دانلود و خرید کتاب زمستان بی‌شازده فاطمه نفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمستان بی‌شازده اثر فاطمه نفری

کتاب زمستان بی‌شازده

نویسنده:فاطمه نفری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زمستان بی‌شازده

کتاب «زمستان بی شازده» اثر فاطمه نفری که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است داستان نوجوانی به نام رضا را در روزهای انقلاب نقل می‌کند که از انقلاب بیرونی به انقلاب درونی می‌رسد. رضا بنا به درخواست مهندسی، قرار است یک میکروفیلم را به دست شخصی برساند. ترس از نیروهای ساواک رضا را دچار تردید می‌کند اما لطفی که مهندس به او داشته مانع از آن است که رضا میکروفیلم را سربه نیست کند. پس تصمیم می‌گیرد آن را به دست صاحبش برساند: «صدای دادهای مامان که آمد، به خودم آمدم. «رضا... با توام ... دو ساعت است آنجا چه غلطی می کنی؟ ناشتایی خورده نخورده رفتی با آن کفتر ها ور می روی؟ بی برو مغازه مش رمضان ببین آقات را پیدا می کنی یا نه؟ پریدم لبه پشت بام و به حیاط نگاه کردم . مامان دست به کمر ایستاده بود و بالا را نگاه می کرد ، گفتم : من نمی روم ! همین دیروز هم به خاطر شما رفتم ، الکی گفت تلفن قطع است ! من دیگر رویم نمی شود بروم ، هر وقت قرضش را دادیم ، می روم و مثل آدم تلفن می کنم ! مامان چادر قهوه ای گل ریزش را بست دور کمرش و جارو را برداشت تا حیاط را جارو بزند.صدایش آرام تر شد.»

نظرات کاربران

~شهید هادی~
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

میتونم بگم به نوعی محشر بود ، این کتاب تونست منو تو خودش غرق کنه، هر لحظه با شخصیت رضا همراه بودم و این برام لذت بخش بود :)

آر-طاقچه
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

جذاب ,خواندنی و پاک واقعا چنین رمان های جذابی را که برای نوجوانان نوشته شده را می خوانم فکر می کنم حتما می شود پاک نوشت و جذاب هم نوشت .

N.Sh
۱۴۰۲/۰۱/۳۰

کتاب خوبی بود درارتباط با موضوعات مبارزات انقلاب57 پسر نوجوانی که ناخواسته وارد فضای مبارزه ودرگیرهای انقلابی میشه ولی بعدا این مسیرو باانتخاب خودش ادامه میده

کاربر ۳۴۶۲۴۳۰
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

خیلی عالی بود🌹😍 حتما بخوانید

عالی حتما بخونید
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

کتاب خوبی است پیشنهاد میکنم

Sargoord
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

نخونی ضرر کردی حاجی! دم خانم نفری گرم قلمشون بی نقص و فوق‌العادس ادم عشق می‌کنه این کتابو میخونه:)

کاربر 8498614
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

من واقعا از این کتاب خوشم اومد عالیه و واقعا احساس کردم در کتابم اونجوری که نویسنده نوشته بود انگار واقعا وجود داشت ♡♡♡♡♡♡♡

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱۷۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان