دانلود و خرید کتاب سَفر در صَفر حسین درگاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سَفر در صَفر اثر حسین درگاهی

کتاب سَفر در صَفر

نویسنده:حسین درگاهی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سَفر در صَفر

«سَفر در صَفر» نام کتابی از حسین درگاهی درباره ماه صفرو ویژگی‌های آن است. «اگر محرّم ماه امام حسین علیه‌السّلام است، صفر امام حسن علیه‌السّلام را تداعی می‌کند. آن دارِ قرار، که آخرین قرارگاه است، که قرارگاهِ دل‌های خوب‌ترین‌های الاهی است، وجود مقدّس ختمی‌مرتبت صلوات‌الله‌علیه‌وآله است که اسم او بیان صفتش می‌باشد: ختمی مرتبـت. به آن وجود مبارک الاهی دو تن از جانشینانش شبیه‌ترین‌اند؛ در انفعال نفس در مواجهه با آن دو، آنان را شبیه‌تر از سایر حضرات علیهم‌السّلام به آن حضرت می‌یابد: امام حسن مجتبی و امام هادی علیهم االسّلام. نحوست صفر جدّی‌تر از آن است که بتوان آن را منکر شده و پرده بر آن کشید. امّا در زیر چتر ولایت حضرت مجتبی علیه‌السّلام و در پناه کهف ولایت آن‌حضرت، می‌توان نه‌فقط از نحوست صفر که از نحوست همه‌ی‌ایّام در امان بود؛ در سکینه و سلامت و امنیّت بود. او اوّلین از دو سَرور و سیّد بهشتیان است و آن سکینه و سلامت و امنیّت از آثار حضور ولایی حضرتش در بهشت می‌باشد که موالیان خود را در این دنیا نیز متنعّم می‌فرمایند.»
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
محبّت شدید یا "وُدّ"، محبّتی است که از شدّت، دل را می‌سوزاند.
آبرنگ
خدای متعال به دلیل شرافت و کرامت حبیبش و نبیّ‌اش نزد خود، آن را برای امّت او نیز بیان فرموده است: (قُلْ لا أسْألُکمْ عَلَیهِ أجْراً إلَّا الْمَوَدَّةَ فی الْقُرْبیٰ.‌) (بگو من در ازای آن چه در رسالتم برای شما ارمغان آورده‌ام، عوضی نمی‌خواهم مگر مودّت آن بانویی که نزدیک‌ترین به من است.) ("قربیٰ"، مؤنّث "اَقرب" به معنی نزدیک‌ترین بانو؛ مانند کبریٰ و اکبر). و ناگفته پیداست که آن نزدیک‌ترین علیاحضرت به ایشان؛ وجود مقدّس و مطهّر و مبارک‌حضرت فاطمه‌ی‌زهرا"صدّیقه‌ی کبریٰ" است.
سیّد جواد
(قُلْ لا أسْألُکمْ عَلَیهِ أجْراً إلَّا الْمَوَدَّةَ فی الْقُرْبیٰ.‌) (بگو من در ازای آن چه در رسالتم برای شما ارمغان آورده‌ام، عوضی نمی‌خواهم مگر مودّت آن بانویی که نزدیک‌ترین به من است.) ("قربیٰ"، مؤنّث "اَقرب" به معنی نزدیک‌ترین بانو؛ مانند کبریٰ و اکبر). و ناگفته پیداست که آن نزدیک‌ترین علیاحضرت به ایشان؛ وجود مقدّس و مطهّر و مبارک‌حضرت فاطمه‌ی‌زهرا"صدّیقه‌ی کبریٰ" است.
آبرنگ

حجم

۴۶٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۶٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان