دانلود و خرید کتاب پسر رود (رمان نوجوان) چارلز کینگزلی ترجمه سیده راضیه ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پسر رود (رمان نوجوان)

رمان «پسر رود» نوشته چارلز کینگزلی رمان‌نویس و مورخ اهل انگلستان است. کینگزلی یک روحانی برجسته کلیسای انگلستان و دوست نزدیک چارلز داروین هم بود. از او چند اثر داستانی و سروده هایی به فارسی برگردانده شده است. داستان «پسر رود» در مورد پسربچه‌ای به اسم تام است که شغلش تمیز کردن بخاری و دودکش است. تام سواد خواندن و نوشتن ندارد اما این موضوع اصلاً برایش مهم نیست. شاید حتی باور نکنید که او هیچ وقت خودش را نمی‌شوید، چون توی خانه‌ای که او زندگی می‌کند آبی وجود ندارد. با این توصیفات تام مثل همه بچه‌ها لحظات شاد و غمگینی در زندگی خود دارد. در کنار این زندگی آرزوهایی هم در خیال خود می پروراند. با او و ماجراهایش همراه شوید.

نظرات کاربران

Aramesh
۱۳۹۸/۰۳/۲۱

رمان خیلییییی جالبیه به نظرم همه ی ما یه روزگاری مثل تام بیچاره بودیم

arezo
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

خیلی جالبه و تخیلیه

کاربر ۲۸۴۰۷۴۷
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

قسمت نمونه فقط ابتدای کتاب رو برای شما باز میکنه

کاربر ۳۵۶۲۴۴۴
۱۴۰۰/۰۶/۲۷

خوبه

کاربر 2692849
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

عالی آرزو خانم لطفا شما هم متلک نیندازید 😑

افتزاه بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

واقعا بد بود

tiam -y-h-h-m-8
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

وااای مرسی از طاقچه و نویسنده ولی من اول میخوام یک تمرین و بهتون بگم تا همه ی کتاب ها رو رایگان بخوانید 🥳 من این کتاب ۹ هزار تومانی رو رایگان خوندم چجوری الا بهتون میگم من زدم روی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
البته پیدا کردن جواب این سؤال‌ها خیلی راحت نبود، چون هارثوور، حدود نود بار ساخته و بازسازی شده بود. این قصر، نوزده سبک معماری مختلف هم داشت. وضع عمارت طوری بود که انگار یک نفر راهروها، اتاق‌ها و فضای دوروبر خانه را با هر شکلی که به ذهنش رسیده، درست کرده است. بعد هم تصمیم گرفته که همه را با یک قاشق به هم بزند و مخلوط کند. عمارت هارثوور، معمای عجیبی برای معماران و باستان‌شناسان شده بود. حتی گاهی باعث کنجکاوی آنهایی بود که دوست داشتند توی کار بقیه، فضولی کنند. خیلی‌ها سر صاحبخانهٔ بیچاره، حسابی کلاه گذاشته بودند.
tiam -y-h-h-m-8

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰
۴۰%
تومان