دانلود و خرید کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان چارلز ماهان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان

کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان نوشته چارلز ماهان و دیگران است. این کتاب راهنمایی جامع برای زوج‌های جوان است. مجموعه‌ای که علی فتحی لقمان برگزیده و ترجمه کرده است، نکات علمی و آموزشی مهمی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از جوانان و عموم مردم باشد.

درباره کتاب چارلز ماهان

یکی از مسائل بسیار مهم در حوزهٔ بهداشت جسمی و روانی، ارائهٔ آموزش‌های لازم و صحیح است. متأسفانه، بسیاری از جوانان جامعهٔ ما، در مورد رفتارهای جنسی، باروری، بیماری‌های آمیزشی، و مسائل مرتبط با آن‌ها، هرگز آموزش‌های مدون، رسمی، و علمی دریافت نمی‌کنند؛ و برای رفع ابهام و گرفتن پاسخ پرسش‌های طبیعی خود در این موارد، منبع مناسبی در دسترس ندارند.

انکارکردنی نیست که افکار جنسی و نیاز به روابط جنسی، از ویژگی‌های بارز، طبیعی، و ذاتی انسان، از دوران بلوغ تا سالمندی به شمار می‌رود.

همهٔ این ویژگی‌ها می‌توانند در جهت منفی و تخریبی، یا در جهت مثبت و سازنده بروز کنند.

این کتاب می‌تواند همچون یک منبع علمی، مورد استفادهٔ دانش‌آموزان، معلمان، زوج‌های جوان، و نیز پرسنل بهداشتی برای آموزش و مشاورهٔ پیش از ازدواج قرار بگیرد.

خواندن کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌های جوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان

«در طول دومین شش‌هفته‌ی زندگی، بسیاری از اندام‌های جنین به‌گونه‌ای شکل می‌گیرند که می‌توان آن‌ها را به‌راحتی تشخیص داد (در واقع، از این به بعد است که می‌توانیم از چیزی به اسم جنین نام ببریم). صورت به‌شکل یک برآمدگی ظاهر می‌شود: لب‌ها، چانه‌، و بینی به‌شکلی کاملا قابل تشخیص ظاهر می‌شوند، روی دست‌ها و پاها انگشت‌هایی به‌صورت مجزا رشد می‌کنند. عضلات عمده‌ی بدن در جاهایی که باید باشند مستقر می‌شوند، و جنین ظاهری تمام‌شده و نهایی به خود می‌گیرد؛ هرچند این جنین به‌اندازه‌ای کوچک است که مادر هنوز نمی‌تواند حرکت‌های ضعیف او را حس کند. این موجود به‌خوبی در کف دست جا می‌شود!

در طول این مدت است که ژن‌های کروموزم Y شروع به ظاهر شدن می‌کنند. تولید هورمون مردانگی، یعنی تِستوسترون، نیز آغاز می‌شود و همین هورمون باعث رشد سیستم پیچیده‌ی لوله‌های موجود در غده‌های جنسی می‌شود؛ چیزی که تا این لحظه وجود نداشت. همان گونه که در بخش دوم با جزییات بیش‌تر خواهیم دید، این لوله‌ها در واقع کارخانه‌های تولید اسپرم مردان در زندگی آینده‌ی آن‌ها به شمار می‌روند. برآمدگی تناسلی، همچنین در پاسخ به تستوسترون، شکل کلی یک آلت تناسلی نر را به خود می‌گیرد. شکاف موجود در زیر این برآمدگی هم که از سر تا پایینِ آلت تناسلی کشیده شده است، به‌تدریج بسته شده و به شکل لوله‌ای خالی درمی‌آید؛ چیزی که بعدها مجرای ادرار خواهد بود. زیر آلت تناسلی هر نوزاد پسر، از سر تا پایین آن، درزی صورتی‌رنگ دیده می‌شود که در حقیقت نشانه‌ای از آن شکاف اولیه است.

در ابتدای امر، رشد آلت تناسلی ماده، از رشد آلت تناسلی نر عقب می‌افتد، و برای مدتی جنین ماده به‌شکلی خاص ظاهر می‌شود که در آن خبری از رشد لوله‌ها نیست و درجه‌ی رشد آلت تناسلی آن به پای رشد آلت تناسلی جنین نر نمی‌رسد. آلت زنانگی، در طی این رشدِ آهسته‌ی خود، به‌صورت اندامی شبیه آلت تناسلی مرد درمی‌آید؛ این اندام همان کلیتوریس یا چوچوله است که در اوایل رشد خود، سری شبیه به سر آلت مرد دارد؛ چیزی که به‌خاطر کمبود تستوسترون نتوانسته است به‌صورت آلت کامل مردانگی درآید!»

پدر! مادر! ما متهمیم
علی شریعتی
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد دوم): : آشنایی با مهارت‌های کنترل مشاجرات و حل مشکلات
علی اکبر حسن زاده
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد اول): خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد
علی اکبر حسن زاده
پویایی جنسی زنان
بهزاد رحمتی
مشاوره ازدواج
محمدرضا دژکام
هنر عشق ورزیدن
اریک فروم
ازدواج موفق
عباس رحیمی
شناخت اختلالات شخصیتی قبل و بعد از ازدواج
براد جانسون
چگونه یک فرد را مثل یک کتاب بخوانیم؟
جرالد آی. نیرنبرگ
ازدواج عاقلانه
شمس‌الدین حسینی
۱۰۰۱ پرسش قبل از ازدواج
فرناز فرود
رازهایی درباره زنان
باربارا دی‌آنجلیس
توت فرنگی
مجتبی طالبی
راهنمای مردان برای شناخت زنان
جان گاتمن
محرمانه با همسران
اشرف السادات فتحی
مردان مریخی، زنان ونوسی
م‍ی‍ن‍ا ام‍ی‍ری‌
همسر من
عفت‌السادات مرقاتی خویی
مردان مریخی زنان ونوسی
ن‍غ‍م‍ه‌ ع‍ل‍ی‌ق‍ل‍ی‌
معیارهای انتخاب همسر (اشتباهات بزرگ در انتخاب همسر)
ماهیار آذر
مردان مریخی زنان ونوسی در عصر نوین
علی علی پناهی

نظرات کاربران

Reyhaneh JoOoOn
۱۳۹۷/۰۸/۱۰

جوری میگن این کتاب برا مجردا و نوجوونا خوب نیست انگار هنوز باور نکردن که در جامعه ما رابطه جنسی قبل ازدواج هم وجود داره و چه بهتره واقعیت رو بپذیریم و در صدد پیشگیری از بیماری و مشکلات دیگه

- بیشتر
hgrz.vafamehr
۱۳۹۷/۰۵/۱۹

گرفتین مارو؟ اینجا بچه رد میشه؟ بچه‌های امروز هممون رو می‌برن لب چشمه، تشنه بر می‌گردونن. عوض این که خوشحال باشید لااقل یکم اطلاعات جوون‌ترها بالا میره و این خیلی به دردشون می‌خوره که شاید اشتباهات جبران ناپذیری رو مرتکب نشن، اومدین دم

- بیشتر
kimia
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

یکی از مهم ترین علت هایی که به شما میگه حتما این کتاب رو بخونین ، درک بدن خودتونه! تا وقتی که خودتون بدنتون رو درک نکردین چطور انتظار دارین تا طرف مقابلتون بدن شما رو درک کنه و به

- بیشتر
روح الله
۱۳۹۵/۰۸/۱۷

کتاب «ازدواج مکتب انسان سازی» شامل سه جلد کتاب با عناوین: ازدواج ازدواج از عقد تا زفاف ازدواج تا تولد می باشد که در یک مجلد چاپ شده است. این سه کتاب از مجموعه 15 جلدی رساله دکترای شهید پاک نژاد است که به طور

- بیشتر
yashar
۱۳۹۷/۰۵/۲۳

ادم شاخ در میاره از این نظرات اگر علم ادم هارو به طرف خوشبختی نبره حتما جهل به طرف بدبختی میبره در مملکتی که جهل از مسایل جنسی و زناشویی 70 درصد از خانواده ها رو از بین میبره و پای میز

- بیشتر
مهسا
۱۳۹۸/۰۱/۱۱

اونایی که با کتابای اینچنینی که خیلی از مشکلات جوونها رو حل میکنه مشکل دارن . ..باید بگم که آقا یا خانم برو حسابی خودتو درمان کن که از اصل با خودتم مشکل داری ...ادمایی مثل تو نمیزارن ایران به

- بیشتر
لویی فردینان سلین
۱۳۹۷/۱۰/۰۷

واقعا نظراتو درک نمیکنم. دلیل این همه مبارزه با فهمیدنو درک نمیکنم.

Higgs
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

کمبود دانش جنسی تو جوامع تابو زده و تابوگرا یکی از بزرگترین معضلات اون جامعس . به همه توصیه میشه همچین آموزشایی رو تو آرشیو داشته باشن .

Ramtin
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

مطالب کتاب، مطالب عمومی خوبی بودن👌🏻 چیزایی که تو کتاب گفته شده رو تو اینترنت هم با این جزئیات میتونین پیدا کنین و اگه علاقه مند بودین‌ و تحقیقات جسته گریخته ایی کردین کفایت میکنه... ولی این کتاب تو جمع آوری این

- بیشتر
v1990
۱۳۹۶/۰۶/۱۱

دوستانی که میگن این کتاب غیر اخلاقی و... هست دقیقا اشارشون به کدام بخش کتاب هست؟ آیا کتاب را تورق هم زده اند؟! من که با مرور اجمالیش چیزی غیر از آموزشهای ابتدایی که هر زوج باید بدونه ندیدم. این

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴۰)
این کتاب عملا می‌تواند همچون یک منبع علمی، مورد استفاده‌ی دانش‌آموزان، معلمان، زوج‌های جوان، و نیز پرسنل بهداشتی برای آموزش و مشاوره‌ی پیش از ازدواج قرار بگیرد. برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
ف.میم
خلاصه‌ی کلام این که در درازمدت، احترام به همسر و به رسمیت شناختن او و حقوق او، بهترین و موثرترین روش برای رفع مشکلات زناشویی است.
کتابخوان
این کیسه‌ها در پاسخ به تستوسترون (هورمون مردانه)، مایعی از خود بیرون‌ می‌دهند که در حقیقت بخش اعظم آن چه که در طی انزال بیرون می‌آید، همین مایع است. این مایع سرشار از قندی به نام فروکتوز است. اسپرم‌ها در لحظه‌ی انزال، با مایع منی مخلوط شده و با غوطه‌ور شدن در این خوراک پرانرژی و مقوی، تحرک و فعالیت بسیار بیش‌تری از خود نشان می‌دهند. بدین ترتیب، اسپرم‌ها که در صورت نبود مایع منی، برای حفظ انرژی خود مجبور بودند کند و آهسته حرکت کنند، اکنون سرزنده‌تر و سریع‌تر به سفر خود در داخل بدن زن ادامه می‌دهند. عقیده بر این است که پایین بودن بیش از حد میزان قند در مایع منی، ممکن است به عقیم بودن مرد منجر شود
mehran
زن و شوهرهایی که برای یکدیگر، و نیز برای پرورش یکدیگر وقت می‌گذارند، ضمن این که می‌توانند روابط زناشویی خود را روز به روز متعالی‌تر کنند، بهتر از دیگران هم می‌توانند بچه‌های خود را تربیت کنند.
کتابخوان
به هنگام انزال، چیزی بین 200 تا 500 میلیون ‌اسپرم به درون مهبل می‌ریزد؛ عددی آن چنان بزرگ که به‌راحتی نمی‌توان آن را هضم کرد. اسپرم کوچک‌ترین سلولی است که می‌تواند در بدن انسان ساخته شود: بیش از 350 اسپرم باید در امتداد یکدیگر صف بکشند تا بتوانند طولی به اندازه‌ی یک سانتی‌متر را پرکنند، با این حال اگر همه‌ی اسپرم‌هایی که در یک انزال متوسط از بدن مرد خارج می‌شوند (یعنی حدود 300 میلیون اسپرم)، به همین نحو در امتداد هم دراز بکشند، تقریبا 13 کیلومتر را اشغال می‌کنند.
Higgs
اسپرم حامل Y (نر) سری کوچک و گِرد دارد، در حالی که اسپرم حامل X (ماده) سری تقریبا بیضوی دارد و تا حدودی هم بزرگ‌تر است. اسپرم نر سریع‌تر حرکت می‌کند، در عوض اسپرم ماده بیش‌تر عمر می‌کند! (این مزیت حتا پس از تولد نیز برای جنس مونث حفظ می‌شود، و زنان بیش‌تر از مردان عمر می‌کنند.)
mehran
هزاران سال است که مسلمانان، یهودی‌ها و نیز برخی از مردمان خاور نزدیک پوست ختنه‌گاه نوزادان پسر را در یک جشن مذهبی بریده و دور می‌اندازند. این عمل ساده ختنه کردن نامیده می‌شود. امروزه بسیاری از والدین بنا به دلایلی ترجیح می‌دهند که عمل ختنه کردن بلافاصله پس از تولد، و توسط یک پزشک انجام شود؛ گفته می‌شود که این کار برای جلوگیری از جمع شدن ترشحات در زیر پوست ختنه‌گاه و ایجاد سوزش انجام می‌گیرد.
mehran
یک پسر، احتمالا با حدود یک سال تاخیر نسبت به دختر، در سنی بین 11 تا 15 سالگی متوجه رشد موهای شرمگاهی خود در اطراف آلت تناسلی می‌شود. او احتمالا چند ماه بعد از طریق استمناء یا طی یک رویای جنسی، اولین انزال خود را تجربه خواهد کرد؛ البته تعداد اسپرم‌های او در این انزال نمی‌تواند خیلی زیاد باشد. در طی همین دوره، صدای او رفته‌رفته تغییر خواهد کرد و زیر بغل و روی سینه‌اش احتمالا موهایی ظاهر خواهد شد.
mehran
بسیاری از زنان ممکن است این حقیقت را باور نکنند، اما متوسط خون حاصل از قاعدگی فقط حدود شش قاشق مرباخوری است.
Higgs
هنگام انزال، کیسه‌های منی تا حدودی خالی می‌شوند، و دو یا حداکثر سه انزال در یک مدت چندساعتی، می‌تواند این کیسه‌ها را کاملا تخلیه کند. دو روز طول می‌کشد که کیسه‌ی منی دوباره پر شود
mehran

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان