دانلود کتاب صوتی و من دوستت دارم با صدای امیرمحمد صمصامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی و من دوستت دارم اثر فردریک بکمن

دانلود و خرید کتاب صوتی و من دوستت دارم

معرفی کتاب صوتی و من دوستت دارم

فردریک بکمن سوئدی نویسنده کتاب‌های معروف و پرفروش «مردی به نام اُوه» و «شهر خرس» این بار در اثر دیگر خود، «و من دوستت دارم» داستانی کوتاه درباره نجات یک زندگی می‌گوید. بکمن در این داستان از چیزهایی نوشته است که برای نجات یک زندگی مجبوریم آنها را قربانی کنیم. پدری در شب کریسمس به پسرش نامه‌ای می‌نویسد. پدری که شخصیتی سرشناس بوده، سال‌ها فقط خود را دیده و به عنوان فردی خودخواه و خودمحور شناخته می‌شده و اهمیتی برای عشق اطرافیانش قائل نبوده است. اما نگرش او به زندگی با دیدن دختری در آستانه مرگ تغییر می‌کند و تصمیم می‌گیرد زندگی‌اش را به مسیری نو هدایت کند. بکمن در این کتاب با شیوه و طنز خاص خودش نه تنها روایت گمگشتگی شخصیت داستان خود، بلکه روایت سرگشتگی انسان معاصر را می‌گوید. این اثر زیبا را با صدای امیرمحمد صمصامی، صداپیشه محبوب سینما و تلویزیون بشنوید.
معرفی نویسنده
عکس فردریک بکمن
فردریک بکمن

فردریک بکمن نویسنده، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس مشهور سوئدی است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان موفق‌ترین نویسنده‌ی سوئد انتخاب شد و اغلب افراد نام او را به واسطه‌ی رمان مشهور و اثرگذارش، مردی به نام اوه شنیده‌اند. اگرچه بکمن امروزه به عنوان یکی از مشهورترین نویسندگان سوئدی شناخته شده است، با این حال مسیری که او در این راستا طی کرد مسیری پرپیچ‌وخم، قابل تامل و خواندنی است.

نظرات کاربران

محمد شریعتی
۱۳۹۹/۰۲/۱۴

یه نامه خیالی از یه پدر به فرزندش درباره اینکه معامله زندگی منصفانه نیست! (و اسم اصلی کتاب هم معامله زندگی هستش!) محتوای قشنگ و قابل تاملی داشت (نمی‌گم درست!) و یه دید جدیدی نسبت به زندگی و مرگ و بیماری

- بیشتر
Ava Hedayati
۱۳۹۸/۰۲/۱۸

چرا آنقدر گرون اینجوری که کسی تهیه نمیکنه و آنلاین گوش نمیده همیه میرن از بیرون تهیه میکنن به نظر من این کتاب صوتی خیلی گرونه

فاطمه
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

خیلی خوب بود..تا چن روز ذهنم همش درگیرش بود. از اون داستاناست که دلم میخواد همیشه توو ذهنم بمونه

🍃بانو🌼
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

این کتاب کوتاه هست و به نسبت دیگر نوشته و کتاب های فردریک بکمن یک پله پایین تر هست به نظر من اما در کل محتوای کتاب خوب و قابل تامل هست و خوندنش خالی از لطف نیست.

fariba
۱۳۹۸/۰۴/۳۰

من کتاب های بکمن رو خیلی دوست دارم،اما این یکی خیلی جذاب نبود برام،نسبت به حجم کتاب و نوع داستانش قیمتش بالاست

StarShip
۱۳۹۷/۱۱/۰۹

لحظات قشنگ خودش رو داره. شاید اگر موسیقی متن یه جاهایی بیشتر بشه، دکلمه زیبا تر و ملموس تر جلوه کنه

سپیده
۱۳۹۷/۱۱/۰۹

خو اشتباه می کنی...والاااا

سایه
۱۴۰۲/۱۱/۰۶

رمانی نامه گونه از فردریک بکمن ب پسرش مثل بقیه کتابای بکمن دوستش داشتم :)

نیتا
۱۴۰۲/۱۱/۰۶

داستانی کوتاه از نوشته های مردی در استانه مرگ برای تنها فرزندش. داستان ساده و خوبی بود اما به نظر من انگار نیمه تمام رها شده بود. برای یکبار شنیدن خوب بود.

' عاطفه '
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

داستان کوتاه خیلی قشنگی بود 🥲 نقش اول داستان به راحتی مخاطب رو با خودش همراه میکنه تا در مورد تصمیماتی که گرفته صحبت کنه... گویندگی هم خوب بود.

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان