دانلود و خرید کتاب نامه‌های فهیمه (فهیمه بابائیان‌پور) علی‌رضا کمری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامه‌های فهیمه (فهیمه بابائیان‌پور) اثر علی‌رضا کمری

کتاب نامه‌های فهیمه (فهیمه بابائیان‌پور)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نامه‌های فهیمه (فهیمه بابائیان‌پور)

برای کامل کردن تصویر زن در دفاع هشت ساله ملت ایران در برابر یک تجاوز جهانی، اگر نگوییم راه درازی در پیش داریم، به یقین قدم‌های بزرگی هم برنداشته‌ایم. آنچه تاکنون نشان داده شده، سایه‌های مبهمی از حضور پرقدرت زنان در صحنه‌های جنگ بوده است؛ درحالی که حداقل نیمی از این دفاع مقدس را لشکر پیدا و ناپیدای زنان به دوش کشیدند. مرحوم فهیمه بابائیان‌پور یکی از آن سایه‌های مبهم بود که خورشید وجودش سال‌ها در پشت ابرهای نازای تبلیغات باقی ماند و مثل نقش جهادی بقیه زنان نادیده انگاشته شد و این کتاب «نامه‌های فهیمه» اشعه‌هایی از آن خورشید را برگرفته و در برابر چشمان شما قرار می‌دهد. کتاب دو بخش دارد. یادداشت‌های فهیمه و نامه‌نگاری‌های فهیمه با همسرش، شهید غلامرضا صادق‌زاده.

نظرات کاربران

دلتنگِ ماه
۱۳۹۷/۰۸/۱۸

عاشقانه های فهیمه را بسیار دوست دارم،عشق او به همسرش عشقیست آسمانی.حدود 3 سال گذشته نسخه چاپی کتاب رو مطالعه کردم و دوباره دلم حال و هوای فهیمه را کرد، بخشی ازدلانه ی من ،۳ سال گذشته بعد از مطالعه ی

- بیشتر
h.s.y
۱۳۹۹/۰۵/۰۷

کتاب خوبی بود ولی توضیحات اولش روان نبود و ای کاش نامه های فهمیه و غلام رضا کنار هم بود نامه فهمیه بعد جواب نامه که غلام رضا داده بود اینجوری قشنگ تر میشد ولی در کل کتاب خیلییی خوبی

- بیشتر
فطرس
۱۳۹۸/۰۴/۲۴

این کتاب حال غریبی داره،10سال پیش خوندمش هنوزوقتی اسم کتاب میاد،احساس خوبی دارم

مانا
۱۴۰۰/۰۷/۲۲

خیلی عالی بود. درک عمیق و عرفانی فهیمه و اثر گزاری روی همسرش واقعا جذاب بود. شاید کسی باور نکند یک همسر شهید از شنیدن خبر شهادت همسرش انقدر شاد شود‌ اما این قصه واقعی است. مقدمه کتاب را دوست نداشتم.

- بیشتر
آسمان
۱۴۰۱/۰۵/۲۹

در مورد نامه‌های فهمیه بابائیان پور به همسرش شهید غلامرضا صادق زاده است؛ نامه‌هایی که فهمیه به جبهه ارسال می‌کند و پاسخ‌هایی که غلامرضا برای فهیمه باز می‌گرداند. نامه های طلایی فهیمه، نشان از مقام معنوی والای وی و همسرش

- بیشتر
hiba
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

من این کتاب رو به پیشنهاد یکی از مهمانان برنامه کتاب باز خوندم وچون به نامه نگاری وخواندن مکتوبات علاقه مند هستم جذبش شدم. از لحاظ اطلاع از نوع ارتباط گیری رزمندگان با خانواده ونوع محتوای ادبی آن سالها جالب

- بیشتر
مطهره موذنیان
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

کتاب خیلی قشنگی است توصیه می کنم بخوانید

احسان
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

خوب بود

...
۱۳۹۹/۰۸/۰۳

این کتاب را در تاریخ سوم آبان 1399 مرور کردم. از آن مدل عشقهایی است که ما خیلی با بیگانه شده ایم.. برای من چندان جذاب نبود.

زهرا
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

اصلا جالب نبود توصیه نمیکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۶)
اِلَهی لَا تَکلْنِی اِلَی نَفْسِی طَرْفَةَ عَینٍ اَبَداً لَااَقَلَّ مِنْ ذَلِک وَ لَااَکثَرَ یارَبَّ الْعالَمِین. خدایا متکی نکن مرا به نفس خودم، حتی از یک چشم به هم زدن، نه کمتر و نه بیشتر ای رب العالمین.
دلتنگِ ماه
سه پنج‌شنبه است که نتوانسته‌ام دعای کمیل بخوانم. زیرا هر دفعه یا توی میدان بودم یا تو راه میدان مین.
آسمان
أُوْلَئِک الَّذِینَ امْتَحَنَ اللهُ قُلُوبَهُمْ لِلتَّقْوَی لَهُمْ مَّغْفِرَةٌ وَ أَجْرٌ عَظِیمٌ.» و چه زیباست که خداوند قلب‌هایمان را به وسیله تقوی امتحان کند.
دلتنگِ ماه
لحظاتی داشتم که عظمت خداوند در نظرم جلوه‌گر می‌شد و ناخودآگاه اشک‌هایم سرازیر می‌شد و چه خوش لحظاتی است که انسان حس می‌کند واقعاً غیر از خدا هیچ کس را ندارد و از ته دل تسبیح معبود را می‌گوید
آسمان
غلام‌رضا، همسر رزمنده، مهربان و عزیز و دوست‌داشتنی من! روز تولد، تذکری است برای انسان؛ تذکری تکان‌دهنده. باشد که هر زمان همانند این روز برایمان بیدارباشی! بیست و یک سال، به بیانی دیگر، ۷۵۵۵ روز و به زبانی دیگر ۱۸۱۳۲۰ ساعت و یا ۱۰۸۷۹۲۰۰ دقیقه و از همه بالاتر و چشم‌گیرتر ۶۵۲/۷۵۲/۰۰۰ ثانیه گذشت و گذشت.
دلتنگِ ماه
مرغ باغ ملکوتم نی‌اَم از عالم خاک چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم
دلتنگِ ماه
و من چه مسرور؛ اگر در این دنیا هیچ نکردم، لااقل یک کار خوب کردم؛ آن هم یک انتخاب بود. انتخاب همسری که برای دیدار معبودش لحظه‌شماری می‌کند
دلتنگِ ماه
در نماز شب، در نماز یومیه و همیشه و همیشه دعاگوی تو خواهم بود. آن که او را دوست دارم، چون که مورد رضای خداست و رضای خدا رضای من است.
دلتنگِ ماه
م. خداوندا کمکم کن بتوانم تا آخرین لحظه زندگی‌ام فردی باشم که نبودنم مساوی بودنم نباشد و در نبودم اثری را داشته باشم که می‌توانسته‌ام در بودنم داشته باشم.
دلتنگِ ماه
امام صادق (ع) فرموده است: «اگر مؤمن پاداشی را که برای مصیبت‌ها دارد بداند آرزو می‌کند که او را با مقراض‌ها تکه‌تکه کنند.»
h.s.y

حجم

۶۲۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۶۲۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان