؟ وقتی یک رؤیا روی کاغذ می‌آید، به یک تعهد و یک مفهوم محکم تبدیل می‌شود. به این ترتیب رؤیای شما حسی از واقعیت پیدا می‌کند. نوشتن اهداف نخستین گام برای رسیدن به آن‌هاست.
مادربزرگ علی💝
ویکتور فرانکل، روان‌شناس اهل وین و از بازماندگان اردوگاه کار اجباری جنگ جهانی دوم بود. وی در کتابش به نام انسان در جستجوی معنا افرادی را تشریح می‌کند که می‌توانستند اهدافشان را برای زندگی تصویرسازی کنند و در نتیجه می‌توانستند در برابر شکنجه‌هایی که محیط به آن‌ها اعمال می‌کرد، ایستادگی کنند. او می‌گوید افرادی که هدف نداشتند به‌سرعت می‌مردند و کسانی که اهدافی را در نظر داشتند، بیشتر از دیگران دوام می‌آوردند.
مادربزرگ علی💝
در مورد مهارت‌ها و توانایی‌هایتان خیلی ویژه و مثبت فکر کنید.
مستاجر
صحبت ذهنی شما بر عملکردتان تأثیر می‌گذارد
مستاجر
چرا می‌خواهید به اهدافتان برسید؟
مستاجر
یک لحظه در مورد تجربه‌ای که شکست در نظر می‌گیرید، بیندیشید و آن را بنویسید: چه احساسی در مورد آن داشتید؟ آیا با این نکته موافقید که به دلیل آن تجربه در زمینه تطبیق با چالش‌های زندگی آماده‌تر شده‌اید؟
مستاجر
شکست خوردن برای رسیدن به هدف باعث نمی‌شود که شما یک بازنده باشید. شکست فقط به معنای این است که شما به آن هدف خاص نرسیده‌اید.
مستاجر
..... به احساس امنیت نیاز دارم. ..... ممکن است شکست بخورم. ..... به مهارت‌هایم شک دارم. ..... تغییر شیوه انجام کارها، روندی ساده نیست. ..... کارهای بسیار زیادی دارم که باید انجام دهم. هر کدام از آن‌ها یک مانع بالقوه را بر سر راه شما ایجاد می‌کنند تا سد راه تلاش‌های شما شوند، اما استراتژی‌های مناسبی نیز برای از میان برداشتن آن‌ها یا به حداقل رساندن اثر آن‌ها وجود دارد.
مستاجر

حجم

۳۷۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۳۷۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان