دانلود و خرید کتاب نمایشنامه‌خوان‌ها روی صحنه آرون شپرد ترجمه علی‌اکبر طرخان‌بیوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نمایشنامه‌خوان‌ها روی صحنه اثر آرون شپرد

کتاب نمایشنامه‌خوان‌ها روی صحنه

نویسنده:آرون شپرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نمایشنامه‌خوان‌ها روی صحنه

آرون شپارد، نویسنده آمریکایی توانا در حوزه ادبیات نمایشی کودک و نوجوان، در کتاب «نمایشنامه‌خوان‌ها روی صحنه» منابعی برای نمایشنامه‌خوانی شامل نکته‌ها، نمایشنامه‌ها و کاربرگ‌ها معرفی کرده است.

نمایشنامه‌خوانی ساده‌ترین شکل تئاتری است که از دو بخش ادبیات (نمایشنامه) و خواندن پشتیبانی می‌کند و روشی بسیار مؤثر و کارآمد در بیان ادبیات به شکلی دراماتیک است.

امروزه به خصوص در دانشکده‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها نمایشنامه‌خوانی به یک علم اولیه تبدیل شده است طوری که به آن به عنوان یک ابزار کلیدی ایجاد علاقه و مهارت در خواندن نگاه می‌شود. جوانان به آن گرایش بسیار دارند و آن را به دلیل علاقه‌شان به کار گروهی بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

کتاب «نمایشنامه‌خوان‌ها روی صحنه» مجموعه منابعی است برای نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و آموزش نمایشنامه‌خوانی. بویژه برای سنین ۸ یا ۹ سال به بالا. این اثر حاصل پنج سال تجربه حرفه‌ای شپارد در نمایشنامه‌خوانی به عنوان مجری طرح و کارگردان و همچنین سالیان سال تجربه در نمایشنامه‌نویسی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و خدمات اینترنتی است.

بخش اول، شامل سه نمونه نمایشنامه برای یادگیری و استفاده است. بخش دوم، شامل نکته‌هایی مفصل و خاص دربارۀ نمایشنامه‌نویسی، صحنه‌پردازی و نمایشنامه‌خوانی است. بخش سوم، شامل تمام چیزهایی است که شما برای شروع کار نمایشنامه‌خوانی در کلاس درس یا کتابخانه و یا برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بزرگسالان بدان نیاز دارید و بخش چهارم، فهرستی از منابع بیشتر را ارائه می‌دهد.

شپارد از سال ۱۹۷۵ در آموزشگاه‌های کالیفرنیای امریکا به اجرای نمایش برای کودکان پرداخته است. او در طی پنج سال (از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱) بازیگر حرفه‌ای در یک گروه نمایشنامه‌خوانی بوده و در این گروه نمایشنامه‌های بسیاری نوشته و کارگردانی کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۳۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان